Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ocak 2016
Mesajlar
59
380TL fiyat çıktı ya en ucuz yaptırmam ki
polislerin yoğun olduğu yerden de geçmemeye çalışırım
durdurursa da durmam bu kadar basit böyle devletin var ya...
git 600-1000cc'lik motorlardan al arkadaşım ya ne biçim devlet bu 125cc motordan aldığı sigorta ücretine bak


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:54 ----------

Arkadaşlar motor daha 2013 model hemen paslandı bazı yerler

neden böyle oldu acaba?
ve nasıl düzelir?
veya bu pasla ilgilenmeye gerek var mı? yoksa hiç sorun değil mi?


[url]http://i.hizliresim.com/vnB7Gz.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/nLqodV.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/VvJR7Z.jpg[/url]
Dostum sırf senin için motoruma baktım bnmde 2013 model ama öle pas yok o egzozu siyaha boya o diskteki pasıda sil bnce zamanla çoğalmasın. Büyük ihtimalle motorun dışarda kalıyodur o yuzden öle oldu dışardaysa üstünü branda ile ört yağmur suyu görmesin yağmur suyu pas yapar
 
Katılım
7 Şub 2016
Mesajlar
1
Merhaba Arkadaşlar, motor camiasına yeni katılacağım, İstanbul trafiğinden dolayı araba kullanmakdan bir hayli sıkıldım, daha önce az da olsa scooter geçmişim var. Fakat ben Ehliyet alıp ehliyet almak içinde vitesli motor da eğitim veriyorlarmış sınava öyle giriyormuşuz, bu yüzden dolayı vitesliyle başlamışken devam ettirmek isterim ve beğendiğim bir motor olan cbr 125r almak istiyorum, İstememin sebebi 125 lik bir motor hafif bir motor başlangıç motoru olarak görüyorum. 1.79 boy 86 kiloyum ilk tecrübem olacağı için sizin yorumlarınızı almak istedim.
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
Plakayı değiştirmek şart ya sana 380 çıkıyo malatyada bana istanbulda en ucuz 929tl çıktı onuda daha yapmadm zaten sizin sigorta şirketi hangsi o fiyatı veren

Anadolu sigortaydı hacım

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------

Merhaba Arkadaşlar, motor camiasına yeni katılacağım, İstanbul trafiğinden dolayı araba kullanmakdan bir hayli sıkıldım, daha önce az da olsa scooter geçmişim var. Fakat ben Ehliyet alıp ehliyet almak içinde vitesli motor da eğitim veriyorlarmış sınava öyle giriyormuşuz, bu yüzden dolayı vitesliyle başlamışken devam ettirmek isterim ve beğendiğim bir motor olan cbr 125r almak istiyorum, İstememin sebebi 125 lik bir motor hafif bir motor başlangıç motoru olarak görüyorum. 1.79 boy 86 kiloyum ilk tecrübem olacağı için sizin yorumlarınızı almak istedim.

zamandan tasarruf edeceksin, yakıttan tasarruf edeceksin (üç kat kadar)inşaAllah
kendini anlattığına göre gerçekten sana en uygun motorlardan biri CBR125R aramıza hoş geldin:)

not: yağmurlu günlerde ıslanmak istemezsen otobüsle gidip gelirsin bunu da sen işin içine girmeden şimdiden söyleyeyim arada halkın arasına karışmakta lazım tabi:cherry:

al hocam burada scooter kullanan birisi eğitmenler yardımıyla vitesli motora geçiş yapıyor. 51.dk bir video istersen izlersin ve pratiğe geçmeden iyi bir teorik bilgin olmuş olur.



---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------

Dostum sırf senin için motoruma baktım bnmde 2013 model ama öle pas yok o egzozu siyaha boya o diskteki pasıda sil bnce zamanla çoğalmasın. Büyük ihtimalle motorun dışarda kalıyodur o yuzden öle oldu dışardaysa üstünü branda ile ört yağmur suyu görmesin yağmur suyu pas yapar

eyw hocam sağolasın

bu diskteki pası nasıl silebilirim ki normal direk bezle silsem olur mu yada ıslak mendille falan çıkar mı ? :D

egzozu boyamak için hangi boyadan almam lazım ve nereden alabilirim bilgin var mı hacım
 
Katılım
30 Ocak 2016
Mesajlar
59
Arkadaşlar dün trafik sigortasını yaptım trafik sigortası günü geçtiği için demir yüksek fiyat verdi bnde anadoluya yaptırdm 1096 tl sömürgecilere verdik malesef
 
Katılım
30 Ocak 2016
Mesajlar
59
Anadolu sigortaydı hacım

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------



zamandan tasarruf edeceksin, yakıttan tasarruf edeceksin (üç kat kadar)inşaAllah
kendini anlattığına göre gerçekten sana en uygun motorlardan biri CBR125R aramıza hoş geldin:)

not: yağmurlu günlerde ıslanmak istemezsen otobüsle gidip gelirsin bunu da sen işin içine girmeden şimdiden söyleyeyim arada halkın arasına karışmakta lazım tabi:cherry:

al hocam burada scooter kullanan birisi eğitmenler yardımıyla vitesli motora geçiş yapıyor. 51.dk bir video istersen izlersin ve pratiğe geçmeden iyi bir teorik bilgin olmuş olur.

https://www.youtube.com/watch?v=nUpFeSITzTM

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------



eyw hocam sağolasın

bu diskteki pası nasıl silebilirim ki normal direk bezle silsem olur mu yada ıslak mendille falan çıkar mı ? :D

egzozu boyamak için hangi boyadan almam lazım ve nereden alabilirim bilgin var mı hacım
Hocam pas giderici spreyler var motorcularda satılıyo onlardan alman lazım mendille çıkar mı hiç çamur çıkmıyo pas nasıl çıksın :-D bnm egzozdada çizikler var dün motorcu 20tl ye çıkarıp boyatıp tekrar takayım dedi ama bnm için o kadar önemli olmadığı için yaptırmadm sende bi motorcuya göster istersen

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:27 ----------

Oha cbr 125 1.000 tlmi yaş kaç ve hangi il
Hocam yaş 26 il istanbul sigortayı dün yaptım anadolu 1096tl
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
Arkadaşlar dün trafik sigortasını yaptım trafik sigortası günü geçtiği için demir yüksek fiyat verdi bnde anadoluya yaptırdm 1096 tl sömürgecilere verdik malesef

hocam nasıl yani şimdi her sene bu fiyatı mı vereceğiz ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------

Türkiye'de kaçta cbr125R vardır ama forumda kimse yok niye böyle ya çok cansız
 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
62
Hafif olduğuna bakmayın, hızıyla aklınızı başınızdan alır, şirinliğiyle çok kalp yakar.

CBR serisinin en havalı modellerindendir. Bir gidişi var ömre bedel :bounce:

57768860-cbb9-4f48-97a0-874404293f61.jpg
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
31
380TL fiyat çıktı ya en ucuz yaptırmam ki
polislerin yoğun olduğu yerden de geçmemeye çalışırım
durdurursa da durmam bu kadar basit böyle devletin var ya...
git 600-1000cc'lik motorlardan al arkadaşım ya ne biçim devlet bu 125cc motordan aldığı sigorta ücretine bak


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:54 ----------

Arkadaşlar motor daha 2013 model hemen paslandı bazı yerler

neden böyle oldu acaba?
ve nasıl düzelir?
veya bu pasla ilgilenmeye gerek var mı? yoksa hiç sorun değil mi?


[url]http://i.hizliresim.com/vnB7Gz.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/nLqodV.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/VvJR7Z.jpg[/url]

2013 model motorum aynı Sorun bendede var maastan sonra o paslar ıcın bırseyler yapmaya calısıcam aklımdaki oncelıkle ıyıce temızlıgını yapıp sonrasında wd 40 kullanmak.. Güzel sonuçlar alırsam buradan bildiririm sanada yardımcı olmaya çalışırım dostum sen bir çözüm bulursan sende yardımlarını esirgeme :thumleft:
 
Katılım
14 May 2015
Mesajlar
120
2013 model motorum aynı Sorun bendede var maastan sonra o paslar ıcın bırseyler yapmaya calısıcam aklımdaki oncelıkle ıyıce temızlıgını yapıp sonrasında wd 40 kullanmak.. Güzel sonuçlar alırsam buradan bildiririm sanada yardımcı olmaya çalışırım dostum sen bir çözüm bulursan sende yardımlarını esirgeme :thumleft:

çözümü buldum bile çok şükür sende yaklaşmışsın çözüme :D
bizim arka taraftaki berbere gittim oda motorcu çıktı 2 motoru varmış adamın 15-20 dk sohbet ederken motorun başına geldik tıraş bittikten sonra dedim paslandı ya yağmur suyuna maruz kaldı falan dedim. Dedi ki bu havalarda normaldir dedi hemen içeriden WD40 ve bulaşık teli getirdi. egzoz korumasına ve egzoz ucuna biraz WD40 sıktı birazda bulaşık teliyle fırçaladı baktım pas geçiyor :D dedim tamamdır Allah razı olsun yoksa pas giderici falan alacaktım.

Birde bir şey anlattı bir arkadaşı denk gelmiş motorun üstünde bırakılan kaskı çalmış birisi (arkadaşı görmüş bu olayı) kaskı çalan adama 15 yıl hapis vermişler. Daha 10 yılım var diyormuş içerideymiş hala :D bu nasıl iş diyormuş:D Bizim berberde araştırmış ki ne görsün motorun üstündeki kaskı çalana 10-15 yıl hapis veriliyormuş. Cana kast olarak görüldüğü için. Yani adam bu motora binse kasksız bir şekilde kaza yapsa ve ölse sorumlusu o kaskı çalan diye bir hüküm veriliyor kaskı çalana arkadaşlar bunu duyunca 1-2dk boyunca şaşırdım kaldım ben sizinle de paylaşayım dedim kaskı çalan adamın 10 yılı kalmış 10 yıl sonra çıkacak :D
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ocak 2016
Mesajlar
59
hocam nasıl yani şimdi her sene bu fiyatı mı vereceğiz ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------

Türkiye'de kaçta cbr125R vardır ama forumda kimse yok niye böyle ya çok cansız
Bnm ilk motorum öle çıktı en uygun verdim vala

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:42 ----------

çözümü buldum bile çok şükür sende yaklaşmışsın çözüme :D
bizim arka taraftaki berbere gittim oda motorcu çıktı 2 motoru varmış adamın 15-20 dk sohbet ederken motorun başına geldik tıraş bittikten sonra dedim paslandı ya yağmur suyuna maruz kaldı falan dedim. Dedi ki bu havalarda normaldir dedi hemen içeriden WD40 ve bulaşık teli getirdi. egzoz korumasına ve egzoz ucuna biraz WD40 sıktı birazda bulaşık teliyle fırçaladı baktım pas geçiyor :D dedim tamamdır Allah razı olsun yoksa pas giderici falan alacaktım.

Birde bir şey anlattı bir arkadaşı denk gelmiş motorun üstünde bırakılan kaskı çalmış birisi (arkadaşı görmüş bu olayı) kaskı çalan adama 15 yıl hapis vermişler. Daha 10 yılım var diyormuş içerideymiş hala :D bu nasıl iş diyormuş:D Bizim berberde araştırmış ki ne görsün motorun üstündeki kaskı çalana 10-15 yıl hapis veriliyormuş. Cana kast olarak görüldüğü için. Yani adam bu motora binse kasksız bir şekilde kaza yapsa ve ölse sorumlusu o kaskı çalan diye bir hüküm veriliyor kaskı çalana arkadaşlar bunu duyunca 1-2dk boyunca şaşırdım kaldım ben sizinle de paylaşayım dedim kaskı çalan adamın 10 yılı kalmış 10 yıl sonra çıkacak :D
Pası temizlemişsen ii umarım kalıcı olur dostum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:47 ----------

hocam nasıl yani şimdi her sene bu fiyatı mı vereceğiz ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------

Türkiye'de kaçta cbr125R vardır ama forumda kimse yok niye böyle ya çok cansız
Aynen ya o kadar cbr var kimse giripde bi yorum yapmıyo alarm taktıran var mı beyne zarar veriyo mu diye sordum ama cvb yazan yok
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
31
çözümü buldum bile çok şükür sende yaklaşmışsın çözüme :D
bizim arka taraftaki berbere gittim oda motorcu çıktı 2 motoru varmış adamın 15-20 dk sohbet ederken motorun başına geldik tıraş bittikten sonra dedim paslandı ya yağmur suyuna maruz kaldı falan dedim. Dedi ki bu havalarda normaldir dedi hemen içeriden WD40 ve bulaşık teli getirdi. egzoz korumasına ve egzoz ucuna biraz WD40 sıktı birazda bulaşık teliyle fırçaladı baktım pas geçiyor :D dedim tamamdır Allah razı olsun yoksa pas giderici falan alacaktım.

Birde bir şey anlattı bir arkadaşı denk gelmiş motorun üstünde bırakılan kaskı çalmış birisi (arkadaşı görmüş bu olayı) kaskı çalan adama 15 yıl hapis vermişler. Daha 10 yılım var diyormuş içerideymiş hala :D bu nasıl iş diyormuş:D Bizim berberde araştırmış ki ne görsün motorun üstündeki kaskı çalana 10-15 yıl hapis veriliyormuş. Cana kast olarak görüldüğü için. Yani adam bu motora binse kasksız bir şekilde kaza yapsa ve ölse sorumlusu o kaskı çalan diye bir hüküm veriliyor kaskı çalana arkadaşlar bunu duyunca 1-2dk boyunca şaşırdım kaldım ben sizinle de paylaşayım dedim kaskı çalan adamın 10 yılı kalmış 10 yıl sonra çıkacak :D

İlk işim bi Wd-40 almak.. Hadi canım 10 15 yıl vay anasını bunu bilmiyordum :D kaskın ustune bi uyarı koymak lazım bır kaskı calmak 10 yıldan baslıyor dıye kımse elını surmez ::cherry:
 
Katılım
25 Ara 2015
Mesajlar
104
Küçük olması sizleri yanıltmasın arkadaşlar, hafif olduğu için kalbi hızlandıran bir sürati var CBR 125R'ın
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
43
Bence kuyruk iptali ve katlanır plakalık hiç yakışmıyor bu motora fren lambasının altındaki plastik orda kalıyor hiç hoş durmuyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst