Merhaba Arkadaşlar, motor camiasına yeni katılacağım, İstanbul trafiğinden dolayı araba kullanmakdan bir hayli sıkıldım, daha önce az da olsa scooter geçmişim var. Fakat ben Ehliyet alıp ehliyet almak içinde vitesli motor da eğitim veriyorlarmış sınava öyle giriyormuşuz, bu yüzden dolayı vitesliyle başlamışken devam ettirmek isterim ve beğendiğim bir motor olan cbr 125r almak istiyorum, İstememin sebebi 125 lik bir motor hafif bir motor başlangıç motoru olarak görüyorum. 1.79 boy 86 kiloyum ilk tecrübem olacağı için sizin yorumlarınızı almak istedim.