Yamaha Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ağu 2015
Mesajlar
29
Serinin adi Master of Tork ama bakiyosun tork makinasi degil cok sacma olmus alt devirlerde iyi gitmesi gereken bi motor 7 binden sonra aciliyor onu yapcaklarina tek silindir 28 beygir 25 nm tork bir makina yapsalardi herkes tadina bakmak isterdi
 
Katılım
9 Kas 2015
Mesajlar
21
Güzel motor r25'in grenajsız hali .Yanlız bu fiyata bu motoru biraz zor satar 14.750 fiyat açıklamış grenajlı r25 bile 15.250 iken bu resmen milleti salak yerine koymaya benziyor.Yani şu demek oluyor grenaj fiyatı 500 papi. bence olması gereken rakam 13.000 geçmemesi lazımdı!
13.000 satış fiyatı olsaydı alırdım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------

Arkadaşlar ahanda buraya yazıyorum honda 12-13.000 tl aralığında 250cc bir makine getirir (örnek cb250 Twister).😉

Bunları yazan ben bu hafta sonu makinayı yakından görme fırsatı bulunca; arkadaşlar ne yalan söyleyim hakikaten beni acayip cezbetti.Olaya şöyle bakma düşüncem oldu belkide yanılıyorumdur takdir sizin :bir Honda cbf 500 alsam 22-23 bin ödeyeceğim vergi yakacağı yakıtımı;yoksa 15 000 liraya alacağım mt25'mi? daha hızlı,daha az vergi,daha az yakıt,daha az ücretimi ;) KAFAMDA DELİ SORULAR.......
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Tahminlerime göre Yamaha MT-25 (çakma master of tork) kesinlikle çok satacak ama ciddi anlamda (bana göre); Diablo Rosso 2'li, daha torklu, yakıt bakımından daha ekonomik olan, torkunu alt devirlerde veren, kaydırmalı debriyajlı, ABS'li tam bir Nakedbike olan KTM Duke 250 ABS fiyat/performans oranına göre gerçekten çok daha iyi...
 
Katılım
5 Nis 2015
Mesajlar
20
Bak sen görüyor musun şu Avrupanın yaptığını !! Koca koca şirketlerle inatlaşıp ABS'siz motor sattırmıyor artık.Terbiyesiz Avrupa.Gitsinler eğitim alsın değil mi? Varya harbi Aziz Nesin haklı galiba ...!

Her anlamda Avrupayla biriz, bir tek ABS'miz kaldı değil mi? Aziz Nesin'in haklı olduğu defalarca görüldü bu ülkede, ABS üzerinden kendini Avrupayla kıyaslayacağına ödediğimiz vergiler, aldığımız benzinler, ödediğimiz sigortalar üzerinden kıyaslamaya ne dersin ? Ben burda fikrimi söylüyorum, ABS'si yok diye almaktan vazgeçenlerin çekinmemesini söylüyorum. ABS olmayınca direk düşülecek düşüncesindekilere belki bir fikir olurum diye yazıyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Her anlamda Avrupayla biriz, bir tek ABS'miz kaldı değil mi? Aziz Nesin'in haklı olduğu defalarca görüldü bu ülkede, ABS üzerinden kendini Avrupayla kıyaslayacağına ödediğimiz vergiler, aldığımız benzinler, ödediğimiz sigortalar üzerinden kıyaslamaya ne dersin ? Ben burda fikrimi söylüyorum, ABS'si yok diye almaktan vazgeçenlerin çekinmemesini söylüyorum. ABS olmayınca direk düşülecek düşüncesindekilere belki bir fikir olurum diye yazıyorum.

Düşüncelerine katılıyorum bende abs ile ilgili konuştuğumda arkadaşlar tepki göstermişti.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
272
Bugün motoru gidip bayiide inceledim.Motor çok hoşuma gitti.Tabiki ABS olsa daha iyi olurdu ama ona rağmen bu motoru almayı düşünüyorum.Sizce altımda küçük durmuş mu ? Yoksa tarz gereği bu şekilde durması normal mi ? ( Bundan önce kuba superlight 200 kullanıyordum ciddi bir tarz değişikliği olacak :) )


knVp87.jpg
[/url][/IMG]
pBrkNN.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
23 Ara 2015
Mesajlar
34
2 ay önce bajaj pulsar 200ns aldım 8bin tl mt 25 i görünce aceba beklesemiydim dedim. 14.750i vermeyi göze alınca bari 20 vereyim mt07 alayım diyor insan sonu yok galiba. istediğim 100-110 arası şehir dışı az yakan, işletim maliyeti düşük bi motor. bakalım mt 25 in yakıt tüketimi nasıl olacak bizim pulsar 3litre yakıyor. alıp kullanan arkadaşlar a hayırlı olsun demek istiyorum. güle güle kullanın
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
272
100 km'de 4.5/5 LT yakıyor dedi bayiideki arkadaş kendisi de mt25 kullanıyormuş.
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
6
Ben 5 yıl motorsuzluktan sonra 9 şubatta mt25 ime kavuştum arkadaşlar.
Öyle motosikletten çok anlayan biri değilim ama 250 cc. Olarak sevdiğim
Bir motosiklet.
Herkese kazasız sürüşler dilerim
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
75
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------

[/COLOR]
Bayiideki arkadaşın dediği doğru ise-benim cbr500'den fazla yakıyor (250cc için 5lt çok).

slm motorlu araçların bir çoğunda olduğu gibi dur kalklar hızlanmalar gibi durumlarda bilirsinizki yakıt sarfiyatı yükselir şuan mt25 kullanıyorum kalkışlarda 8-10 lt. düz sakin kullanımda 2,5-3 lt. sakin kullanımdan hızlanmaya 5-6 lt. yazıyor bilgisayar daha 80kmde bakalım ileride neolacak güvenli sürüşler
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
18
Arkadaşlar merhaba. Ben de 2 gün önce cbr250r mi satıp bugün MT25 almış bulunmaktayım. Henüz pek kullanamadım, alıp iş yerine geldim. MT malzeme kalitesi olarak cbr nin çok altında. Anahtar tutacağındaki plastik bile daha ucuz görünüyor. Düğmeler ve düğmelerin bulunduğu plastik kısım çok ucuz görünüyor. Artçı tutacakları resmen oynuyor. Sanırım vida ile demire sabit değil. Honda da o tutacaklar kaya gibiydi. Bunlara Çok şaşırdım gerçekten. Ama kontağı çevirip gaz verip yola çıkınca önceki hayatımı unuttum. :) Aslında cbr ile yaşadığım bagaj sorunu yüzünden x max almaya gitmiş ve cbr yi de bu yüzden satmıştım ki ne olduğunu anlamadan mt aldım. Bu arada bir diğer farkettiğim eksiklik ön fren yok!? :S Yok yani.. Cbr ile zınk diye durmaya alıştıktan sonra tuhaf geldi. Zamanla düzelir mi bilmiyorum. Düzelmezse sıkıntı büyük.. Mobilden fotoğraf koyulamıyor sanırım, o yüzden fotoğraf ekleyemiyorum. Mt07 ile yanyana fotoları var.. Sorusu olan olursa yardımcı olmaya çalışırım.
 
Katılım
9 Kas 2015
Mesajlar
21
Arkadaşlar merhaba. Ben de 2 gün önce cbr250r mi satıp bugün MT25 almış bulunmaktayım. Henüz pek kullanamadım, alıp iş yerine geldim. MT malzeme kalitesi olarak cbr nin çok altında. Anahtar tutacağındaki plastik bile daha ucuz görünüyor. Düğmeler ve düğmelerin bulunduğu plastik kısım çok ucuz görünüyor. Artçı tutacakları resmen oynuyor. Sanırım vida ile demire sabit değil. Honda da o tutacaklar kaya gibiydi. Bunlara Çok şaşırdım gerçekten. Ama kontağı çevirip gaz verip yola çıkınca önceki hayatımı unuttum. :) Aslında cbr ile yaşadığım bagaj sorunu yüzünden x max almaya gitmiş ve cbr yi de bu yüzden satmıştım ki ne olduğunu anlamadan mt aldım. Bu arada bir diğer farkettiğim eksiklik ön fren yok!? :S Yok yani.. Cbr ile zınk diye durmaya alıştıktan sonra tuhaf geldi. Zamanla düzelir mi bilmiyorum. Düzelmezse sıkıntı büyük.. Mobilden fotoğraf koyulamıyor sanırım, o yüzden fotoğraf ekleyemiyorum. Mt07 ile yanyana fotoları var.. Sorusu olan olursa yardımcı olmaya çalışırım.

Şimdi tüm arkadaşlar sana soracak madem bu kadar kötüydü neden aldın ?
Bende şahsen yakından görene kadar olumsuz düşünüyordum fakat almaya karar verdim.:pr:
 
Katılım
14 Ağu 2015
Mesajlar
21
Ben de gidip yakından gördüm. Fotoğraflardan daha yakışıklı alet,ama incelemeleri okudum,uzerindeki ekipman kalitesi ve torku nedeniyle 2008 model mt-03 aldim.
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
18
Şimdi tüm arkadaşlar sana soracak madem bu kadar kötüydü neden aldın ?
Bende şahsen yakından görene kadar olumsuz düşünüyordum fakat almaya karar verdim.:pr:

Çünkü motorumu satmıştım, xmax almaktan da vazgeçmiştim. Kalbini de merak ettiğim için denemek istedim. Kuşku dolu ama bilinçsizce aldım. Pişman mıyım, hayır.

Bu arada motor çok dengeli ve kullanılışı zevkli. Cbr den daha rahat geldi.. Gaz tepkisi daha sert ve keskin.. Ön frenin yumuşak ve hissiz gibi gelmesi alışılabilir bir durum gibi gelmeye başladı. Sonradan düşününce ön tarafı kaydırmamak için yumuşak tutmuş olabilecekleri geldi aklıma. Henüz yüksek devirlere çıkmıyorum. Ve torkunun düşük olduğu söylemini kim çıkardı bilmiyorum ama öyle bişey yok. Çekişi rodajda olmasına rağmen cbr den iyi.. Daha büyük bir motora binmiş gibi hissediyorum. Malzeme kalitesi ve ön fren (ki tartışılır) es geçersek mt daha çok hoşuma gitti.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2015
Mesajlar
21
Çünkü motorumu satmıştım, xmax almaktan da vazgeçmiştim. Kalbini de merak ettiğim için denemek istedim. Kuşku dolu ama bilinçsizce aldım. Pişman mıyım, hayır.

Bu arada motor çok dengeli ve kullanılışı zevkli. Cbr den daha rahat geldi.. Gaz tepkisi daha sert ve keskin.. Ön frenin yumuşak ve hissiz gibi gelmesi alışılabilir bir durum gibi gelmeye başladı. Sonradan düşününce ön tarafı kaydırmamak için yumuşak tutmuş olabilecekleri geldi aklıma. Henüz yüksek devirlere çıkmıyorum. Ve torkunun düşük olduğu söylemini kim çıkardı bilmiyorum ama öyle bişey yok. Çekişi rodajda olmasına rağmen cbr den iyi.. Daha büyük bir motora binmiş gibi hissediyorum. Malzeme kalitesi ve ön fren (ki tartışılır) es geçersek mt daha çok hoşuma gitti.

Hayırlı uğurlu olsun keyfine bak en iyisini yapmışsın allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
272
Ben de bugün teslim aldım yaklaşık 30-40 km sürdüm henüz.Bundan önceki çin malı motorumdan (superlight 200) sonra çok konforlu geldi.Torku da çok tatmin etti.Üzerinden inmek istemedim.Daha fazla sürüş yaptıkça düşüncelerimi bu konu başlığı altında paylaşacağım.Kullanan arkadaşlar da arada buraya yazarlarsa güzel olur bilgi paylaşımı yapmak belki ilerde buluşup gezi de yapabiliriz MT25'lerle.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------

Yaklaşık 100 km oldu ortalama yakıt 4Litre/100km şu anda.İlerde 3.5 lara düşer diye düşünüyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst