Fiyatı yüksek olmasa gerçekten Mt-25 alınmaya değerdi. Hepimiz iyi biliyoruz ki R25 iyi sattı, bununda iyi satacağını farz eden Yamaha çok yüksek bir fiyat belirledi. Ötvsiz hesapladığımızda MT-25 neredeyse MT-07 ile aynı, Ben anlamıyorum 690 cc dahamı ucuza üretiliyor acaba? Yamahanın fiyat politikaları çok tutarsız. Bu nasıl olsa satar diyerek, malı yüksek fiyattan satmak etik'te değildir. En azından ABS li modeli getirip bu fiyattan satsaydılar belki yine sineye çekilebilirdi. Ne diyelim Hayırlısı olsun.
Teknolojik farklılıkların getirdiği farkları katmaz iseniz maaliyetler arasında büyük faklar yoktur. Diyelimki 180kg'lık 250cc yi, kg'mı 100 liraya satabilirsiniz(gerçek maaliyeti maaliyeti 23lira olan); burası böyleyken 220-230kg'lık 1000cc'yi kg'mı 350-400 liradan satabilirsiniz( aslında gerçek maaliyeti 29lira olan).. desem olayı anlar mısınız? Yani aradaki 50kg fark için bizden binlerce lirayı fazladan talep eder üreticiler..
Son düzenleme: