yol ıslaksa, 2 şeritli yolda zaten soldan gitmek gerekir.
Onun arkasından gelecek masumların suçu ne?
aga sende madem basmıyosun.sağdan devam et.bak iki tane araç virajı dıştan almalarına rağmen seni geçtiler.demek ki sen yavaşsın bu birinci husus.ikinci husus ise 20 km değil 5 km olsa ne olur hız sınırı?kural tanımıyor,takmıyor adamlar.tabi eğitim,nizam gibi şeyler olmadığı için malesef oluyor böyle şeyler.avrupada mümkünmü böyle şeyler...motora bi dokunsa buyur cenaze namazına.onun için arabalardan uzak durmamız lazım
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:10 ----------
bir yaparsın,2 yaparsın,3.de kevgire çevirirler.sakin ol şampiyon...keskin sirke küpüne zarar,elmi yaman beymi?her zaman el yaman....bunlar sakinlik açısından önemli atasözü ve deyimlerimiz
Ülke olarak Nerde yaşıyorsun bilmiyorum ama bu söylediğini türkiyede deneme bence![]()