Senin Yerin Sağ Şerit Diyen Kişiyle Aramda Geçenler (Videolu)

Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
353
Videoda alt yazıyla anlattım herşeyi arkadaşlar, benim bir yerde hatam varsa söyleyin bilmek isterim (soldan yavaş gidiyorsun demeyin çünkü viraj ve trafik lambaları var hız sınırı 20km/s).

6-12 yaş arası çocukları böyle bir insan taşıyor ona üzülüyorum.


(ALT YAZIYI AÇMAYI UNUTMAYIN)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
şöyle insanlarla konuşmaya çalışmayın bence, bas kornana el kol yap geç.. Sen her insanı ''insan'' yerine koydukça sen daha çok sinirlenirsin.
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Videoyu izlemedim ama açıklamadan anladığım kadarıyla adam tam bir gerizekalı.

Hergün trafikteki bu tip gerizekalılrla tartışmak insanı yoruyor.Birisi diyor sen motorlusun sağdan gitceksin, birisi diyor soldan gitceksin, birisi diyor aralardan gitceksin, birisi diyor motor sürerseniz ezilmek zorundasınız..... Böyle eğitimsiz köpekleri sağa çekceksin belinden silahı çekip vurcaksın o derece doluyum bu konuda :)
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
Ben bir insan gormedim ki karsida.. siz hayvanlarla ciceklerle konusunca bile sizi bir sekilde anlarlar. Ama tek isi iliskilerinde konusarak anlasma olan insan evladi neden bu kadar vurdumduymaz . Sizin yapmaniz gereken gerekli yerlere bu videoyu yollamak o serviste benim cocugum da olabilir ben neden insanliktan nasibini almamis bu tur yaratiklara canimi teslim edeyim. Allah islah etsin, kazasiz belasiz surusleriniz olsun.
 
Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
353
Ben bir insan gormedim ki karsida.. siz hayvanlarla ciceklerle konusunca bile sizi bir sekilde anlarlar. Ama tek isi iliskilerinde konusarak anlasma olan insan evladi neden bu kadar vurdumduymaz . Sizin yapmaniz gereken gerekli yerlere bu videoyu yollamak o serviste benim cocugum da olabilir ben neden insanliktan nasibini almamis bu tur yaratiklara canimi teslim edeyim. Allah islah etsin, kazasiz belasiz surusleriniz olsun.

Ettim hocam da bunlara işverenler de çoğunlukla aynı.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
adam camı açtığında neden kibar konuşuyosun küfür etseydin ya...

bende birkez buna benzer bi olay yaşadım öyle bir küfür ettim adam mala bağladı sonra tın tın devam etti
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sana tavsiyem ciddi anlamda söylüyorum !!
plakasından ulaşım yaptığı okulu bul servisçilere kayıtlıdır o yüzden güzergahını ve okulunu bulman zor olmaz.öğrencileri taşıyan ailere bu cd yi ilet.ayrıca okul müdürüne ve servisçilerede iletebilirsin.ne değişir dersen ekmeğiyle bir ihtimalde olsa oynayabilirsin.
 
Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
353
adam camı açtığında neden kibar konuşuyosun küfür etseydin ya...

bende birkez buna benzer bi olay yaşadım öyle bir küfür ettim adam mala bağladı sonra tın tın devam etti

İstanbul trafiğinde küfürle bir yere varılmıyor hocam, kibar konuşarak ta varılmıyor aslında da karakterim bu, ters bir şey söylese böyle konuşmazdım, belki ders alır diye uyarıyorsun 400m sonra yine adam aynı şeyi yapıyor.
 
Katılım
1 Eki 2015
Mesajlar
230
Böyle durumlarda muhattap olmayın direk plakayı polise bildirip trafiği tehlikeye soktuğunu belirtin
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
Arnavutkoy sahil yolu orası yanilmiyorsam,gerçektende hızın çok düşük o kadar yavaslamani gerektirecek sert bi virajda yok oralarda.yerlerde ıslak sağdan sağdan gitsen böyle şeylere maruz kalmazsin,2 araçta solluyor çünkü arkadan hızlı geliyorlar ve yerler ıslak olduğu için onlarda riske girip fren yerine sollamayi tercih ediyor.malum siyah araç sollamak yerine yavaslasa o servis kesin girerdi siyah araca.
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
881
22.000 km istanbul trafiği tecrübeme dayanarak söylüyorum.
Kesinlikle uğrasdığınıza değmez kardeşim öküze insanlık ogretemessin.

Hareketlerinden suphelendigim biri varsa ya geçip uzaklasmaya bakarım yada gerekirse durur gitmesini beklerim, öyle yapmanizida tavsiye ederim.

Büyük balık küçük balığı yer kuralını benimseyin trafikte, çünkü öyle oluyor.

Kamyon>otobüs>araba>motosiklet>bisiklet>yaya

Ben yaya olarak hakkim olduğu halde hiç bir aracın önüne atlamam kimse de atlamaz zaten.
Araba kullandığım zamanda hiç bir kamyonun önüne atlamam yol benim hakkim diye.
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
Banada denk geldi bugun. Bitane onumde haci muro sola yanasmis iyice bende seritten sagindan gececekken park edicem diye bi kirdi allah kitap tutamadim o an yanina durdum sen yavas gitmek zorundasin diyor, bi vursam ölücem ... diyincede Allah korusun oglum niye ölüyorsun diyor, keyfime ölüyorum ak
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
hocam okul servislerine, minibüsçülere falan bırak uzak dur. ben okul servisiyle tekme tokat kavga ettim trafikte. dava devam ediyor. kesin ceza alacağım, çünkü servisinde taşıdığı üniversiteli kızlar ona şahit oldu. ki adam benim motora çarpıp geçti diye kavga çıktı. :)
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Hocam yerler ıslak regal ile zaten hızlıda gidemezsin sol şeridi işgal etmesen iyi olurmuş senden hızlı araçlar olacak o yolda, seninde solu kapatıp gazlamana da ihtiyaç yok zemininin durumu belli..
 
Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
353
Arnavutkoy sahil yolu orası yanilmiyorsam,gerçektende hızın çok düşük o kadar yavaslamani gerektirecek sert bi virajda yok oralarda.yerlerde ıslak sağdan sağdan gitsen böyle şeylere maruz kalmazsin,2 araçta solluyor çünkü arkadan hızlı geliyorlar ve yerler ıslak olduğu için onlarda riske girip fren yerine sollamayi tercih ediyor.malum siyah araç sollamak yerine yavaslasa o servis kesin girerdi siyah araca.

İlk mesajımda belirttim hız sınırı 20km/s ve ben fren yapmadım ki araçlar fren yapmak yerine sollamayı tercih etsin, zaten ıslak yolda 90km/s civarıyla gidiyorlardı.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
Bu geçişten daha yakın ve hızlı olarak bizde motosikletle sürekli geçiyoruz. Onlar bize laf ediyorlarmı. Geçmekte var geçilmekte böyle muhatap olup takarsanız kendinizi strese sokarsınız sadece.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst