son 1 ay içerisinde yaşadığım 2 olayı anlatayım size bu konuyla alakalı. İlkinde her sabah olduğu gibi işime gidiyorum, trafik ışıklarına az kala kırmızı yandı durdum. Durduktan sonra arkamdaki araba korna çalıyordu uzun uzun. Baştan bana çalmıyor diye pek kaale almadım fakat sonra ne oluyor diye bir bakındım. O korna bana çalıyormuş. Eliyle çekil diyor. Kaskın önünü açtım "kırmızıda mı geçeceksin" diye soru sordum, evet dedi. sağ koltuktan bi kişi indi çekilsene kardeşim arızamısın dedi ? Yani adam kırmızıda geçecek ve senden yolun kenarına geçmeni istiyor. Bu derece psikopatların, hayvanların olduğu bi toplumda yaşıyoruz. Arabanın içinde 5 kişi vardı ve acil bir işleri olsaydı dörtlüleri açık olurdu.
Bir diğer olay ise saat akşam 11 civarı seyrantepeden dönüyorum, bi GS maçıydı. Bi kamyon bi starex var, aralarından geçmek istedim starexin sahibi beni sıkıştırmaya çalıştı bile bile, göz göre göre. Uzun uzun kornaya bastım elimle sağa çek diye fakat çekmedi. Neyse bulaşma dedim ve emniyetten ilerledim ve aracı geçtim. Sağ şeritteyim çok geçmeden aynı araba demin videoda izlediğimiz arkadaş gibi gidiyorken beni silme geçti. Yani şerit benim, şeridimi ihlal ediyor ve hayatımı tehdit ediyor. Kafaya koydum aynasını kırıcam ama altımdaki motor 125 cc bi araba ile mücadele edemezsiniz, trafik yok, yol açık. Biraz yüksek cc motorum olsa alıcaktım aynasını. aracı bir kere daha solladım ve arabanın ön tarafına uzun uzun baktım, plakasını alıyormuş gibi düşünmesini istedim, bu onu az da olsa tedirgin edecekti. Yani bu tür magandalara her zaman rastlamaktayız. O yüzden kendi kendinizi düşünsel olarak, mantık olarak korumanız daha önemli.