Mondial Mondial 150 KT Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ağu 2015
Mesajlar
29
tesekkurler canturk pâylasimin için. bende bu motoru almadan önce bayağı forunlardan internetten inceleyip öyle aldım. alalı 3. 4 gün oldu ilk izlenimlerim iyi. ancak motor tek marş ta çalışmıyor cikleyi acıyorum hava soğuk diye yine aynı ilk 500 bakımına gittigimde ilk iş marşa bakrirâcagim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------

bu motosikleti almakta ki amacım keyf alarak sürebilmek gezebilmek. ne hız ne de fantazi pesindeyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------

Havalar biraz ısınmasını bekliyorum bu aralar çok soğuk kullanamiyorum. kullandıkça TECRUBELERİmi ve goruşlerimi paylaşacağım.
İlker 41 sizede tesekkur ederim. tekeriniz düz bassin.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
137
10 bin kmyi devirdim motorla, o kadar alıştım ki anlatamam. huyunu suyunu ezbere bilirim.

sabahları ayak marşı ya da vurdururum genelde. şu son 1 haftaki karlı havalarda bile çalıştı sabahları

ön lastiği anında değiştirin. orj lastik en ufak bi su birikintisinde hemen kaymaya başlar.

1 saat sürdükten sonra kıçınız çok ağrır.

350 kmde 1 depoyu fullerim. 42-43 tl alır. hesabı yapın artık:)

fethipaşa korusu tadilatta iken her yer çamur toprak iken gezmişliğim vardır. dağ bayır da tecrübe ettim. bana mısın demedi.

arka ampül çabuk patlıyor. koyduğunuz yağa göre motor sesi de değişiyor ama motor sesi çok güzel her halükarda.

motora topcase takanları görüp çok üzülüyorum yapmayın etmeyin:) alacaksanız deri çanta alın.

2 kişi toplamda 200 kg yarım saat yol gitmişliğimiz de oldu.

motor akhisardan istanbula geldi uzun yolda da denendi.

motor yakıt performansı ile kendi parasını çıkardı son 1 senede.

yedek parça inanılmaz ucuz. koruma demirini 50 tlye aldım. 10 tlye buji değiştirdim. 70 tl akü fiyatı var.

motoru satmayı asla düşünmüyorum. köyde kuzenlere verip 2017 modelini filan alırım sanırım.

10bin kmlik tecrübeler bu kadar. sormak isteyen varsa seve seve cevaplarım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------

Yr9E0l.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
22 Ağu 2015
Mesajlar
29
tesekkurler titreme olayı nasıl bu motosiklette.
artçı ile uzun yola gelirmi gidiş dönüş 280-300 km arası. çok güzel bir paylaşım olmuş fotonuz.
dikkat edin de ciğerlerini usutme motosikletin.
topcase takmayin deri çanta takın demissin. valla ben topcase taktirdim. benim için görünüş çok önemli degil. yeterki kullanışlı ve pratik olsun
bir sure sonrada on çam alicam .
ben bu motosikleti almadan önce rx3 enduroyu çok araştırdım beğendim ama alamadım maddi olarak beni çok aşırı zor layacagindan. onun rahatligina yakın bu modeli seçtim. inşallah beni pişman etmez.
hepinize kazasız ,cezasız , ssurusler.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2015
Mesajlar
29
PPgVMv.jpg
[/url[/IMG]
Yaklaşık 200 km oldu kullanmaya başlayalı. artcili ve tek olarak karışım kullandım. ilk izlenimlerim olumlu. motosikletin rodaji tamamlandıktan sonra bilgi paylaşmaya devam edeceğim. su an 5000-6000 devir arası kullandigim için performans, titreşim, yakit konusunda pek fikrim Yom.
kazasız cezasız surusler

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------

150 kt ile artcili olarak uzun yol yapılır mi? tecrübesi olan arkadaş tecrübesini paylasirsa sevinirim.

kazasız cezasız ssurusler.
 
Katılım
8 Şub 2016
Mesajlar
24
Aynı motor ve armode deri çanta bende var yağmurda çok fazla su alıyor özellikle yan ve arka ufak cepleri buralara nemden, sudan etkilenecek şeyler koymayın. Değiştirmeyi düşünüyorum arka çantayı. Artçılı 90-100km artçısız 110-120km ye çıkabiliyorum. Egzosu deldim ve hava filtresini söktüm açık hava filtresi takacağım. Orjinal egzoslarıyla neredeyse hayalet gibi motor yayalar bile geldiğimi farketmiyor. 6000km deyim daha büyük bir arıza çıkarmadı. Yalnız rüzgarlı havalarda motor acayip savruluyor ön tekerleğinin büyük olmasından galiba. Egzosu delecekseniz sakın sökmeden delmeyin sonra benim yaptığım gibi egzos boğaz contasını patlatırsınız sonra acayip cırtlak bir ses çıkıyor motordan :queen:

BD39ZM.jpg


jVmY4L.jpg


E5kEVz.jpg
 
Katılım
22 Ağu 2015
Mesajlar
29
yigit 47
arka amarstorun ayarı hangi kademede kullanıyorsunuz. artcili olarak kullanımda hangisini önerir sin?
 
Katılım
8 Şub 2016
Mesajlar
24
yigit 47
arka amarstorun ayarı hangi kademede kullanıyorsunuz. artcili olarak kullanımda hangisini önerir sin?

Benimki orta ayarda yani 3.konumda artçım 60kg bir sorun olmadığı için hiç değiştirmeyi düşünmedim. Artçınız çok ağır olmadıktan sonra orta ayarlar iyidir diye düşünüyorum. Bu konuda fazla teknik bilgim yok ama artçımız ağırlaştıkça amortisörleri sertleştirmemiz gerekiyor diye biliyorum.
 
Katılım
22 Ağu 2015
Mesajlar
29
tesekkurler . ben 93 kiloyum artçım 70 kilo 2 kademede amarstor. inşallah bi sıkıntı olmaz. ilk bakıma gittigimde ustaya 3. kademeye aldiracam ozaman.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------

HAVALARİN BİRAN ONCE İSİNMASİNİ BEKLİYORUM. MOTOSİKLETİMİ KULLANMAK İCİn.:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:54 ----------

ARKA CANTA OLARAK SERT PLASTİKTEN TOPCASE TAKTİRDİM. YAN CANTA TAKMA FİKRİM VAR AMA Bİ TURLU KARAR VERMEDİM DERİ OLAN MODEL Mİ TAKTİRSAM YADA DİGER YAN CANTALARDAN Mİ?
 
Katılım
8 Şub 2016
Mesajlar
24
Çanta meselesi sana kalmış birşey ama dediğim gibi ben arka çantayı deri taktım çok sıkıntı yaşadım çok su geçiriyor ayrıca üst sosis çantayı tutan kanca kendiliğinden attı baya dandik birşeymiş. Deri çanta takmak istiyorsan su geçirmediğinden emin olarak almalısın. Ben internetten acele ederek aldım pişman oldum. Bu fotodaki benim arka çantanın yan versiyonu tavsiye etmem. Ama dersen ben yağmurda fazla kullanmam yağmurdan korurum o zaman işe yarayabilir. Ben yağmurda çok kullanıyorum bana uygun değilmiş.
8DAPyA.jpg
 
Katılım
22 Ağu 2015
Mesajlar
29
ben en iyisi yan çanta olarak kumaştan olanlar var montaj gerektirmeyen su almayandan alayım. deri olanlar güzel görünüyor ama su alıyor dediginiz için çıkarttım aklimdan.
 
Katılım
22 Ağu 2015
Mesajlar
29


İSTANBULUN KIZ KULESİ VARSA MERSİNİN DE KIZ KALESİ VAR.

GUZEL BİR HAFTA SONUYDU.

TOPLAM 160 KM YOL YAPTİM EŞİMLE BERABER. MOTOSİKLET RODAJDA OLMASAYDI DAHA GUZEL OLACAKTI.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
[url]http://i.hizliresim.com/Z7GvV3.jpg[/url]

İSTANBULUN KIZ KULESİ VARSA MERSİNİN DE KIZ KALESİ VAR.

GUZEL BİR HAFTA SONUYDU.

TOPLAM 160 KM YOL YAPTİM EŞİMLE BERABER. MOTOSİKLET RODAJDA OLMASAYDI DAHA GUZEL OLACAKTI.
Rodajı 700km olarak yapabilirsiniz hiç sorun olmuyor. Geçen sene temmuz ayında modifiye ettiğim motorumu ilk 700km bittikten sonra rodaj bitmiş gibi kullandım. Performans da, yakıt ekonomisi de 10 numara. O kadar hassas motorlar değil bunlar.
 
Katılım
22 Ağu 2015
Mesajlar
29
MENGÜ 16 TAVSİYENİ DİKKATE ALACAM. BUGUN BİR İKİ DEFA GİDİKLADİM MOTOSİKLETİ 90-95 KM HİZA ARTCİLİ OLARAK RAHAT BİR SEKİLDE ULASTİM. BU ARADA BEN 93 KG ARTCİ 70 KG BİR miktar ESYA İLE BERABER. KT150 kullandinizmi hic?
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
Benimki orta ayarda yani 3.konumda artçım 60kg bir sorun olmadığı için hiç değiştirmeyi düşünmedim. Artçınız çok ağır olmadıktan sonra orta ayarlar iyidir diye düşünüyorum. Bu konuda fazla teknik bilgim yok ama artçımız ağırlaştıkça amortisörleri sertleştirmemiz gerekiyor diye biliyorum.

Hocam AEA'nın son videosunda bu konu anlatılmıştı. Motorun üstüne bindiğinizde amortisörün yaklaşık 2cm sıkışması lazımmış. Eğer daha fazla sıkışıyorsa ayarı artırıyormuşuz.
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
137
bugün motor günüydü benim için, a2ye başvuran bir arkadaşıma motor çalıştırdım. motoru çok rahat buldu.
kış aylarında motoru hiç yıkatmamıştım. çamurdan plaka simsiyahtı. yıkattım ardından güzelce sildim.
ardından hasanpaşaya gittik arkadaşla kendime çok güzel bir mont aldım tanıdık abiden.
hızımı alamadım bir de yan çanta aldım. motorun şimdiki hali çok hoşuma gitti.

yan çantaları akşam doldurdum baya pratikmiş aslında, yağmurluk şemsiye pantolon baya bir eşya aldı arkadaki çantayı rahatlattı baya.

montun hem flaşlı hem de flaşsız fotosunu çektim rekleftif kısımları görmek için. baya iyiymiş:)

d9598990_o.jpeg


84e494a6_o.jpeg


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------

2ad7d1d9_o.jpeg

977472dd_o.jpeg

d267c1d2_o.jpeg

8e88ef3b_o.jpeg

53af653c_o.jpeg

596ae2e0_o.jpeg

a90f96c3_o.jpeg
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2015
Mesajlar
29
Neci Alperen elinize saglik guzel bir paylasim olmus. Boyle seyler gorunce insanin ici aciliyor.
Bende yan canta alma niyetindeyim. Siz kac liraya aldiniz ?
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2015
Mesajlar
29
İyi gunler arkadaslar.
Facebook ta MONDİAL 150 KT KULLANICILARI adinda grup olusturduk.
https://m.facebook.com/groups/1737199133181421
Facebook ta yukaridaki linkten deneyim ve tecrubeleeinizi paylasmanizi beklerim.
Saygilar

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:39 ----------

https://m.facebook.com/groups/1737199133181421
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
tesekkurler canturk pâylasimin için. bende bu motoru almadan önce bayağı forunlardan internetten inceleyip öyle aldım. alalı 3. 4 gün oldu ilk izlenimlerim iyi. ancak motor tek marş ta çalışmıyor cikleyi acıyorum hava soğuk diye yine aynı ilk 500 bakımına gittigimde ilk iş marşa bakrirâcagim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------

bu motosikleti almakta ki amacım keyf alarak sürebilmek gezebilmek. ne hız ne de fantazi pesindeyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------

Havalar biraz ısınmasını bekliyorum bu aralar çok soğuk kullanamiyorum. kullandıkça TECRUBELERİmi ve goruşlerimi paylaşacağım.
İlker 41 sizede tesekkur ederim. tekeriniz düz bassin.[/QUOTE
o karbüratörde jikle pek işe yaramıyor biraz ince ayarla yaz kış tek marşta motoru çalıştırabilirsiniz. üç tane ayar yeri var zaten
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst