- Katılım
- 22 Ağu 2015
- Mesajlar
- 29
tesekkurler canturk pâylasimin için. bende bu motoru almadan önce bayağı forunlardan internetten inceleyip öyle aldım. alalı 3. 4 gün oldu ilk izlenimlerim iyi. ancak motor tek marş ta çalışmıyor cikleyi acıyorum hava soğuk diye yine aynı ilk 500 bakımına gittigimde ilk iş marşa bakrirâcagim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------
bu motosikleti almakta ki amacım keyf alarak sürebilmek gezebilmek. ne hız ne de fantazi pesindeyim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------
Havalar biraz ısınmasını bekliyorum bu aralar çok soğuk kullanamiyorum. kullandıkça TECRUBELERİmi ve goruşlerimi paylaşacağım.
İlker 41 sizede tesekkur ederim. tekeriniz düz bassin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------
bu motosikleti almakta ki amacım keyf alarak sürebilmek gezebilmek. ne hız ne de fantazi pesindeyim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------
Havalar biraz ısınmasını bekliyorum bu aralar çok soğuk kullanamiyorum. kullandıkça TECRUBELERİmi ve goruşlerimi paylaşacağım.
İlker 41 sizede tesekkur ederim. tekeriniz düz bassin.
Son düzenleme:
