- Katılım
- 25 Ocak 2016
- Mesajlar
- 605
usttekı cantalar netten arstırmasını bılırsn 30-40 gun cıvarında gelıyor elıne zaten,cok canta sevıyorsan alabılırsın,kı zaten nmaxın sele altı bagajı sınıfına gore gayet ıyı bır topcase alsan yeterlı gelebılır bıle
Merhaba
Beyler ben 34 yaşındayım , Otomobil ile uzun yol yaparım genelde. Bu yolları yakıt ekonomisi yapmak için saate 80 - 100 km hızla seyrederim .
Burda benim blogum. Nedemek istediğimi anlıyacaksınız.
http://uberjager.blogspot.com.tr/
Esas konuya dönersek. Maksadım belli minimum yol masrafı yapmak. Motorsiklet cok cazip geliyor. Ama ehliyet bana engel oluyor. İş bu sebeble sizlere danışmak uygun gördüm.
Nmax yedek parça sorunları varmıdır. birde km aralıkları nedir. PCX 4000 km de bir servis istiyor dediler. Bu km çok düşük. Nmaxde durum nedir.
Merhaba
Beyler ben 34 yaşındayım , Otomobil ile uzun yol yaparım genelde. Bu yolları yakıt ekonomisi yapmak için saate 80 - 100 km hızla seyrederim .
Burda benim blogum. Nedemek istediğimi anlıyacaksınız.
http://uberjager.blogspot.com.tr/
Esas konuya dönersek. Maksadım belli minimum yol masrafı yapmak. Motorsiklet cok cazip geliyor. Ama ehliyet bana engel oluyor. İş bu sebeble sizlere danışmak uygun gördüm.
Nmax yedek parça sorunları varmıdır. birde km aralıkları nedir. PCX 4000 km de bir servis istiyor dediler. Bu km çok düşük. Nmaxde durum nedir.
Merhaba
Beyler ben 34 yaşındayım , Otomobil ile uzun yol yaparım genelde. Bu yolları yakıt ekonomisi yapmak için saate 80 - 100 km hızla seyrederim .
Burda benim blogum. Nedemek istediğimi anlıyacaksınız.
http://uberjager.blogspot.com.tr/
Esas konuya dönersek. Maksadım belli minimum yol masrafı yapmak. Motorsiklet cok cazip geliyor. Ama ehliyet bana engel oluyor. İş bu sebeble sizlere danışmak uygun gördüm.
Nmax yedek parça sorunları varmıdır. birde km aralıkları nedir. PCX 4000 km de bir servis istiyor dediler. Bu km çok düşük. Nmaxde durum nedir.
Merhaba,
Nmax 6000kmde bir bakım istiyor. Ağustos 2015de piyasaya sunulan yeni bir ürün olduğu için henüz parça temini konusunda bir şikayet duymadım ama mutlaka daha tam oturmamıştır, çünkü yeni model. Bir sefer uzun yol (samsun-kastamonu) tecrübem var. Onda da biri otomobilde biri motorda iki kişi idik, değişerek kullandık pek yorulmadık. Yalnız seyahat mutlaka yorucudur, sık mola vermeyi tavsiye ediyorlar. Ben de seyahatimi çoğunlukla otomobil ile yapan biri idim ama motor bambaşka bir duygu veriyor. Gezmeyi sevenler mutlaka motoru otomobilden daha çok seveceklerdir.
125 cc ile 500 km yolculuğu muhtemelen sadece bir kez yapar ve tövbe edersin. Motor ne kadar iyi olursa olsun 125 cc ile o kadar yol çekilmez. Motoru al ama önce bir 100 km yol dene anlarsın.
sizce nmax mi pcx mi ? ben ikisinide kel kör inceledim o yüzden tam olarak net birşey söyleyemedim ama nmax de gaz tepkisi ve dengesi harika. pcx de malzeme kalitesi (artçı peglerine kadar) bir adım önde gibi geldi.
ben de şunla uzun yol yapılmaz bunla yapılmaz fikrini saçma buluyorum. yani spor amaçlı dünyanın bi ucundan bi ucuna yürüyen insanlar bile var. gerekli riskleri ve tecrübeleri bildikten sonra dağcılık kadar yorucu ve zor olmayacak bu iş. yapılmaz yerine nasıl yapılabilir, nelere dikkat edilmeli gibi şeyler yazılırsa bence faydalı olur. ben de havalar düzelir düzelmez 200 lük duke ile çıkacağım uzun yola. kısa mesafelerle başlayıp arttırmayı düşünüyorum. sonuçta bu bir spor diye düşünüyorum.
konuyu açan arkadaş da doğru yoldasın, bol bol araştırma yapıp riskleri, karşılaşabileceğin durumları düşünüp önlemleri alman faydana olacaktır. dağcılık, trekkinng, kamp gibi sporlara ilgin varsa bunlar da çok yardımcı olacaktır yolda diye düşünüyorum.
İtten köpekten çok tırsarım, şu an en çok onu kara kara düşünüyorum. Yolda bana havlarlar dişlerini gösterirlerse ne olur diye korkuyorum.![]()