Sharp' tan 5 Yıldız alan en ucuz iki kask - Mt Revenge vs. Nitro Aikido "İnceleme"

Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aklım karıştı BUNE
hangisini alalım mt revengeyimi nitro aikidoyumu ? benim kafa biraz buyuk bu arada
 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
13
Merhabalar.Yeniden konu açmayıp bu konudan devam edeyim dedim.Kafa ölçüm 62.5 cm ls 2 de xxl bedeni balaklava ile birlikte kullanıyorum.Yeni bir kask alıcam ve gönlümde mt blade vardı güvenliği güneş vizörü ve fiyatından dolayı.Dün xl bedenini mağazadan denedim fakat kafama küçük geldi ve sıktı.Sıkması gerekiyor evet ama rahatsız edici miktardaydı sizce alsam 1-2 haftaya açılırmı(XXL bedeni internette ve mağazada yok) yoksa riske girmeyip nitro mu almalıyım
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
Merhabalar.Yeniden konu açmayıp bu konudan devam edeyim dedim.Kafa ölçüm 62.5 cm ls 2 de xxl bedeni balaklava ile birlikte kullanıyorum.Yeni bir kask alıcam ve gönlümde mt blade vardı güvenliği güneş vizörü ve fiyatından dolayı.Dün xl bedenini mağazadan denedim fakat kafama küçük geldi ve sıktı.Sıkması gerekiyor evet ama rahatsız edici miktardaydı sizce alsam 1-2 haftaya açılırmı(XXL bedeni internette ve mağazada yok) yoksa riske girmeyip nitro mu almalıyım

Ben senin yerinde olsam bir beden büyüğünü alırım,çünkü açılır ama çok açılmaz ve uzun yolda falan sıkıntı yaşarsın. :)
 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
13
Sıkıntımda o zaten mt nin XXL bedeni yok malesef koca kafalıları dışlamışlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:55 ----------

Tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
350
ben de blade ile revenge arasında kaldım. blade'deki güneş gözlüğü aklımı çeliyor.
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
226
Öncelikle konu çok faydalı olmuş, yorumlardan da anladığım kadarıyla arkadaş güzel bir inceleme yapmış tebrik ederim.

İlk kaskımı motomaxtan ''scorpion exo 400 - 150tl 2010'da olması lazım '' almış biri olarak, nitro gibi benim kaskımın da alt derileri soyuldu ama ben motomaxa herhangi bir şey söylemedim zamanla soyulduğunu düşündüğüm için, akabinde kaskın camı buğulanmaz 2010'da aldım hala buğulanmıyor muhteşem bir özellik. Fakat vizörü artık çizikler içinde her arayışımda bir ay iki ay sonra gelecek diyorlar gelmedi gitti şu vizör. Heralde nitroda da yedek parça sıkıntısı mevcut.

Sonrasında aşağıdaki alıntıda da arkadaşın dediği gibi pinlocksuz vizör-kask almayın cümlesine sonuna kadar katılıyorum.Şuan scorpion haricinde iki adet arai kaskım mevcut, pinlock yok, resmen rezillik, kış mevsiminde ya da yağışlı günlerde veya sisli yerlerde düşük hızlarda kullanıcaksanız gerçekten rezil oluyosunuz, kaskın değeri 1000 tlnin üzerinde fakat 100tllik kask muamelesi görüyosunuz bi nebze :)

Kardeşim de ehliyet kursuna başladı biz de bir kask arayışındayız şimdi mt kaskı tercih edeceğiz anlaşılan. konuyu çok uzattım affola :)

Hem tebrik hem teşekkür ederim. Daha önce Nitro aikido kullanan birisi olarak açtım bu konuyu ve okuduğumda bu forumda güzel, akıllı, mantıklı şeyler yazacak insanların da olduğu ve olacağına dair umutlarım yeşerdi. :thumleft:
Yaklaşık 2 sene evvel motosiklet kullanmaya başlamadan uzun süre araştırdıktan sonra aldığım nitro aikido kaskımdan çok memnundum ve f/p olarak çok mantıklı bir kask olduğunu düşünüyorum. Ayrıca yazdığınız avantaj ve dezavantajların altına imzamı atabilirim. MT revenge mi alsaydım acaba diye düşündüren bazı dezavantajları vardı, ki siz de bunlardan bahsetmişsiniz, ama şu değerlendirmenizden sonra yine alacak olsam nitro yu tercih ederim sanırım.
Akabinde 1 seneye yakındır kullandığım Shoei xr1100 cavallino kaskımı aldım ve her ne kadar bu f/p kasklarının kullanışlı olduğunun düşünsem de, yeni kaskımın motosiklet sürmenin keyfini inanılmaz artırdığını söyleyebilirim. Hem emniyetli hem konforlu ama biraz tuzlu. Kask konusunda en önemli tavsiyem ise kesinlikle pinlock suz kullanmayın, eziyet çekmeyin! Tekeriniz düz bassın...:king:
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
77
MT REVENGE Yİ 1.5 YILDIR KULLANIYORUM 5 kere falan yıkadım.. gayet memnumum bir daha ki sefere yine aynısını alacağım.. sadece 1 beden büyük almanızı tavsiye ederim..
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
aea ya güveniyorum o da sharp testine güvenmeyin demişti ama peki şimdi neye güvenicez biz
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
18
arkadaşlar MT blade in güneş vizörsüz modelide varmış yeni görüyorum fiyatı 100tl ye yakın daha ucuz
bu kasktada MT revenge nin eksikleri kapatılmışmıdır acaba yoksa dahamı eski bir kask

http://urun.n11.com/kask/mt-blade-raceline-kapali-racing-kask-mat-siyah-P91162177
 
Katılım
29 Nis 2016
Mesajlar
149
arkadaşlar,

Sharp web sayfasında MT revenge 5 yıldız, MT blade 3 yıldız almış. Bunu da göz önünde bulundurun derim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mt blade raceline karşılaştırdığınız kasktan ne kadar daha kalitesizdir bilmem ama dot onayı almış ve çok satılan bir model. Düşük hızlı kazada sağ taraftan komple çöktü,kilit mekanizması koptu.Bu kaskla buğudan görmek imkansız kapadığınız anda kaza yaparsınız.İçeriye çok fazla ses alıyor ıslık çatırdama patırdama hertürlü senfoni mevcut.Bu kaskla kesinlikle uzun yola gitmek eziyet.Ben akıllandım arkadaş siz yinede markaya para vermem diyerek mt markasından deneme yapabilirsiniz.İlk kaskımı mt aldım vaybe çok rahatmış paramın hakkını sonuna kadar verdi dedim. Maruşhin en ucuz modelini deneyince para tuzağı olduğunu anladım.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
revenge serisinde ayrıca DOT onayıda bulunuyor.
web sitesinde yazdığına göre Snell'de var ama her size için alamamış sanırım bunu
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Mt blade raceline karşılaştırdığınız kasktan ne kadar daha kalitesizdir bilmem ama dot onayı almış ve çok satılan bir model. Düşük hızlı kazada sağ taraftan komple çöktü,kilit mekanizması koptu.Bu kaskla buğudan görmek imkansız kapadığınız anda kaza yaparsınız.İçeriye çok fazla ses alıyor ıslık çatırdama patırdama hertürlü senfoni mevcut.Bu kaskla kesinlikle uzun yola gitmek eziyet.Ben akıllandım arkadaş siz yinede markaya para vermem diyerek mt markasından deneme yapabilirsiniz.İlk kaskımı mt aldım vaybe çok rahatmış paramın hakkını sonuna kadar verdi dedim. Maruşhin en ucuz modelini deneyince para tuzağı olduğunu anladım.

Bu konuyu açan benim şu an ne nitro kullanıyorum ne de MT, MT' yi aldıktan 1 ay sonra sattım, nitro şirkette duruyor ne olur ne olmaz bi gün aniden artçı çıkar kullanırım diye, şimdiki 3 kaskım da marushin, vakit bulursam onları da inceleyeceğim.
 
Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
242
mt kaskı kullanıyorum şuan bende, tanıtımını yaptığınız kaskın siyah olanını. O kılcal çatlaklar bende de var, vizör contalara tam oturmasada içeriye rüzgar almıyor kesinlikle. Buğu yapıyor fakat kesinlikle buğu görüşü engellemiyor vizöü bence o açıdan kaliteli. Hava kanalları çok iyi düşünülmüş, hava alıyor fakat iç hacmi çok dar, xl aldım ama yine sıkıyor 4 ay kadardır kullanıyorum hala sıkıyor. Hiç olmadı iç peglerinin süngerlerini çıkarıp incelttireceğim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu konuyu açan benim şu an ne nitro kullanıyorum ne de MT, MT' yi aldıktan 1 ay sonra sattım, nitro şirkette duruyor ne olur ne olmaz bi gün aniden artçı çıkar kullanırım diye, şimdiki 3 kaskım da marushin, vakit bulursam onları da inceleyeceğim.

Çok iyi olur, ay sonu kask almayı düşünüyorum ve sürekli marushin modellerine bakıyorum.Yerden yere vurmanız gereken eksileri varsa çekinmeden belirtin:)
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Çok iyi olur, ay sonu kask almayı düşünüyorum ve sürekli marushin modellerine bakıyorum.Yerden yere vurmanız gereken eksileri varsa çekinmeden belirtin:)

Şöyle söyleyeyim bizim ülkemizde alınacak en harika fiyat / perfomans ürünü, zaten 3 tane almamın sebebi de bu yüzden, her sene kendime bir tane alıyorum, bir adette artçı için var hepsi fiberglass :)
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba

Nitro aikido kullanıyorum. Nolan n64 de kullandım. N64 un pedleri çabuk saldı kendini , aikidoya göre. Aikido hala taş gibi..ben memnunum n64 den daha az ses aldigini düşünüyorum. Daha rahat idi çene pedi ve burunlugu da var . Vizor tam oturuyor.

N64 modelini kotulemis olmayayım harika bir kaskti kaza esnasında korudu. Guvenilirligine markaya inanırım.Öğrenci olduğum için bütçeyi düşük tuttum ikinci kaskim aikido oldu. Keske almasaydim hata etmişim bu ne böyle dedirtmedi.
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
6nykQl.jpg
[/url][/IMG]

MT Revenge kaskın sanırım pinlock sıkıntısı sizde mevcut birşey. Ancak bahsettiğiniz vizörün contaya oturmama sorunu bendede var. Kaskı ilk aldığımda yanak ped leri okadar sıkıydı ki sanki biri parmakları ile yanağımı sıkıyordu ilk 1-2 gün biraz zahmet çektim o konuda. sadece 2 gün sürdü pedlerin baskısı azaldı. tam anlamı ile yüzün şeklini aldı. Düşüncenize katııyorum, Bence bu 2 kask ta gayet uygun ve güvenilir. önemli olan nokta kişinin kafa yapısına göre tercih yapması...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst