Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
281
Arkadaslar Merhabalar.
Malum Lastiklerimiz cok kotu .. dublex degistirmek istiyorum ama fikrimce on ve arkaya biraz kalin lastik takmak istiyorum. disli kislik lastik istemiyorum. bol kanalli kuru havalarda kullanilacak ama yagmurlu havalarda da cok uzmeyecek bir lastik ariyorum.
1) hangi marka takmaliyim ?
2) istanbul avrupa yakasi icin nerden temin edebilirim ?
3) boyutlari nelerdir ? kalinlastirmak icin hangi boyutu takmaliyim ?
sorularimi cevaplayacak ve bu bilgilere sahip olan arkadaslar icin tesekkurlerimi iletiyorum. Kazasiz Belasiz surusler insallah...



http://img1.aeplcdn.com/bikewaleimg/ec/17942/img/l/Bajaj-Boxer-Exterior-48594.jpg?20150703110108 bu lastiklerden istiyorum.. ????
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Arkadaslar Merhabalar.
Malum Lastiklerimiz cok kotu .. dublex degistirmek istiyorum ama fikrimce on ve arkaya biraz kalin lastik takmak istiyorum. disli kislik lastik istemiyorum. bol kanalli kuru havalarda kullanilacak ama yagmurlu havalarda da cok uzmeyecek bir lastik ariyorum.
1) hangi marka takmaliyim ?
2) istanbul avrupa yakasi icin nerden temin edebilirim ?
3) boyutlari nelerdir ? kalinlastirmak icin hangi boyutu takmaliyim ?
sorularimi cevaplayacak ve bu bilgilere sahip olan arkadaslar icin tesekkurlerimi iletiyorum. Kazasiz Belasiz surusler insallah...



http://img1.aeplcdn.com/bikewaleimg/ec/17942/img/l/Bajaj-Boxer-Exterior-48594.jpg?20150703110108 bu lastiklerden istiyorum.. ????

Sava serisine bakabilirsin.
Fiyat performans olarak iyidir.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Bendemi anormallik var anlamadım.5 takım lastik eskittim. İkisi michelin.
Ama ben boxer ın orjinal lastiğin iş görecek düzeyde olduğunu düşünüyorum. En azından irc düzeyinde diyebiliriz.
İnzell arkadaşımız boxer ın orjinal lastikleriyle motorun üstünde kaç kg yükle defalarca yurtdışı gezi yaptı. Şu an motoru 25.000 kmlerde halen boxer ın orjinal lastiklerini kullanıyor. Dipnot
 
Katılım
8 Tem 2013
Mesajlar
83
Bendemi anormallik var anlamadım.5 takım lastik eskittim. İkisi michelin.
Ama ben boxer ın orjinal lastiğin iş görecek düzeyde olduğunu düşünüyorum. En azından irc düzeyinde diyebiliriz.
İnzell arkadaşımız boxer ın orjinal lastikleriyle motorun üstünde kaç kg yükle defalarca yurtdışı gezi yaptı. Şu an motoru 25.000 kmlerde halen boxer ın orjinal lastiklerini kullanıyor. Dipnot


buradaki boxer lastikleri de IRC
http://www.bajajyedekparcalari.com/index.php?route=product/search&search=boxer%20lastik
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
şunu face book da bulmuştum. şahane görünüyor. nerde incecik ybr tekerleri nerde bu aslan parçaları :)

12321149_10205310625874906_5166763448311321110_n.jpg
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Bu fotoğraftaki anlas lastikler tutunma açısından güzel mi, sadece kış için mi yoksa yaz kış kullanılır mı?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
İnce teker karda buzda daha iyi ama. Bajaj Pulsar'a gittim çifti 517 liraya Metzeler lastik taktırdım. Yine de karda buzda sıkıntı yaşıyorum, lastikler kocaman olduğundan kara buza batmıyor kayıyor.
bi Motor parasını lastiğe vermişsin.

Bu fotoğraftaki anlas lastikler tutunma açısından güzel mi, sadece kış için mi yoksa yaz kış kullanılır mı?

Yok kışlık bunlar
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Ya arkadaş hakikaten kafayı yedim şu son iki günde. Soğuktan marş basmıyor. Rodajdaki motoru vurdurtuyorlar adama.

Ayak marşı desen sanki süs için koyulmuş. Var mı motoru ayak marşıyla çalıştırmanın bir püf noktası?
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Ya arkadaş hakikaten kafayı yedim şu son iki günde. Soğuktan marş basmıyor. Rodajdaki motoru vurdurtuyorlar adama.

Ayak marşı desen sanki süs için koyulmuş. Var mı motoru ayak marşıyla çalıştırmanın bir püf noktası?

Dün bende jikleli ve jiklesiz çalıştıramadım. Söktüm bujiyi bide baktım benzin içinde. Evde Eski ybr bujileri vardı. Değiştirdim bujiyi. Tek marşta jiklesiz çalıştı.boğuluyor motor.
Benim motor hava 4-5 derece havalarda bile jiklesiz çalışıyor.jikleyle boğuluyor. Bi ayarsızlık var. Kesin
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Hocam bende de durum aynı işte
Jikleyle boğuluyor
Karbüratör ayarı iyi midir acaba ondan mı
Aea sürekli şey diyordu soğuk havada iyi ayarlı bir karbüratör jiklesiz çalışır
Bu işleri en iyi bilen @mengu16 aslında bi cevap verirse bilgisi varsa tabii yardımcı olur bizim açımızdan
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Hocam bende de durum aynı işte
Jikleyle boğuluyor
Karbüratör ayarı iyi midir acaba ondan mı
Aea sürekli şey diyordu soğuk havada iyi ayarlı bir karbüratör jiklesiz çalışır
Bu işleri en iyi bilen @mengu16 aslında bi cevap verirse bilgisi varsa tabii yardımcı olur bizim açımızdan

Öyle bişey dediyse aea hakkaten cahil adammış. Asıl Ayarsız motor soğukta jiklesiz çalışır. Hadi bukadar ybr cbf ayarsız jikle istiyor soğukta. Bunca doğan şahin toros yani karburatörlü arabalar niye jikle istiyor soğukta ?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Hocam bende de durum aynı işte
Jikleyle boğuluyor
Karbüratör ayarı iyi midir acaba ondan mı
Aea sürekli şey diyordu soğuk havada iyi ayarlı bir karbüratör jiklesiz çalışır
Bu işleri en iyi bilen @mengu16 aslında bi cevap verirse bilgisi varsa tabii yardımcı olur bizim açımızdan
Soğuk motorun ilk çalıştırmada jikle istemesi anormal bir durum değildir. Jikle çekiliyken de boğulur gibi yapabilir, aslında gaz yemez. Motor ısınıp jikleyi kapayacak duruma gelene kadar hafif gazla kullanın motoru.
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Ben geçen jikle ile çalıştırdım 2-3 dk kadar
Ardından jikleyi kapattım stop etti
Sonra çaliştırdım(jikle kapalı) gaz yemiyor gazı 2-3 kere fazla verince egzozdan yanmamış benzini atıyor

Şimdi benimkinde sorun mu var
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
ben çektim bu fotoyu :) benim lastikler bunlar.

Grup kapalı olduğundan arama motorlarında bulunamıyor. Bende önemli bulduğumdan kopyalamıştım. Kaynak gösterdim ama ismini hatırlayamadım. Kusura bakma.
Tekerin patlamasın :)
nasıl memnunmusun lastiklerden. İrc anlas sc500. Ön 90 90 17,arka 110 80 17. Arka zincir korumaya sürtmedi değil mi ?
 
Katılım
1 Ara 2015
Mesajlar
21
Arkadaşlar
ön michellin pilot street 100 80 17 300 tl
Arka michellin pilot street 130 70 17 370 tl
Düşünüyorum sizce nasıl ? Sürtme vs yapar mı eksileri ne olabilir
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
İkiside sürter. Ayrıca 2,5 takım lastik parası. Sava ve mitas ın hem uygun hem güzel yaz lastikleri var. Yazık parana
 
Katılım
1 Ara 2015
Mesajlar
21
Peki
Mitas mc 50 m racer 100 80 17 150 civarı sanırım henüz fiyat bulamadım
Ve arka mc50 m racer 130 70 17 190 tl peki bunlar iyi mi ? Kalın istiyom ama sıkıntı olur mu ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst