Merhaba bu fiyata içinde bol aksesuarları ile almak isterseniz kendi motorumu önerebilirim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-2015-model-mt09-en-guzel-rengi-bol-aksesuarlarli-234611163/detay
sizin motorun ilanını gördüm, o da aklımda. bu motor siyah ve henüz 1000 km'de olduğu için ilgimi çekti çok, siyah rengi seviyorum naked bike'ta.
siz mt-09 konusunda epey bilgilisiniz, benim paylaştığım ilandaki renk 2015 model yılına aittir kesin olarak değil mi? bir de o motoru 24,500'e alırsam yazın tekrar enduro almak istersem zarar etmeden satar mıyım dersiniz? abs benim için hiç gerekli değil, ancak satarken sorun olur mu, o da merak ettiğim bir durum.
