Yamaha Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Şub 2015
Mesajlar
122

sizin motorun ilanını gördüm, o da aklımda. bu motor siyah ve henüz 1000 km'de olduğu için ilgimi çekti çok, siyah rengi seviyorum naked bike'ta.

siz mt-09 konusunda epey bilgilisiniz, benim paylaştığım ilandaki renk 2015 model yılına aittir kesin olarak değil mi? bir de o motoru 24,500'e alırsam yazın tekrar enduro almak istersem zarar etmeden satar mıyım dersiniz? abs benim için hiç gerekli değil, ancak satarken sorun olur mu, o da merak ettiğim bir durum.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
sizin motorun ilanını gördüm, o da aklımda. bu motor siyah ve henüz 1000 km'de olduğu için ilgimi çekti çok, siyah rengi seviyorum naked bike'ta.

siz mt-09 konusunda epey bilgilisiniz, benim paylaştığım ilandaki renk 2015 model yılına aittir kesin olarak değil mi? bir de o motoru 24,500'e alırsam yazın tekrar enduro almak istersem zarar etmeden satar mıyım dersiniz? abs benim için hiç gerekli değil, ancak satarken sorun olur mu, o da merak ettiğim bir durum.

Merhaba
Ne yaptınz aldınız mı motoru?

İlanda 2015 yazıyorsa elbette öyledir Zaten ruhsatta da model yılı yazar.
Bence zarar etmezsiniz satarken özellikle abs siz modeller yazın bence daha değerlenecek çünkü artık abs siz gelmiyor.
Özellikle abs istemen mt09 kullanıcıları için tercih sebebi olacaktır.
Bu arada benim motor hala satılık ilgilenirseniz. 24.500

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:57 ----------

Kadıköy'de Ersoy Motor var. Sahibi Gökhan. 105 hp olanı 115'e yükseltiyor. Son hızı kafaya takmamak gerek bence. 200'den sonra naked bir zevk vermiyor bence. Onun dışında her söylediğinize katılıyorum. Özellikle iyi lastik konusuna.

Ayrıca Ali abi bir gün rolling yapalım. 105hp vs 115hp bakalım gerçekten çok fark ediyor mu? Örn 3. vites A modu 100-170 testi :thumleft:

Sen 115 yaptırdın mı? Fark etti mi?
Dediğin gibi ne zaman müsait olursun bir deneyelim
 
Katılım
19 Şub 2015
Mesajlar
122
Merhaba
Ne yaptınz aldınız mı motoru?

İlanda 2015 yazıyorsa elbette öyledir Zaten ruhsatta da model yılı yazar.
Bence zarar etmezsiniz satarken özellikle abs siz modeller yazın bence daha değerlenecek çünkü artık abs siz gelmiyor.
Özellikle abs istemen mt09 kullanıcıları için tercih sebebi olacaktır.
Bu arada benim motor hala satılık ilgilenirseniz. 24.500

Çarşamba günü alıyorum inşallah bir aksilik olmazsa. Bodrum'daki motor satıldı galiba, ilan kalktı. İzmir'de 2015 race blue buldum, henüz 2.000 km.de, pırıl pırıl, o motor için anlaştık. Çarşamba öğlene kadar hallolursa satış işi, hemen virajlı yollara vurucam kendimi:) 21 gün oldu motorumu satalı, fena halde gazlayasım var.

Çarşamba günü MT-09'un fotoğraflarını burda paylaşmayı diliyorum..
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
297
Arkadaşlar iyi günler. Mt 09'u sattım fakat çantaları vermemiştim.
Sw motech orjinal çanta ve demirlerini satıyorum ortalama 5 kez falan kullandım üründe hiç bir yıpranma yoktur ilgilenen olursa uygun bir fiyata vereceğim.

İyi forumlar
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Bu resmdeki bizde arazi tipine çevirebilirmiyiz acaba.Birde buna uygun lastik ebatı ne olur bilgisi varmıdır.
 
Katılım
30 Ara 2008
Mesajlar
126
istedigin motosikleti istedigin tarza degistirebilirsin ama görüntü olarak...
cok büyük maliyetlerle cross tarzina dönüstüre bilirsiniz ama bazi sabit olan faktörlerini degistiremezsiniz ve bu degisim hic bir zaman hakiki arazi makinesinin yerini tutmaz..
aklima gelen faktörleri yazayim
1. geometrisi , sasisi
2. cok fazla gücü , Torku
3. amasörleri
4. sanzimani (hiz icin tasarlanmis)
5. agirligi , en asagi 70kg fazla
6. isinma sorunu , radyatörü yetersiz gelir

ve nice aklima hemen gelmeyen sorunlar
Ha ne olur asfalt olmayan yolllarda yol tutusu normal halinden iyi olur, ama yatiracagin paraya degermi bilmem
tahminimce resimde göründügü gibi olmasini ister
amasörlerini ,
dislilerini
egsozunu
camurluk vs kaporta.. degistirirsen tahminimce 10-15 bin tl gözden cikarman lazim


saygilar
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
istedigin motosikleti istedigin tarza degistirebilirsin ama görüntü olarak...
cok büyük maliyetlerle cross tarzina dönüstüre bilirsiniz ama bazi sabit olan faktörlerini degistiremezsiniz ve bu degisim hic bir zaman hakiki arazi makinesinin yerini tutmaz..
aklima gelen faktörleri yazayim
1. geometrisi , sasisi
2. cok fazla gücü , Torku
3. amasörleri
4. sanzimani (hiz icin tasarlanmis)
5. agirligi , en asagi 70kg fazla
6. isinma sorunu , radyatörü yetersiz gelir

ve nice aklima hemen gelmeyen sorunlar
Ha ne olur asfalt olmayan yolllarda yol tutusu normal halinden iyi olur, ama yatiracagin paraya degermi bilmem
tahminimce resimde göründügü gibi olmasini ister
amasörlerini ,
dislilerini
egsozunu
camurluk vs kaporta.. degistirirsen tahminimce 10-15 bin tl gözden cikarman lazim


saygilar


ooo o zamn zor iş gerek yok tarz olarak farklı bir durum olmuş bende ibraz steprilize yollarında sürümü kolay olur mu acaba lastiklerden dolayı diye düşündüm.
Telli cant ve tırnaklı lastikle aslında cross demeyelim ama yine köy yolları ve bozuk topraklı yollar da iyi olur aslında o yüzden düşünmüştüm.

Tabiki tarz meselesi ama ben bir motoru alıcam ve sonrada araziye hemde çamura dereye dere tepe gidecem o zaman ata binerdim diyorum tabi benim düşüncem.
Neyse verdiğin bilgiler için teşekkür ederim
Adana dan selamlar...
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
MT09'da hız sınırlaması varmı? MT09 Tracer Videolarında Böyle biz izlenime kapıldım. 230'dan sonra gitmiyor gibi. MT09'un düz modelinde de kesici varmı merak ettim. Top Speed videoları çok değişken 260 görende var. 230 görende var.
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
MT09'da hız sınırlaması varmı? MT09 Tracer Videolarında Böyle biz izlenime kapıldım. 230'dan sonra gitmiyor gibi. MT09'un düz modelinde de kesici varmı merak ettim. Top Speed videoları çok değişken 260 görende var. 230 görende var.

Benim motorda (ABS'siz)227'de kesici var. 5. viteste de 227 altıda da. 260 görenler yazılımsal olarak oynuyorlar motorla. Ben de düşünüyorum açıkçası. Aklımdaki liste şu şekilde;

- Hız sınırlayıcı iptali
- Quick Shifter(ort 1000 tl)
- Yeni amortisör yayları(2500 tl)
- Gidon amortisörü (1000 tl)
- Akrapovic komple egzoz(3500 tl)

Toplam: 8-9000 lira harcamak demek.

Sonra hedef istanbul parkı 2:20 nin altında dönmek. Bunlar olmadan dönülmüyor mu diye sorarsanız ben dönemiyorum :) Denemekte fayda var.

Aklımdaki bu işlemleri yapabilirsem supersport lar düşünsün :p

Değer mi değmez mi tartışalım haydi :silent:
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Hız sınırlayıcıya ihtiyaç olurmu bilmiyorum kişiye göre değişir. Ben bu motoru sürdüğümde 220ye kadar yorulmadan çıkabildim. Ama resmen motorla tümleşmiştim. Çok fazla rüzgar alıyor. 220 gördüğümde artık ne kadar daha gidebilir ona hiç dikkat etmedim. Demekki motor 230'da bitiyor. Yani aslında top speed 250-260 civarı olsa güzel olacak. Gerektiğinde Z1000 ile kafa kafaya gitsin isterim. Uzunda bi fazer 600 tarafından geçilmek can sıkıcı olur :) Hız sınırlayıcıyı kaldırmanın motorada bir zararı dokunmaz. Kesici hızını arttırmıyorsun. Normalde motor zaten 5. vitese kadar 11000rpm de kesiciye giriyor. Altıncı vitese attığında ise 10000rpm'de kesiciye giriyor. Videolardan anladığım budur. Buda hız sınırlayıcı sayesinde oluyor.
Kafa sallama olayı benim sürdüğüm motorda da var. Özellikle A modunda korkutuyor adamı.
 
Katılım
23 Kas 2013
Mesajlar
37
Arkadaşlar herkese merhaba... Düşündüğüm motorlar arasında bu motosiklette var ama genel olarak bakımları,sarf malzemeleri vs gibi masraflar ne kadara gelir ortalams olarak ufak bir bilgi verebilirseniz çok sevinirim
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
160
Benim motorda (ABS'siz)227'de kesici var. 5. viteste de 227 altıda da. 260 görenler yazılımsal olarak oynuyorlar motorla. Ben de düşünüyorum açıkçası. Aklımdaki liste şu şekilde;

- Hız sınırlayıcı iptali
- Quick Shifter(ort 1000 tl)
- Yeni amortisör yayları(2500 tl)
- Gidon amortisörü (1000 tl)
- Akrapovic komple egzoz(3500 tl)

Toplam: 8-9000 lira harcamak demek.

Sonra hedef istanbul parkı 2:20 nin altında dönmek. Bunlar olmadan dönülmüyor mu diye sorarsanız ben dönemiyorum :) Denemekte fayda var.

Aklımdaki bu işlemleri yapabilirsem supersport lar düşünsün :p

Değer mi değmez mi tartışalım haydi :silent:

değer değer :cherry:

al hepsini hiç acıma, quick shifter efsane olur pistte:cat:

öncamla elcik koruma var mı hocam motorda_?
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Arkadaşlar 2 sorum olacak sizlere birincisi mt09 da gidon amortisörü ne derece faydalıdır.
İkincisi bendeki 105 beygirlik fransız model, sizlerden duyduğuma göre bunu istersem 115 beygire çıkarttırabiliyorum. ama ben b modunu 85bg den 40-50bg ye düşürtmek istiyorum bu mümkünmüdür ? Daha önce gaz koluna sınırlama takabileceğim ürünler tavsiye etmişlerdi ama genel kanı onun daha tehlikeli olduğu yönünde.
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
değer değer :cherry:

al hepsini hiç acıma, quick shifter efsane olur pistte:cat:

öncamla elcik koruma var mı hocam motorda_?

cam ve elcik koruma yok, takmayı da düşünmüyorum. Belki küçük bir cam takabilirim. Sırf görüntü için, başka bi halta yaramıyor naked da. Rüzgar kesmesi için tencere gibi cam koymak lazım, o da bana gelmez :mrgreen:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Benim motorda (ABS'siz)227'de kesici var. 5. viteste de 227 altıda da. 260 görenler yazılımsal olarak oynuyorlar motorla. Ben de düşünüyorum açıkçası. Aklımdaki liste şu şekilde;

- Hız sınırlayıcı iptali
- Quick Shifter(ort 1000 tl)
- Yeni amortisör yayları(2500 tl)
- Gidon amortisörü (1000 tl)
- Akrapovic komple egzoz(3500 tl)

Toplam: 8-9000 lira harcamak demek.

Sonra hedef istanbul parkı 2:20 nin altında dönmek. Bunlar olmadan dönülmüyor mu diye sorarsanız ben dönemiyorum :) Denemekte fayda var.

Aklımdaki bu işlemleri yapabilirsem supersport lar düşünsün :p

Değer mi değmez mi tartışalım haydi :silent:

reşit hocam hız sınırlayıcı iptalini yol için düşünüyürsonuz sanırım. istanbul parkta 115 hp lik motor için 230 üstünü görebileceğiniz 1 nokta var ordada anında frenaja geçiliyor. tur zamanına 0.5 sn bile etki etmez. yani 230-245 arası 1 sn anca gidersiniz ve frenajada 230 la gidenden yarım saniye erken başlarsınız:) stock olan frenaj sonrası dibinizde biter

biraz abartı örnek gibi geleblir ama toprak 600cc ile bütün 1000 lik lerin zamanını geçme olayında 220-230 km den sonra akselerasyonun iyi tur zamanına yeterince katkı yapamamsı da etkili toprağın iyi pilotajının yanında.

İtalya monza pistinde mesala toprak 600 le bunu yapamaz. 300 km lik start finish , 280-290 lik iki ayrı arka düzlük var. Tabi bunlar superstock 1000 için. SBK lar 320+ :)

Süspansüyon modifiyesi ve Quick shifter akselerasyonu ve özellikle viraj çıkışı daha rahat gaz açarken daha sert fren yapmanızı sağlayacağından limitörü iptal etmeden bu 1.0- 1.5 saniye kadar etki edebilir.

Full akrep ve PC 10+ beygir verdiği söyleniyor bu da yapılırsa sağlam bi bi pilotajla 2.5 yi bulur bence:cat:
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
reşit hocam hız sınırlayıcı iptalini yol için düşünüyürsonuz sanırım. istanbul parkta 115 hp lik motor için 230 üstünü görebileceğiniz 1 nokta var ordada anında frenaja geçiliyor. tur zamanına 0.5 sn bile etki etmez. yani 230-245 arası 1 sn anca gidersiniz ve frenajada 230 la gidenden yarım saniye erken başlarsınız:) stock olan frenaj sonrası dibinizde biter

biraz abartı örnek gibi geleblir ama toprak 600cc ile bütün 1000 lik lerin zamanını geçme olayında 220-230 km den sonra akselerasyonun iyi tur zamanına yeterince katkı yapamamsı da etkili toprağın iyi pilotajının yanında.

İtalya monza pistinde mesala toprak 600 le bunu yapamaz. 300 km lik start finish , 280-290 lik iki ayrı arka düzlük var. Tabi bunlar superstock 1000 için. SBK lar 320+ :)

Süspansüyon modifiyesi ve Quick shifter akselerasyonu ve özellikle viraj çıkışı daha rahat gaz açarken daha sert fren yapmanızı sağlayacağından limitörü iptal etmeden bu 1.0- 1.5 saniye kadar etki edebilir.

Full akrep ve PC 10+ beygir verdiği söyleniyor bu da yapılırsa sağlam bi bi pilotajla 2.5 yi bulur bence:cat:


Süre işin bahanesi. Asıl olay kişisel tatmin. 227 de kalınca moralim bozuluyor :mrgreen: Yoksa süre kiiim ben kim. :thumleft: Ben en iyisi paramı biriktirip speed triple r alayım. Adamlar yapmış, Amerika'yı yeniden keşfe gerek yok :flower:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Süre işin bahanesi. Asıl olay kişisel tatmin. 227 de kalınca moralim bozuluyor :mrgreen: Yoksa süre kiiim ben kim. :thumleft: Ben en iyisi paramı biriktirip speed triple r alayım. Adamlar yapmış, Amerika'yı yeniden keşfe gerek yok :flower:

süreler küçük tatminler büyük zaten:cherry: pist böyle bişey.

15 yıllık hornet 900 ün bile 240 gidince limitör biraz uyuz tabi.

MT-10 ada bakmak lazım ama fiyat sıkıntı olacak gibi. zaten bu işin sonu da yok:)
 
Katılım
18 Ara 2012
Mesajlar
448
Sonra hedef istanbul parkı 2:20 nin altında dönmek. Bunlar olmadan dönülmüyor mu diye sorarsanız ben dönemiyorum :) Denemekte fayda var.

Aklımdaki bu işlemleri yapabilirsem supersport lar düşünsün :p

Değer mi değmez mi tartışalım haydi :silent:

Reşit pistte şu anda kaç dönüyorsunuz? Yani bu yatırım yapıldığında ne kadar bir süre iyileşmesi öngörülüyor, onun için soruyorum...

Bana soracak olursan arka tekerlekte 100 beygir civarı üreten herhangi bir motorun 2:30-2:35 aşağısında dönme şansı yok. Bu saydıklarının tamamı, egzoz hariç, sürüşü iyileştirmeye yönelik, o da 1-2 beygir veriyordur.

S.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst