MT 07 ile yapılabilecek her türlü *** kanalımda bulabilirsiniz

Katılım
18 Ağu 2013
Mesajlar
18
Baskan adana yakin cevresinde virajli saglam siyah asfalti olan bir yer varmi bildigin catalan arkasinda on arka kaya kaya viraj yapmaktan biktik :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Ocak 2016
Mesajlar
2
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
 
Katılım
18 Ağu 2013
Mesajlar
18
https://www.egm.gov.tr/sayfalar/ihbar.aspx
Acı yok raki ,:bounce:

Mutluysan skinti yok cekeriz cezamizi 10 yildir motorsiklet kullaniyorum genelde hircin suruyorum yola atlayan onume kiranlarin sayisi sinirsiz yollar ezberledigim yillardir neredeyse hergun gectigim yollar nerde ara var nerelerde insan cikiyor cogunu biliyorm cilgin sursem bile kontrollu uzagi gorerek insanlara bakarak suruyorm videolarima dikkatli bakarsaniz insanlar cikmadan 100 metre once yavasliyorm dikkatli izleyn bodozlama basmiyorm hayatimda hic bir zaman birisine carpmadm bir araca carpmadm 1 kere kadin kirmizida gecti ben yesilde gecerken tikladim 1 kere 40 ile giderken arac park yeri buldu diye ani ustume kirdi cizdim az bise adam kusurlu adanali olan bilir caddeleri gordunuzmu 1 tane baraj yolunda. Boyle bir video gordunuzmu carsi tarafinda boyle bir video gunde 50 60 km yol yaparm sadece 4 5 kmsi bu tarz olur gelipte hizli bir motoru olup agir elestri yapanlarida anlamiyorm 50 ile gitmek icinmi aldin mubarek sen bu motoru ben ne yaptigimin farkindayim merak etmeyin
 
Katılım
12 Ara 2015
Mesajlar
1,067
Aliexpress te 5 dolar olan eldivenle teker yapmak ve 200 kmh çevirmek :cherry:
 
Katılım
27 Ocak 2014
Mesajlar
138
Dostum iyi güzel sürüyorsun apaçilik yapıyorsun.Yapma değil canın istiyorsa yap buna biz karışamayız hayat senin hayatın sonuçta.Zaten yapma desekte gençliğin getirdiği, damarda akan hızlı kanla bizi dinlemeyip yine yapacaksın.En azında şehir içinde yapmamaya çabala biraz.Hiç değilse insanların hayatını tehlikeye atma.Yollar senelerdir sürdüğüm yollar diyorsun ama aynı yollarda seni cbr125 ile drift yaparken düştüğünü izlemiştim.Yani yolu bilmekle çok bağdaşık değil bu hareketler.Kontrolü kaybettiğin an elinden gelen birşey olmaz.Bunları senin ve trafikteki diğer insanların iyiliği için yazıyorum.Günlük 60 km yolun 5 kilometresini böyle kullansanda bu aldığın riski azaltmıyor maalesef.Dikkatli sürmen dileğiyle.
Örnek olması açısından yüklemek istedim.Wheelie denemeleri ancak ne kask,ne eldiven,ne pantalon özelliklede wheelie denemelerinde en gerekli ekipmanlardan birisi olan sırtlık yok.Diyecek hiçbir şey yok sadece tek söyleyeceğim dikkatli ol lütfen.
 
Katılım
18 Kas 2014
Mesajlar
295
Baskan adana yakin cevresinde virajli saglam siyah asfalti olan bir yer varmi bildigin catalan arkasinda on arka kaya kaya viraj yapmaktan biktik :)

Adana'da öyle cayır cayır asfalt dökmüyor Sözlü Bey amcamızdan rica edelim yapsın birşeyler:mrgreen:

Mavi Bulvar Alparslan Türkeş gibi merkezi yerlerde bile çukurlu yollar, hatta kıyıboyundan real taraflarına doğru yeni üniversitenin oraya giderken yollar delik deşik, malesef üstte söylediklerim dışında bir yer aklıma gelmiyor.

Mobilyacılar sitesinden yani Adana Antep otobanında doğu çıkışından 2. çatalan köprüsüne doğru gölün diğer tarafından dolaşırsanız baya sağlam yollar var, siyah asfalt değil fakat viraj yokuş tırmanış iniş olarak çok zengin, çılgın keyif yapılır orada
 
Katılım
25 Şub 2015
Mesajlar
199
ee bu kadar mı, bi ktm'ci arkadaş vardı onu tekrar tekrar izlerim daha iyi afedersin ama boş video
 
Katılım
18 Ağu 2013
Mesajlar
18
Adana'da öyle cayır cayır asfalt dökmüyor Sözlü Bey amcamızdan rica edelim yapsın birşeyler:mrgreen:

Mavi Bulvar Alparslan Türkeş gibi merkezi yerlerde bile çukurlu yollar, hatta kıyıboyundan real taraflarına doğru yeni üniversitenin oraya giderken yollar delik deşik, malesef üstte söylediklerim dışında bir yer aklıma gelmiyor.

Mobilyacılar sitesinden yani Adana Antep otobanında doğu çıkışından 2. çatalan köprüsüne doğru gölün diğer tarafından dolaşırsanız baya sağlam yollar var, siyah asfalt değil fakat viraj yokuş tırmanış iniş olarak çok zengin, çılgın keyif yapılır orada
mobilyacılar tarafını bilmiyorm ama mavi bulvarda yol çalısması var asfaltlanıyor dönüş yolu biraz sakat ama real tarafına gidiş çok iyi olur orada güzel viraja giriliyor ama hep toz küçük küçük taşlar oluyor sıkıntı
 
Katılım
18 Ağu 2013
Mesajlar
18
ee bu kadar mı, bi ktm'ci arkadaş vardı onu tekrar tekrar izlerim daha iyi afedersin ama boş video

https://www.youtube.com/watch?v=p0BveVvd0Jk
cuplu ktmci çocuk maddi imkanı yok babayla ayrı bi sponsor bulup stunt motoru yapsak fena olacak o konuda çok iddaalı bir insan değilim o kadar yeteneğim yok benim

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:40 ----------

Abilerim kardeşlerim birşey sormak istiyorum siz ne tarz videolardan hoşlanıyorsunuz bazı eleştiriler hoşuma gidiyor bazıları fazla gibi yabancıların videolarına ooo adama bak helal, bize helva çekti canım git ye o zmn . şimdi burda 50 ile gidip video atsam kaçınızın hoşuna gidecek .ölürsünde ölürsün ölürüm tabi sen direkmi kalcan dünyaya ben böyle zevk alıyorum yağmurdada ,çamurdada yazında kışında biniyorum motorda doğdum motorda büyüdüm motorda ölecem siz ay yağmur yağıyor yerler ıslak kayarım düşerim derken ben yanlamaya çıkıyorum . ben benim gibilere hitap ediyorum bu tarz şeyleri sevenler için video hazırlıyorm sırf video çekmek için bu hareketleri yapmıyorm bazen normal bazen deli sürüyorum. çok boş motorcularda görüyorum hadi binelim motorlara tek sıra kahveciye gidelim şefiniz 2 yapsın çift sıra olun ben yanınızdan tek teker geçerim. Böyle sürerkende ölsem inanın hiç zoruma gitmez ömür boyu sıradan bir insan olarak yaşayacagıma biraz farklı olurum zevkime bakarım insanda ne heves koydunuz ne bişe kodunuz he he deyip geçen bir insanda değilim sen sokaktaki itin biride olabilirsin dilencide olsan bana denilen bir şey zoruma gider alınırım . Yazıyor orda işte teker top speed vs girme bacım sevmiyorsan girme bakma. canı çok değerli olan gitsin evcilik oynasın motora filan binmesn allaha emanet motorunuza mukayet olun ( yanlıslıkla tekere gelmesin).
 
Katılım
25 Şub 2015
Mesajlar
199
https://www.youtube.com/watch?v=p0BveVvd0Jk
cuplu ktmci çocuk maddi imkanı yok babayla ayrı bi sponsor bulup stunt motoru yapsak fena olacak o konuda çok iddaalı bir insan değilim o kadar yeteneğim yok benim

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:40 ----------

Abilerim kardeşlerim birşey sormak istiyorum siz ne tarz videolardan hoşlanıyorsunuz bazı eleştiriler hoşuma gidiyor bazıları fazla gibi yabancıların videolarına ooo adama bak helal, bize helva çekti canım git ye o zmn . şimdi burda 50 ile gidip video atsam kaçınızın hoşuna gidecek .ölürsünde ölürsün ölürüm tabi sen direkmi kalcan dünyaya ben böyle zevk alıyorum yağmurdada ,çamurdada yazında kışında biniyorum motorda doğdum motorda büyüdüm motorda ölecem siz ay yağmur yağıyor yerler ıslak kayarım düşerim derken ben yanlamaya çıkıyorum . ben benim gibilere hitap ediyorum bu tarz şeyleri sevenler için video hazırlıyorm sırf video çekmek için bu hareketleri yapmıyorm bazen normal bazen deli sürüyorum. çok boş motorcularda görüyorum hadi binelim motorlara tek sıra kahveciye gidelim şefiniz 2 yapsın çift sıra olun ben yanınızdan tek teker geçerim. Böyle sürerkende ölsem inanın hiç zoruma gitmez ömür boyu sıradan bir insan olarak yaşayacagıma biraz farklı olurum zevkime bakarım insanda ne heves koydunuz ne bişe kodunuz he he deyip geçen bir insanda değilim sen sokaktaki itin biride olabilirsin dilencide olsan bana denilen bir şey zoruma gider alınırım . Yazıyor orda işte teker top speed vs girme bacım sevmiyorsan girme bakma. canı çok değerli olan gitsin evcilik oynasın motora filan binmesn allaha emanet motorunuza mukayet olun ( yanlıslıkla tekere gelmesin).

kardeş cümlelerin çok sıkıcı olduğu için okumadım pek, durumum da vardı aslında ama okumadım.

şimdi tamam senin stilin serbest styla apaçi stayla, sessiz sound belkii belki de yaralı stayla bilemem. istersen motoru kucağına al öyle sür ona da karışamam. ama caddede haka açık yerde böye süremezsin. he illa sürerim ben la diyosan afedersin ama gram tadın yok, leş gibi sıkıcı. aç bak ktm'ci adamı. adam istanbul gibi bi yerde motoru dans ettiriyor. sen boş yolda iki ileri bi geri. sonra rörörörö
 
Katılım
18 Ağu 2013
Mesajlar
18
O kadar yetenkli olduğumu iddaa etmiyorum stuntta yapmıyorum ayrıca ktmli çocuk derken birkan polatdan bahsediyorsun sanırım onunda istanbul boğazında vs halka açık senin gibilere de açık alanda teker yaptığı videolar var bok atana kadar yap bir videoda bizde izleyelim korkup yapamıyorsan sanada rörörö
 
Katılım
29 Mar 2015
Mesajlar
590
boş video, amatör eğlendirir. apaçilik yapacaksanız da hakkını verin. iki makas atıp arabaların götüne girmeyin bari zorlayın moruk bize de eglence çıksın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst