Rüzgar ses almayan camı buhulanmayan sağlam kask tavsiyeleri

Katılım
3 Kas 2015
Mesajlar
3
Merhabalar. Öncelikle daha önce bununla ilgili konu acildimi bulamadim. Açılan konular da ise tüm kriterlerimin olmadığı için yeni konu açma gereği duydum.
100 km ve üzeri hıza çıktığımız da soğuk havalarda vizör de buğulama oluyor ayrıca ıslık sesi gibi bir ses geliyor kaskımdan. Nolan n63 modeli kullanıyorum. Orjinal pinlock bulamadığım için netten 49 tl ya tüm kasklarla uyumlu yapıştırmali pinlock aldım içerisine buhu aldı silinebilir özelliği kayboldu 49lira çöpe gitti. Direk buhu önleyici özelliği olan kaliteyi en uygun fiyatta kask tavsiyelerinizi bekliyorum. Birde şu ses olayı olmayan modellerden biliyorsanız sizden yorum bekliyorum.
Saygilarimla
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
683
Merhabalar. Öncelikle daha önce bununla ilgili konu acildimi bulamadim. Açılan konular da ise tüm kriterlerimin olmadığı için yeni konu açma gereği duydum.
100 km ve üzeri hıza çıktığımız da soğuk havalarda vizör de buğulama oluyor ayrıca ıslık sesi gibi bir ses geliyor kaskımdan. Nolan n63 modeli kullanıyorum. Orjinal pinlock bulamadığım için netten 49 tl ya tüm kasklarla uyumlu yapıştırmali pinlock aldım içerisine buhu aldı silinebilir özelliği kayboldu 49lira çöpe gitti. Direk buhu önleyici özelliği olan kaliteyi en uygun fiyatta kask tavsiyelerinizi bekliyorum. Birde şu ses olayı olmayan modellerden biliyorsanız sizden yorum bekliyorum.
Saygilarimla

Sadece pinlock üzerinde buğu olmuyor kenarlarında camın diğer kısımlarında buğu oluyor. Pinlockta buğu oluyorsa iade etmeyi denemek lazım.
Camın iç yüzeyine az traş jeli sür 3-4 gün çok işe yarıyor (youtubeda görmüştüm). Kaskında dışardan hava alacak yerlerine beyaz koli bandı yapıştır. Buğuyu minimize etmek için kask camını çok az, hava girmezse yine azda olsa buğu olur. Nolan kaliteli bir kask, uzun zaman olduysa lastikleri yıpranmıştır o yüzden ses alıyordur. Servisine danışmak lazım.
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
benim açılır nolan, kapalı hjc den hem daha sessiz hem daha az soğuk alıyor alttan. 91 serisi galiba? belki yeni modeli çıkmıştır şimdilerde.
buğu işi pin lock denilen vizöre içten takılan parçalarla hallediliyor. Ben memnunum..
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Rüzgar uğuldaması yapmayan kask yok.Kulak tıkacı kullanıyorum sende öyle yap çok rahat edersin.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Ses almayan kask henuz icat edilmedi ama ses konusunda en iyi marka Schuberth kasklar. Benim kendi denedigim marka ve modeller arasinda ise ses/ruzgar/soguk/bugu bunlari minimum derecede tutan en iyi kask Shoei GT Air idi. Su an Shoei NXR kullaniyorum ama nefret ettim tekrar gt air'e donecegim kesinlikle tavsiye ederim.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Shoei GT-Air Revive modeline ve Nolan N64 modeline sahibim. Nolan'ı rahatlık ve fiyat/performans oranı dışında tavsiye edemem. Ancak Shoei'nin kullandığım kaskı vizör kapalıyken kulak tıkacı aramaksızın o kadar az ses alıyor ki anlatamam. Kendi orijinal pinlock'u da kutudan çıkıyor ve bu soğuk havalarda bile ağızdan nefes verdiğin sürece asla buhar yapmıyor. Ses yalıtımı olarak Schuberth'in çok başarılı olduğunu söylüyorlar ancak ben hiç kullanmadım. Ses ve buhar gibi konularda da kullandığım kasklardan Shoei'yi Nolan ile kıyaslamam bile.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
262
Up

Aynı kriterlerde arayış içindeyim. Ama bi farkla bütçe bende max 1200 tl şu anda AGV K-5 e bakıyorum.
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
Ses almayan kask henuz icat edilmedi ama ses konusunda en iyi marka Schuberth kasklar. Benim kendi denedigim marka ve modeller arasinda ise ses/ruzgar/soguk/bugu bunlari minimum derecede tutan en iyi kask Shoei GT Air idi. Su an Shoei NXR kullaniyorum ama nefret ettim tekrar gt air'e donecegim kesinlikle tavsiye ederim.


dostum Shoei NXR ile ilgili yaşadığınız sorun nedir? Gerçekten merak ettim.
 
Katılım
5 Ağu 2015
Mesajlar
197
Scorpion Exo-500 kullanıyorum içinden orjinal pin-lock çıktı. 0 derece havada uludağ'a çıktım, 150km süratlade gittim hiçbir şekilde buğu yapmıyor kaskım. Ses konusuna gelince kaskımdan hiç ıslık sesine benzer bir ses duymadım. 3 kaskım var en sessiz ve en rahatı scorpion
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst