- Konu Yazar
- #1
2014-2015 model Honda CBR 125 R almak istiyorum. İlgili ilan sitesinde ilan sahiplerine yazıyorum. 2014 model 8,000-10,000 km hondaya 8-9 bin para istiyorlar. Birde pazarlık vardır yazmışlar
Konuşmaya başlıyoruz. Gidip alacağım motoru pazarlık sonucunda 100 tl iniyor sonmuş oda. Milletin motor satmaya niyeti yok. Bu motorun 0 km bayisinde 9 bin tl zaten. Ocak vergisini ödeyecek + motoru satmasa 500-600 sigortası var. 
r: