2014-2015 model Honda CBR 125 R almak istiyorum. Ama satan yok

Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
53
2014-2015 model Honda CBR 125 R almak istiyorum. İlgili ilan sitesinde ilan sahiplerine yazıyorum. 2014 model 8,000-10,000 km hondaya 8-9 bin para istiyorlar. Birde pazarlık vardır yazmışlar :) Konuşmaya başlıyoruz. Gidip alacağım motoru pazarlık sonucunda 100 tl iniyor sonmuş oda. Milletin motor satmaya niyeti yok. Bu motorun 0 km bayisinde 9 bin tl zaten. Ocak vergisini ödeyecek + motoru satmasa 500-600 sigortası var. :):pr:
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
71
Bende 2 hafta önce hyosung gt250r ımı sattım şimdi motor bulamıyorum sattığıma bin pişman oldum. En son dayanamayıp bugün 2011 cbr125r bakmaya gittim kaporamıda bıraktım haftaiçi satışı yapıcaz. 7.5-8 e temiz 2015 model repsol bulabilirsin. Şuan piyasa allak bullak.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
53

sağol snapy

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------

Bende 2 hafta önce hyosung gt250r ımı sattım şimdi motor bulamıyorum sattığıma bin pişman oldum. En son dayanamayıp bugün 2011 cbr125r bakmaya gittim kaporamıda bıraktım haftaiçi satışı yapıcaz. 7.5-8 e temiz 2015 model repsol bulabilirsin. Şuan piyasa allak bullak.

can milletin satmaya niyeti yok. Çoğu kimse acaba satsam kaça satarım diye ilan vermiş
 
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
116
sağol snapy

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------



can milletin satmaya niyeti yok. Çoğu kimse acaba satsam kaça satarım diye ilan vermiş

Motorunu ederinden 2-3 bin pahalı ilana koyup aslında satmaya niyetim yok ama bir enayi bulursam itelerim aga kafasında satıcılar olduğunu düşünüyorum.Düşük cc motorlardan bahsediyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2015
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şuan motor alınmaz bence mart nisan gibi çok güzel fiyatlara motorlar alırsınız. Sonra kafanızı duvarlara vurmayın, bende sabrediyorum.
 
Katılım
24 Haz 2015
Mesajlar
182
Şimdi şöyle göreceli yaklasilmasi gereken bir durum 0 alırsan plaka ruhsat vergi sigorta rodaj 1000 bakımı var,2.el alırsan noter var birde sigorta var :)bide hemen binebilmek ve 2 yada 3 gün plaka beklemek :)ben 2.el de aldım 0 da aldım şimdi sorsan hangisi diye motora göre değişir derim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:35 ----------

Şuan motor alınmaz bence mart nisan gibi çok güzel fiyatlara motorlar alırsınız. Sonra kafanızı duvarlara vurmayın, bende sabrediyorum.

Kardeş şubatta %10-15 civarı 0 lara dolayısıyla 2.ellerde aynı oranda artar eskidendi o işler sezon bitti fiyatları istanbul da kış mı kaldı bide artık yaz kış biniyoruz ben olsam giderim bayiye 2015 0 elinde kalan iyi pazarlık yapıp alırdım; ))
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
768
Öyle bir konuşuyorsunuz ki sanki hepiniz motorunuzu olurundan daha az fiyata satıyorsunuz yapmayın. Siz böyle yaptıkca dahada insanlar satıcıların üstüne geliyor. 0 ı 9600 olan makinenin 2014 modelini 7500 den satışa cıkarttığımda olmadık lafı yedim sırf sizler gibi konuşanlar yüzünden. Yok neymiş 125 cc miş neden bukadar pahalıymış. pahalıysa pahalı kardeşim zorla al diyen yok fiyat orada. Ayrıca bunu diyenlerinde piyasadaki dolardan habersiz konuşuyorlar. İnsanlara yorum yaparken azıcık kendi yaptıklarınızı düşünün empati kurun. Kimse babasının hayrına motor satmaz
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
53
Öyle bir konuşuyorsunuz ki sanki hepiniz motorunuzu olurundan daha az fiyata satıyorsunuz yapmayın. Siz böyle yaptıkca dahada insanlar satıcıların üstüne geliyor. 0 ı 9600 olan makinenin 2014 modelini 7500 den satışa cıkarttığımda olmadık lafı yedim sırf sizler gibi konuşanlar yüzünden. Yok neymiş 125 cc miş neden bukadar pahalıymış. pahalıysa pahalı kardeşim zorla al diyen yok fiyat orada. Ayrıca bunu diyenlerinde piyasadaki dolardan habersiz konuşuyorlar. İnsanlara yorum yaparken azıcık kendi yaptıklarınızı düşünün empati kurun. Kimse babasının hayrına motor satmaz

Ben sattım Ali bu sitedikiler şahit. 15,300 tl 0 motoru hiç binmeden 11.750 verdim.Satmak istedim sattım. sen 10-15 km bin motor yok çocuklar düşürdü yana yattı. granajda çatlak var de 8.500 tl kuruş aşağıya inme. Sonrada sitene pazarlık var diye yaz. Benim lafım bu tip insanlara. Herşey ederi kadar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------

Ben sattım Ali bu sitedikiler şahit. 15,300 tl 0 motoru hiç binmeden 11.750 verdim.Satmak istedim sattım. sen 10-15 km bin motor yok çocuklar düşürdü yana yattı. granajda çatlak var de 8.500 tl kuruş aşağıya inme. Sonrada sitene pazarlık var diye yaz. Benim lafım bu tip insanlara. Herşey ederi kadar...

Birde unutmadan 0 motor alımlarında EURO'yu 3200 sabitlendi ve zam yapmayacağını bildirdi bir çok firma.
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
768
Ben sattım Ali bu sitedikiler şahit. 15,300 tl 0 motoru hiç binmeden 11.750 verdim.Satmak istedim sattım. sen 10-15 km bin motor yok çocuklar düşürdü yana yattı. granajda çatlak var de 8.500 tl kuruş aşağıya inme. Sonrada sitene pazarlık var diye yaz. Benim lafım bu tip insanlara. Herşey ederi kadar...

Bu konuda kimseye laf söyleyemezsiniz. Paraya ihtiyacı olan adam hertürlü satar, satmak istemeyen satmaz. Ayrıca 250 cc fiyatlarını hiçmi incelemiyorsunuz ? 6 yaşında 250 cc japon motosiklet 8000 tl den aşşağı değil ? CBR 125 in satış fiyatı gözünüze batmamalı, herşeye objektif bakmalısınız. Birilerine laf söyleyecekseniz bunlar satan kişiler değil, ülkeyi bu duruma sokan VERGİLERİ koyanlardır

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------

Ben sattım Ali bu sitedikiler şahit. 15,300 tl 0 motoru hiç binmeden 11.750 verdim.Satmak istedim sattım. sen 10-15 km bin motor yok çocuklar düşürdü yana yattı. granajda çatlak var de 8.500 tl kuruş aşağıya inme. Sonrada sitene pazarlık var diye yaz. Benim lafım bu tip insanlara. Herşey ederi kadar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------



Birde unutmadan 0 motor alımlarında EURO'yu 3200 sabitlendi ve zam yapmayacağını bildirdi bir çok firma.

Yapacakları zamı yaptılar zaten ? 250 cc piyasası uctu herkes 125 e yöneldi e haliyle fiyatlar yükseldi
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Ya bu tip satıcılar yüzünden piyasası 12 bin miş xmaxın ne hikmetse öyle belirlemişler kafalarında 13 cıkıslı 12 model motorum ben 10 bin yazdım motosiklette hata yok. Kazalı sanıyorlar ayrıca 7 veren bile oldu millet nasıl millet anlamıyorum
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
tez zamanda bulursunuz umarım,

istediğiniz model yılına uygun değil ama yinede kıyıya köşeye ilanı bırakıyım, düşünürseniz fiyatta da birşeyler yaparım :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-ilk-sahibinden-tertemiz-cbr-125r-254899585/detay/
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
768
tez zamanda bulursunuz umarım,

istediğiniz model yılına uygun değil ama yinede kıyıya köşeye ilanı bırakıyım, düşünürseniz fiyatta da birşeyler yaparım :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-ilk-sahibinden-tertemiz-cbr-125r-254899585/detay/

Bazı arkadaşlarımıza göre hatta yarısından coğuna göre fiyatıda uygun bulmayacaklardır
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Valla git sıfır pulsar al derim ben. Tamam naked motor ama sıfır tertemiz motora binersin aynı paraya. Temiz 2. elini bulursan yine aynı paralara full aksesuar yaparsın, camından elciğine çantasına :)
 
Katılım
9 Ocak 2015
Mesajlar
1,669
Herkesin şöyle bir fantezisi var;

fuar olacak motor fiyatları düşecek,kinci el piyasası canlanacak..

Bu fikirde olan arkadaşlar bence hayal kurmasın çünkü ciddi satış temsilcileri ile ama japon ama çinli modeller için bazı görüşmelerim oldu.Şöyleki fuarda zaten çok az bir indirimle hemen hemen şuanki piyasa fiyatları ile satış yapılacak ama fuar sonrası "kallavi" bir zam bekleniyor.MT07 makinesinin 25bin olacağı söyleniyor.Bu döviz kuru dalgalanması ve ekstra vergiler ile 9000 bin lik makineler 11-12 bine fırlayacak fuar sonrası.

Elbetteki ikinci el piyasasında bu durumu bilenler motorlarını satmıyor çünkü değerlenecek bu aletler dolayısı ile ihtiyacı olan satıyor ihtiyacı olmayan tok satıcılarda istediği fiyattan aşşa inmiyor.Motosiklet piyasasını maalesef bu hale getirdiler.Bilinen regal raptor makinesi bile 13bin olacak mart sonrası,kuba superlight 200 ise 8500 tl olacak.Japonlara ise hiç düşünmek dahi istemiyorum.Piyasa o yüzden karşık olacak bu yıl ona göre plan program ediniz.
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
768
Herkesin şöyle bir fantezisi var;

fuar olacak motor fiyatları düşecek,kinci el piyasası canlanacak..

Bu fikirde olan arkadaşlar bence hayal kurmasın çünkü ciddi satış temsilcileri ile ama japon ama çinli modeller için bazı görüşmelerim oldu.Şöyleki fuarda zaten çok az bir indirimle hemen hemen şuanki piyasa fiyatları ile satış yapılacak ama fuar sonrası "kallavi" bir zam bekleniyor.MT07 makinesinin 25bin olacağı söyleniyor.Bu döviz kuru dalgalanması ve ekstra vergiler ile 9000 bin lik makineler 11-12 bine fırlayacak fuar sonrası.

Elbetteki ikinci el piyasasında bu durumu bilenler motorlarını satmıyor çünkü değerlenecek bu aletler dolayısı ile ihtiyacı olan satıyor ihtiyacı olmayan tok satıcılarda istediği fiyattan aşşa inmiyor.Motosiklet piyasasını maalesef bu hale getirdiler.Bilinen regal raptor makinesi bile 13bin olacak mart sonrası,kuba superlight 200 ise 8500 tl olacak.Japonlara ise hiç düşünmek dahi istemiyorum.Piyasa o yüzden karşık olacak bu yıl ona göre plan program ediniz.

Dediğin gibi bir fırlama olursa, şimdiki fiyatlara şükretmeleri lazım desene
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst