Çadır Tavsiyesi

Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Yağmura dayanıklı,su almayan bir çadır arayışa girdim,bu konuda bana yardımcı olur musunuz?
Yaza bir gezi düşünüyorum,doğanın içinde olmanın zamanı geldi
Kamp işinde tecrübeli kişilerden yardım bekliyorum,marka model önerilerinizi esirgemeyin
Saygılarımla esen kalın
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Quechua markası fiyat/performans olarak iyidir. Özel dağcı çadırları kalitesinde değildir belki ama öyle 30-40 tl lik çadırlara da benzemez kalite olarak. Sadece yazın kullanacaksan 40-50 tl ye satılan çadırlarda işini görür aslında. Yaz kış kullanacaksan quechua tavsiye ederim.

Bütçen iyiyse husky vs de bakabilirsin. Husky daha iyidir.

quechua decathlon'da satılıyor. Decathlon internet sayfasından yada mağazalarından birinden alabilirsin.

http://www.decathlon.com.tr

Örnek olması açısından çok hızlı kurulan güzel bir model:
http://www.decathlon.com.tr/2-seconds-easy-2-yeil-2-kiilik-kolay-kurulan-cadr-id_8300687.html

Buda benim halen kamplarda kullandığım ve çok memnun kaldığım model:
http://www.decathlon.com.tr/arpenaz-xl-2-2-kiilik-kamp-cadiri-mavi-id_8293540.html
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Ömrüm camp balık ve avda geçti .sana tek tavsiyem para varsa husky marka çadır al çocuguna bırakırsın.decatlon ucuzdur lakin kalite orta dır.vericeksin 300 tl bakıcaksın keyfine .husky nin çadırları n11 sanalpazar vs gibi sitelerde 3/1 fiyatına bulunuyor.

Ben 50 100 lira veririm dersen doğru adres decathlon

Heleki decathlonun 2 sn de açılan ama doğru katlayamazsan ilk kullanımda elinde kırık cubuklarla kalan modelinden uzak dur derim.
 
Katılım
27 Şub 2015
Mesajlar
404
Salewa çadır enaz husky kadar dayanıklı bana kalırsa daha iyidir hatta.Uzun süre doğa sporları kamp rehberliği yaptım tecrübe ile söylüyorum.Temel şeylerini decathlon karşılar.Termos dersen stanley kıralıdır.Burada senin ne tür bir kamp yapacağın kaç gün süreceği ve kafandakiler lazım ki sana ona göre öneri de bulunalım.2 günlük kamp için kamp ocağı al diyemem şuan mesela :)
 
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
116
husky nin çadırları n11 sanalpazar vs gibi sitelerde 3/1 fiyatına bulunuyor.
Hocam bu konu uzun süredir aklımdaydı.Böyle sitelerde üçte biri fiyatına ürün görünce çakmadır bu diyorum.Siz nasıl güveniyorsunuz.Sonuçta olay gözünü karartıp almaksa alibaba,ebay vs siteler daha ucuz galiba.Ucuza satan ve gerçekten güvenilir satıcılar mı var puanına göre vs onlardan mı alıyorsunuz.Aynı sistem ebay ve alibaba gibi sitelerde de vardır herhalde.Aldığım ürünün çakma olmadığından emin olmak istiyorum.Henüz yukarıda adı geçen hiçbir siteden alışveriş yapmadım.Tamamen öğrenmek için soruyorum.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Hocam daha makul fiyatlı olduğu için yazdım. Husky markasını türkiyede bilindik bütün av ve kamp malzemesi satan kurumsal int mağazalarında temin edebilirsiniz. N11 olmaz ise güvence açısından, meydanav gibi markanın türkiye disbiritöründen alabilirsiniz.

Yani illa husk alın diye yazmadım. Decathlonda iyidir ama bana hep ikea markası gibi gelir. Herşey ucuz ve çeşitlidir. Lakin ahım şahımda kaliteli değildir.

Kaldıki husky gelene kadar neler var ama 1000 üstü meblağı vericek güç varmı bir cadıra orası muamma.

Arkadaşın dediği gibi, çift katlı bir çadır, orta derece bir uyku tulumu ve kesinlikle iyi bir mat almak lazım. Mat kalitesiz ise kalkınca ağrı ile uyanırsınız.

Çadırı alıncada özellikle kazıkların takılı olduğu, yani çadırı gerdiğimiz noktaları sağlamlaştırmak en mantıklısı. Üşenmeyip terzide bir iki defa o kenarlar sağlamlastırılsı n.

Naylon 50 tl lik çadır alınmaz. Yazın yakar, yağmurda en ufak delikden su geçirir. 1 sezonda güneşden eriyen çadırları ben çok deneyimledim şahsen.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Bu işlere yeni hevesli ve yeni çadır almış ve hiç kullanmamış biri olarak iç dış iki katman bir çadır almanı tavsiye ederim.

bir de kaç kişilik kullanmayı düşünüyorsan bir kişilik fazlasını al.

Husky alabilirsin, birebir aynısı olup daha ucuzu olan Makalu olabilir.

ben evolite marka aldım 4 kişilik. fakat hala uyku tulumu almış değilim
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Yorumlarınız benim için değerli,ben özellikle yağmura dayanıklı olacak
Quechua markası fiyat/performans olarak iyidir. Özel dağcı çadırları kalitesinde değildir belki ama öyle 30-40 tl lik çadırlara da benzemez kalite olarak. Sadece yazın kullanacaksan 40-50 tl ye satılan çadırlarda işini görür aslında. Yaz kış kullanacaksan quechua tavsiye ederim.

Bütçen iyiyse husky vs de bakabilirsin. Husky daha iyidir.

quechua decathlon'da satılıyor. Decathlon internet sayfasından yada mağazalarından birinden alabilirsin.

http://www.decathlon.com.tr

Örnek olması açısından çok hızlı kurulan güzel bir model:
http://www.decathlon.com.tr/2-seconds-easy-2-yeil-2-kiilik-kolay-kurulan-cadr-id_8300687.html

Buda benim halen kamplarda kullandığım ve çok memnun kaldığım model:
http://www.decathlon.com.tr/arpenaz-xl-2-2-kiilik-kamp-cadiri-mavi-id_8293540.html
Bu marka ve modeli bir kenara yazdım,önemli olan yağmur almasın,50 lira veripte 1 sefet kullanmak istemiyorum,çok teşekkür ederim büyük bir faydanız oldu,elinize sağlık
Ömrüm camp balık ve avda geçti .sana tek tavsiyem para varsa husky marka çadır al çocuguna bırakırsın.decatlon ucuzdur lakin kalite orta dır.vericeksin 300 tl bakıcaksın keyfine .husky nin çadırları n11 sanalpazar vs gibi sitelerde 3/1 fiyatına bulunuyor.

Ben 50 100 lira veririm dersen doğru adres decathlon

Heleki decathlonun 2 sn de açılan ama doğru katlayamazsan ilk kullanımda elinde kırık cubuklarla kalan modelinden uzak dur derim.
Güneşten ne kadar etkilenirki
http://www.decathlon.com.tr/arpenaz-2-2-kiilik-kamp-cadiri-yeil-id_8293539.html
yazları dış tentesiz Baharda 5 dereceye kadar uyku tulumuyla kullanıldığında 3 mevsim size yeter . ben bunu kullanıyorum çoğu dağda kamp yaptım. önemli olan uyku tulumudur ve matın ısı yalıtımıdır
Araştırmaya devam
Hocam bu konu uzun süredir aklımdaydı.Böyle sitelerde üçte biri fiyatına ürün görünce çakmadır bu diyorum.Siz nasıl güveniyorsunuz.Sonuçta olay gözünü karartıp almaksa alibaba,ebay vs siteler daha ucuz galiba.Ucuza satan ve gerçekten güvenilir satıcılar mı var puanına göre vs onlardan mı alıyorsunuz.Aynı sistem ebay ve alibaba gibi sitelerde de vardır herhalde.Aldığım ürünün çakma olmadığından emin olmak istiyorum.Henüz yukarıda adı geçen hiçbir siteden alışveriş yapmadım.Tamamen öğrenmek için soruyorum.
Almışken iyisini alalım
Hocam daha makul fiyatlı olduğu için yazdım. Husky markasını türkiyede bilindik bütün av ve kamp malzemesi satan kurumsal int mağazalarında temin edebilirsiniz. N11 olmaz ise güvence açısından, meydanav gibi markanın türkiye disbiritöründen alabilirsiniz.

Yani illa husk alın diye yazmadım. Decathlonda iyidir ama bana hep ikea markası gibi gelir. Herşey ucuz ve çeşitlidir. Lakin ahım şahımda kaliteli değildir.

Kaldıki husky gelene kadar neler var ama 1000 üstü meblağı vericek güç varmı bir cadıra orası muamma.

Arkadaşın dediği gibi, çift katlı bir çadır, orta derece bir uyku tulumu ve kesinlikle iyi bir mat almak lazım. Mat kalitesiz ise kalkınca ağrı ile uyanırsınız.

Çadırı alıncada özellikle kazıkların takılı olduğu, yani çadırı gerdiğimiz noktaları sağlamlaştırmak en mantıklısı. Üşenmeyip terzide bir iki defa o kenarlar sağlamlastırılsı n.

Naylon 50 tl lik çadır alınmaz. Yazın yakar, yağmurda en ufak delikden su geçirir. 1 sezonda güneşden eriyen çadırları ben çok deneyimledim şahsen.

Teşekkürler
Husky tek gecerim..
2 kişilik olsa yeterli bana,gezilerde 2 kişiyi zor buluyoruz
Bu işlere yeni hevesli ve yeni çadır almış ve hiç kullanmamış biri olarak iç dış iki katman bir çadır almanı tavsiye ederim.

bir de kaç kişilik kullanmayı düşünüyorsan bir kişilik fazlasını al.

Husky alabilirsin, birebir aynısı olup daha ucuzu olan Makalu olabilir.

ben evolite marka aldım 4 kişilik. fakat hala uyku tulumu almış değilim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
decethlon dan aldım motorla taşınması biraz sıkıntı ama kaş da 7 gece yattım yağmur geçirmiyor 10 saniyede hazır 1 dakikada katlanıyor ben memnun kaldım. linki verilmiş.

gZXLQ0.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
128
marketlerden 30 tl ye iki adet çadır almıştım. iki kişilik ve festivallerde iki kişi çok rahat kaldık içinde hatta ekipmanlarımızda içindeydi. uzun yolculuklarıma iki çadırımıda götürüyorum. kapalı halde tahminen 2-2,5 kg civarı ve yer kaplamıyorlar. şişme deniz yatağım var. oda küçük yer kaplamıyor. şişirince çok güzel yatması oluyor. yağmur olayına gelince. nalburdan kamyon ve kamyonetler için 4x4 çadır aldım. lastikleri dahil 25-30 tl civarıdır. kesinlikle su geçirmez. ve paketi küçük. yer kaplamaz. kampta çadırlarımı kuruyoruz. birisine eşyalarımı atıyorum. diğerine kendim yerleşiyorum. deniz yatagımla gündüz denizde yüzüyorum eğleniyorum gece yatıyorum üstünde. çadırlarımın yanyana kurup üzerine brandayı çektimmi yağmur çamur görmüyor. ama çadırların etrafına su kanalı açarsanız alttanda birşey olmaz.ben böyle yapıyorum. bana maliyeti iki çasdır 60 tl, branda 25 tl , deniz yatağı 20 tl. toplam 105 tl ye yer kaplamayan güvenli , kullanışlı, kolay kurulumu olan rahat bir kamp yapmış oluyorum. tavsiye ederim.
 
Katılım
4 Ocak 2015
Mesajlar
113
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
342 TL aldım,umarım beklentilerimi karşılar
Birde uyku tulumu lazım olacak,kamp işine iyiden iyi sarmaya başladım

Macit250 teşekkür ederim,onun tavsiyesi üzerine aldım,yağmurda su alırsa macit250 kafasının etini yerim:cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Motorunu çadırını al gel baharda kamp kuralım,ortada bulusuruz olmadı :mrgreen:
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Çok fazla extreme kamp atmıyorsanız eğer gidip bimde satilan 60 liralik otomatik kurulan cadirdan alin. Ne yagmur ne ruzgar gecirir. 2 kisi rahat rahat sigarsiniz icine. Tepesinde bir ip var cekiyorsun kuruluyor. Extreme Aladağlar kampında bile içinde kalan arkadaş gayet memnundu halinden. Tabiki terleme yapabiliyor ama 50 60 lira birsey zaten bi deneyip ona gore kaliteli birseye ihtiyaciniz olup olmadigina karar verin bence :)


Aaa pardon almissiniz.. hayirli olsun.
Uyku tulumu icin extreme atmayacaksaniz anapurna almayin. Ama extreme atacaksaniz mutlaka anapurna alin :) ve sisme yatak almayin. Sisme yatak yerine sisme mat yada duz mat alin daha rahat
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2015
Mesajlar
382
Fazer baskan ,birde uyku tulumu alacaksan ,şu firavinun tabutu gibi olandan alma .Daralıyo ya aşşağıya doğru,ayakların uyusur hareket edemezsin.bendeki firavun tabutu gibi .alkolu içip içine girince sabah ana avrat bacak ağırısıyla güne başlıyorum :queen:

Firavun tabutu

http://www.yabanstore.com/Makalu-enjoy-26-Uyku-Tulumu-MKL-12460_116728.html


Asıl olan :)

http://www.hepsiburada.com/andoutdoor-frs205-uyku-tulumu-p-SPORFRS205


Makbulu firavun tabutu. Ne kadar az alan o kadar cok ısı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst