- Katılım
- 3 Şub 2015
- Mesajlar
- 210
Şuan fuar başlamadan eldeki eski kasayı 1-2 ay önce 19.900 e şimdi de 19.000 e dağıtıyolar. Yani aksine sıfırı, ikinci elden daha avantajlı.
Ama yinede bu kasaya 19 bin verip almak pek mantıklı değil.
Aynı indirimi CBF 150'ye de yaptılar ona ne yapacaklar çok merak ediyorum, yeni ehliyet yasası yüzünden satılmayacağını düşündükleri için komple CBF 150'yi artık getirmezler mi yoksa yeni bi model mi getirirler eğer öyle yapacak olurlarsa da CB 125 F'den başka bi model düşünemiyorum

