Honda Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

Katılım
3 Şub 2015
Mesajlar
210
Şuan fuar başlamadan eldeki eski kasayı 1-2 ay önce 19.900 e şimdi de 19.000 e dağıtıyolar. Yani aksine sıfırı, ikinci elden daha avantajlı.

Ama yinede bu kasaya 19 bin verip almak pek mantıklı değil.

Aynı indirimi CBF 150'ye de yaptılar ona ne yapacaklar çok merak ediyorum, yeni ehliyet yasası yüzünden satılmayacağını düşündükleri için komple CBF 150'yi artık getirmezler mi yoksa yeni bi model mi getirirler eğer öyle yapacak olurlarsa da CB 125 F'den başka bi model düşünemiyorum :)
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Aynı indirimi CBF 150'ye de yaptılar ona ne yapacaklar çok merak ediyorum, yeni ehliyet yasası yüzünden satılmayacağını düşündükleri için komple CBF 150'yi artık getirmezler mi yoksa yeni bi model mi getirirler eğer öyle yapacak olurlarsa da CB 125 F'den başka bi model düşünemiyorum :)

ninja 300 göre 19bine sıfırı mantıklı . abs li ninja 6.425€
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Arkadaşlar ebat olarak yeni kasa cbr 500 r 25 den büyük mü?

500r 2016 ile eskisi arasında kozmetik farktan başka bir değişiklik yok. R25 oyuncak kalır yanında. Yerinde olsam fiyatlar uygun iken eski kasa alırım. Beklemeye değer belki ama fiyat 23 den aşağı olmaz. şanslı isen tanıtım fiyatından alabilirsin belki.
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130
Yeni kasa güzel, ama eski kada da çok güzel. Yakından görün bence. Bende r25 ile yan yana fotoğrafları vardı resim yükleyebilsem atıcam buraya.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
foruma yazın girmiyorum fazla , kışın daha çok girme isteği geliyor. Ama ortalıkta kimseler yok. Yazık daha çok katılım olmasını umardım.
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:14 ----------

 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
cumartesi akşam / pazar sabah istanbul daki 500r cılar ve tutkunları ile gazlayalım desem gelen olurmu?
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130
Uzun cam kullanan var mı arkadaşlar. Değiştirmesi kolay olsa denemek için givi double bubble cam alacağım fakat değiştirmek için komple gösterge panelini sökmek gerekiyor sanıyorum.
 

ROT

Katılım
10 Nis 2015
Mesajlar
70
Bende givi double cam var. Ruzgar blokaji stok cama gore cok basarili, ayrica daha koyu oldugu icin cok guzel duruyor. montaji tek basiniza yapmaniza imkan yok. Baya bir sokme takma isi var.
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Bu motorun oturuş pozisyonu 250r yada 600rr ile aynimi. Yoksa ikisinin arasimi?
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130
Benim problemim rüzgar. Nerden aldınız ve nereye taktırdınız acaba? Bir de müsait bir zamanda fotoğraf ekkeyebilirseniz çok sevinşrim.
 
Katılım
30 Nis 2012
Mesajlar
130
Oturuş pozisyonu dike yakın. Tek farlı 250r kullanmıştım ona benziyor. 600rr nasıl bilmiyorum.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Can abi (trancexp) uzun yolda da kullandin gozlemlerini yazmani bekliyorum.

Bir zamanlar ne isim var o paraya su motoru alirim dedigim Cbr500`u ben de ciddi ciddi siradaki motorum olarak dusunuyorum insallah nasip olur :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
176
2015 modelini almış bulunuyorum.Öncelikle tam boy bir motosiklet, Kawasaki 300 , Düke 390 gibi motorlar küçük kalıyorlar. Uzun boylu bir sürücüyseniz bu yönüyle tercihi etkiliyor.

Boya işçiliğini, parça kalitesini de çok beğendim. 2015 kasayı liste fiyatının altına verdikleri için değil, 2016 kasasını ve renklerini beğenmediğim için tercih ettim. 2016 modelleri Honda sadeliğinden uzak geldi bana.

Bence bu motorun değeri sonradan anlaşılacak, ayrıca dolar, euro ve enflasyonun artışına devam edeceğini düşünüyorum, 2016'da motor almak iyice zorlaşacak gibi gözüküyor. Niyeti olanlar bence ellerini çabuk tutsunlar. Canlı canlı gördüğünüzde zaten kararınızı vereceksiniz.
 
Katılım
10 Mar 2015
Mesajlar
213
2016ların üzerine şu aptal stickerları koymasalar ne olurdu sanki:( çıkarılabilir mi acaba
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Can abi (trancexp) uzun yolda da kullandin gozlemlerini yazmani bekliyorum.

Bir zamanlar ne isim var o paraya su motoru alirim dedigim Cbr500`u ben de ciddi ciddi siradaki motorum olarak dusunuyorum insallah nasip olur :)

Yaa büyük sözü dinle işte , r25 - ninja 300 fiyatına abs li makina alıyorsun. Aynı yakıyorsun rahat tokatlıyorsun. Ninja top speed geçebilir ama yakalarsa tabi :) Düz yol motorcularının tercihi olabilir. Virajda yatırıp açıyorum gazı zevkten zevke koşuyorum. Hayvan gibi dengeli . kalasın üstünden geçtim e5 te normal devam ettim. Otobanda nerdeyse 5. viteslede top speed yapıyorsun.6. vites ekonomi vitesi yani. 6 da ivmeleneyim dersem imkansız ama manyak 2 ve 5. vites var. cbr 250 de egzozdan sonra vites düşürme derdinden kurtulmuştum ama. BU motor bir acayip çift silindir ve motor hacminden olsa gerek. 6. viteste 40 giderken bile kompresyon var çok sevdim. kaçıncı viteste olduğunu anlayamıyorsun. Normal bi havada saniyeler içinde topspeed yapabiliyorsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst