Moderatör
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 7,511
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar efem.
Şimdi özetle şöyle bir sorunumuz var. Her işten az buçuk anladığımdan bir kaç kez DVR cihazı kurmuşluğum var. Statik ip yada normal ip ile duckdns, 81110.net vb sistemlerle ip'yi sabitleyip DVR cihazından Android yada İos sistemlerle görüntüyü alabiliyorum.
Fakat şimdi sorun tam da şöyle,
Android bir telefonu ipcam olarak kullanıp, başka bir android telefondan veya browser'dan görüntü almak istiyorum. Duckdns sayesinde ip adresimi hallettim. Android telefona İpwebcam programını kurdum. Wifi ağından görüntüyü alabiliyorum, ama başka bir android cihazdan alamıyorum. Modem portlarını da yönlendirdim (belki de yönlendirdiğimi sanıyorum). İpcam olarak kullanılacak Android cihazından ip'lerini sabitledim (belki de sabitlediğimi sanıyorum). Bunun için illa DVR sistemi mi kullanmak lazım? Bir android telefonu camera başka bir android telefonu görüntüleyici olarak kullanabilen var mı? (Local ağ'da değil, onda bir sorun yok zaten)Valla çok araştırdım ama bulamadım, belki benim gibi aramızda bir sıyırmış vardır diye konu açıp sorayım dedim
Şimdi özetle şöyle bir sorunumuz var. Her işten az buçuk anladığımdan bir kaç kez DVR cihazı kurmuşluğum var. Statik ip yada normal ip ile duckdns, 81110.net vb sistemlerle ip'yi sabitleyip DVR cihazından Android yada İos sistemlerle görüntüyü alabiliyorum.
Fakat şimdi sorun tam da şöyle,
Android bir telefonu ipcam olarak kullanıp, başka bir android telefondan veya browser'dan görüntü almak istiyorum. Duckdns sayesinde ip adresimi hallettim. Android telefona İpwebcam programını kurdum. Wifi ağından görüntüyü alabiliyorum, ama başka bir android cihazdan alamıyorum. Modem portlarını da yönlendirdim (belki de yönlendirdiğimi sanıyorum). İpcam olarak kullanılacak Android cihazından ip'lerini sabitledim (belki de sabitlediğimi sanıyorum). Bunun için illa DVR sistemi mi kullanmak lazım? Bir android telefonu camera başka bir android telefonu görüntüleyici olarak kullanabilen var mı? (Local ağ'da değil, onda bir sorun yok zaten)Valla çok araştırdım ama bulamadım, belki benim gibi aramızda bir sıyırmış vardır diye konu açıp sorayım dedim
Son düzenleme: