- Katılım
- 17 May 2015
- Mesajlar
- 261
Arkadaşlar, rahat bırakın insanları özgürce ne düşünüyorlarsa yazıp çizsinler, küfür ve hakaret dışında fikirleri bir kalıba sokma, tek düzeleştirme dürtüsünden vazgeçelim, teknik dille yazan yazsın, mizahi yönden yaklaşan yazsın, bütçeye göre değerlendiren yazsın, sen hangisiyle ilgiliysen ona yanıt yaz, renk katalım, farklı açıdan bakalım, eğlenelim, öğrenelim, tartışalım... Birbirimizden öğreneceğimiz çok şey var.