Gelmek istedim cumartesi günü duruma göre gelicem ancak ordaki kimseyi tanımıyorum![]()
Benim gibi hiç gitmemiş şuan gruba dahil olucak var mı?
Hava çok güzel yok mu değerlendirmek isteyen. Bütün arkadaşlarım uyuyor :/
Bu etkinliğe gidemedim çalışma saatlerim nedeniyle, halbuki Cuma'ya izin almıştım her hafta etkinlik oluyor diye :/
Ben barodinin yazmasını bekliyorum öğleden sonra işbaşı, Avrupa yakasında bir çay içilebillir.
O akşam orada olup tanıştığımız Orçun isimli Cbr 250 kullanan arkadaş bana ulaşabilirse sevinirim. Numaranı almayı unutmuşum hocam.
Edit: Fotoğraflar yolda.
Fotoğraflar fizandan mı geliyor![]()
Hani sen bi daha yapmazdın buralara:mrgreen::queen:
l:
l:
Fotoğrafçımız kayıp :farao: