Haftalık Ritüel Eküriler Buluşması - Maltepe Moto Cafe

Katılım
24 Ağu 2015
Mesajlar
382
Ney olumu bilmem ama.. Mekanın bayan müşterileri olduğunu bir kaç defa gördüm. Ha bu organizasyondan giden var mı derseniz onu bilemicem. Malum cinsiyet ayrımı yapılmıyor pek motorcular arasında :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
313
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hepinize iyi eğlenceler eğer gelebilirsen katılmayı düşünüyorum eşimle beraber Eminim çok güzel olacak
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2015
Mesajlar
182
Tüh be yine kaçırdik buluşmayı nasıl Beğendiniz mi cafeyi bende bu gün götürüp yikatacam memnun kaldınız mi bide bu gün gitmek isteyen varmı?
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
132
Hava çok güzel yok mu değerlendirmek isteyen. Bütün arkadaşlarım uyuyor :/
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Hava çok güzel yok mu değerlendirmek isteyen. Bütün arkadaşlarım uyuyor :/

Bu etkinliğe gidemedim çalışma saatlerim nedeniyle, halbuki Cuma'ya izin almıştım her hafta etkinlik oluyor diye :/

Ben barodinin yazmasını bekliyorum öğleden sonra işbaşı, Avrupa yakasında bir çay içilebillir.
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
132
Bu etkinliğe gidemedim çalışma saatlerim nedeniyle, halbuki Cuma'ya izin almıştım her hafta etkinlik oluyor diye :/

Ben barodinin yazmasını bekliyorum öğleden sonra işbaşı, Avrupa yakasında bir çay içilebillir.

Ben biraz geç gittim ama güzeldi.
Evet ordan da yazdım da ben biraz daha doğa istiyorum sanırım, evden bi çıkım kafama göre bakım bari.
 
Katılım
21 Ağu 2010
Mesajlar
350
Ben de dün ilk defa gittim. Benim gibi ilk kez gelen 3-4 kişiyle tanıştım :d ortam güzeldi.
 
Katılım
24 Haz 2015
Mesajlar
182
Bende ilk kez katılacaktim hava güzel ayarlayın bi buluşma yahu :) tavla da varsa bileğine güvenen haber bekliyorum :)
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
bende ilk kez gittim, ilk kez giden veya sohbete yatkın insanlarla tanışmak daha güzel. Çekirdek tayfa ile kaynaşamadık :) o da olur bi daha ki buluşmalarda. Ama ortam güzel.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Valla eğer oradaysanız motoru yıkatın , ben motoru yıkatınca motorun rengi ortaya çıktı :queen:
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Adettendir diye bikaç foto çektim paylaşayım, gelen herkese tanıdıgımız tanımadıgımız teşekkürler orası cafevari biyer oldugu için kopukluk oldu hava biraz düzelsin anadolu yakasında güzel biyerde buluşuruz tekrar:)



 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2012
Mesajlar
113
O akşam orada olup tanıştığımız Orçun isimli Cbr 250 kullanan arkadaş bana ulaşabilirse sevinirim. Numaranı almayı unutmuşum hocam. :)

Edit: Fotoğraflar yolda.

Birazdan DM den paylaşırım.
Davetiniz için teşekkürler.
Uygun olursa tekrar görüşebilmek isterim.
İyi forumlar.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst