Tutmayan fren tüketici hakları şikayeti

Katılım
27 Şub 2015
Mesajlar
404
İşin yasal ayağı ve evrak işleri dışında sorunun çözüldüğü zaman detayları paylaşırsan bu foruma büyük bir iyilik yapmış olursun.

Çünkü daha önce Dot III yerıne Dot IV kullansam ne olur? diye konu açmıştın ve genel kanaat daha iyi olur şeklindeydi.

Oysa netice pek iyi olmadı.
Bu nedenle gelişmeleri bizimle paylaşırsan problem çözüldüğünde biz de hidrolik sıvısının kullanımı ve tercihler hakkında bilgi sahibi olmuş oluruz.

Geçmiş olsun.

Tabiki bilgilendiririm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------

Mahkeme kısmında adam "biz çalışır halde teslim ettik faturasını kestik verdik eline" derse.
Bu sefer şahit olayı işin içine girebilir. Bilir kişi şudur budur iş uzar.
Ayıplı mal satma, fatura, sevkiyat, haksız kazanç gibi olaylarda evet THH 6 ayda kararı çıkarıp tebliğ ediyor.
Ama işçilik hatasında ne nasıl olur nasıl işler bilmiyorum.

İş oralara kadar giderse zaten iki adet şahidim var ikisi de çocukluk arkadaşım beraber gittik ve komik kısmı işin ikisi de hudson başka şubesin de çalışıyor :)
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Aslında firmanın bölge müdürlüğüne ulaşsan bile işini çözerler kuvvetli ihtimal.
Ben saglam bir marka saticisindan bot almistim. Haftasinda bot delindi. Saticiya durumu ilettim mırın kırın etti yok gönderde bakalım yok fabrikasına göndereyimde baksınlar ayağına yattı. O sağlam markanın bölge müdürlüğünü arayıp bir magazalarında satılan x marka botu aldığımı ve yaşanan sıkıntıları anlattım. Bana o botun 3 katı fiyatındaki çok daha sağlam botu hediye olarak gönderdiler.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Anadolu yakasındaysan uğra bana bir bakayım, diskte ve balatada bir problem yoksa hallederiz.
 
Katılım
27 Şub 2015
Mesajlar
404
Anadolu yakasındaysan uğra bana bir bakayım, diskte ve balatada bir problem yoksa hallederiz.

Vallahi hocam desteğiniz için teşekkür ederim ama Avrupa yakasındayım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------

Aslında firmanın bölge müdürlüğüne ulaşsan bile işini çözerler kuvvetli ihtimal.
Ben saglam bir marka saticisindan bot almistim. Haftasinda bot delindi. Saticiya durumu ilettim mırın kırın etti yok gönderde bakalım yok fabrikasına göndereyimde baksınlar ayağına yattı. O sağlam markanın bölge müdürlüğünü arayıp bir magazalarında satılan x marka botu aldığımı ve yaşanan sıkıntıları anlattım. Bana o botun 3 katı fiyatındaki çok daha sağlam botu hediye olarak gönderdiler.

Şirinevler merkez şubelerin de müdürleri ile görüştüm Beylikdüzü magza müdürünün yanına gidip aratmamı söyledi kendisini birazdan yola çıkacağım.Şirinevlerdeki müdür bile ya hortum delinmiştir kaçak vardı yada balata takılırken pistonu çok ittiyse piston da sıkıntı vardır diyor okadar olamaz diskte sorun dahi olsa diye müdürü diyor :)
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Vallahi hocam desteğiniz için teşekkür ederim ama Avrupa yakasındayım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------



Şirinevler merkez şubelerin de müdürleri ile görüştüm Beylikdüzü magza müdürünün yanına gidip aratmamı söyledi kendisini birazdan yola çıkacağım.Şirinevlerdeki müdür bile ya hortum delinmiştir kaçak vardı yada balata takılırken pistonu çok ittiyse piston da sıkıntı vardır diyor okadar olamaz diskte sorun dahi olsa diye müdürü diyor :)

Walla ben oraya git beni arat dediği anda, 'testismi geçiyon la benle lavaş' diye tepki koyardım. Sen sakin sakin işini hallet tabi. Ama her söylenileni de kabul edip yapma. Ayağını sürü biraz, toz kaldıracağını anlasınlar
 
Katılım
27 Şub 2015
Mesajlar
404
Walla ben oraya git beni arat dediği anda, 'testismi geçiyon la benle lavaş' diye tepki koyardım. Sen sakin sakin işini hallet tabi. Ama her söylenileni de kabul edip yapma. Ayağını sürü biraz, toz kaldıracağını anlasınlar

Vallahi arkadaşlar aynen tahmin ettiğim gibi olay tamamen işçilik hatası.Tekrar fren havalarını kontrol etti onu bile alanen yaptı ama çok farketti şuan düzgün.Azalan hidroliği eklemedi yada üst ana merkezden de havayı kontrol etmesi gerekirken etmedi ama eskiden çok daha iyi oldu için içimden lanet olsun deyip geldim.Zaten kırk kere gide gele örendim alıcam anahtarımı yarın kendim hidrolik kutusunun oradan da havasını alıcam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------

İşin yasal ayağı ve evrak işleri dışında sorunun çözüldüğü zaman detayları paylaşırsan bu foruma büyük bir iyilik yapmış olursun.

Çünkü daha önce Dot III yerıne Dot IV kullansam ne olur? diye konu açmıştın ve genel kanaat daha iyi olur şeklindeydi.

Oysa netice pek iyi olmadı.
Bu nedenle gelişmeleri bizimle paylaşırsan problem çözüldüğünde biz de hidrolik sıvısının kullanımı ve tercihler hakkında bilgi sahibi olmuş oluruz.

Geçmiş olsun.

Dostum senin soruna gelicek olursak özetle hidrolik yağından kaynaklı bir sorun değil.Zaten hidrolik kapağının üzerin de benim motor da DOT3-DOT4 yazdığı için DOT4 aldım çünkü DOT3 nazaran kaynama noktaları daha etkili ve daha yeni bir teknoloji.Eğer kullanım kitapcığınız da yada hidrolik kutusu üzerin de DOT4 kullanabilirsin yazıyorsa koyman da bir sakınca kesinlikle yok.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
353
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sistemde hava olabilir. yanlış yağ konmuş olabilir. sorun montajda balatada değil. ustayı şikayet etmelisin. orada ustalık yaparak insanların hayatını tehlikeye atmaya devam etmesin.
 
Katılım
27 Şub 2015
Mesajlar
404
sistemde hava olabilir. yanlış yağ konmuş olabilir. sorun montajda balatada değil. ustayı şikayet etmelisin. orada ustalık yaparak insanların hayatını tehlikeye atmaya devam etmesin.

Valla dostum B.düzü şubesinin yetkilileri oraya 3.gelişim olduğunu gördüler ve fren manetinin elciğe kadar dayandığını sonrasında da havasını alınca düzeldiğini de gösterdim.Artık ustaları hakkında onların yorum yapması gerekiyor biraz da onların yöneticiliğine insafına kalmış bu durum.Ama ben alenen havasını düzgün alamamış şuan düzeldi dedim zaten
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst