- Katılım
- 27 Şub 2015
- Mesajlar
- 404
- Konu Yazar
- #21
İşin yasal ayağı ve evrak işleri dışında sorunun çözüldüğü zaman detayları paylaşırsan bu foruma büyük bir iyilik yapmış olursun.
Çünkü daha önce Dot III yerıne Dot IV kullansam ne olur? diye konu açmıştın ve genel kanaat daha iyi olur şeklindeydi.
Oysa netice pek iyi olmadı.
Bu nedenle gelişmeleri bizimle paylaşırsan problem çözüldüğünde biz de hidrolik sıvısının kullanımı ve tercihler hakkında bilgi sahibi olmuş oluruz.
Geçmiş olsun.
Tabiki bilgilendiririm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------
Mahkeme kısmında adam "biz çalışır halde teslim ettik faturasını kestik verdik eline" derse.
Bu sefer şahit olayı işin içine girebilir. Bilir kişi şudur budur iş uzar.
Ayıplı mal satma, fatura, sevkiyat, haksız kazanç gibi olaylarda evet THH 6 ayda kararı çıkarıp tebliğ ediyor.
Ama işçilik hatasında ne nasıl olur nasıl işler bilmiyorum.
İş oralara kadar giderse zaten iki adet şahidim var ikisi de çocukluk arkadaşım beraber gittik ve komik kısmı işin ikisi de hudson başka şubesin de çalışıyor