Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Tem 2015
Mesajlar
19
shell-advance-20w-50-4t-ax3-1lt.jpg

1 lt si 17.5 tl

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------

130 sürtme yapabilir denildiğini okumuştum, siz böyle bir sorunla karşılaştınız mı ?

jant dar oldugu için lastik geniş değil yuksek duruyor yani surtmuyor, bir parmak boşluk var, neredeyse 140 lık bile olucak
 
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
62
Selamlar, kısmetse haftaya ilk yağ değişimi için servise gideceğim. İzmir iklimine uygun yağ önerisi olan ? ipone veya motul için ne dersiniz. Mineral ve sentetik yağ farkı nedir

İpone veya Motul için gereksiz pahalı derim. Eğer sürüş tarzınız motora aşırı hararet yaptıracak şekilde değilse Castrol Power1 10-40 Touring öneririm. 4 litrelikleri de vardı.
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Ön: 100/80/17
Arka: 130/70/10

Sava mc 25 lastikler bu motora uyar mı? Fiyatı 200 liraya geliyor ikisinin.
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
68
Cevap için teşekkürler. Rodajda ilk yağ değişimi için mineral mi sentetik mi kullanmalıyız ? Sentetik yağlar aşınan parçaları yapıştırıyor diyenler var forumlarda. Hiçbir bilgim olmadığı için sürekli soru sorarak öğrenmeye çalışıyorum.
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Cevap için teşekkürler. Rodajda ilk yağ değişimi için mineral mi sentetik mi kullanmalıyız ? Sentetik yağlar aşınan parçaları yapıştırıyor diyenler var forumlarda. Hiçbir bilgim olmadığı için sürekli soru sorarak öğrenmeye çalışıyorum.
bu tarz motorlara mineral yada yarı sentetik daha iyi geliyor. Mineral öncelikli olsun
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
68
10w40 tavsiye ederim. 15w50 yada 20w50 çok kalın gelir, özellikle de kışın.

Bilgiler dahilinde MOTUL 3000 4T 10W40 1L mineral yağ koymayı düşünüyorum. 25 lira fiyat gayet uygun.



---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------

İpone veya Motul için gereksiz pahalı derim. Eğer sürüş tarzınız motora aşırı hararet yaptıracak şekilde değilse Castrol Power1 10-40 Touring öneririm. 4 litrelikleri de vardı.


Hergün şehir içi dur kalk trafiğinde sabah 12 akşam 12 km'den 24 km yol yapıyorum. 50-70 km hızları arasında sürüş yapıyorum.
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Bilgiler dahilinde MOTUL 3000 4T 10W40 1L mineral yağ koymayı düşünüyorum. 25 lira fiyat gayet uygun.



---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------




Hergün şehir içi dur kalk trafiğinde sabah 12 akşam 12 km'den 24 km yol yapıyorum. 50-70 km hızları arasında sürüş yapıyorum.

Sakın castrol almayın vitesler takur tukur geçmiyor ...

2. yağ değişiminde de 5100 yarı sentetik denersiniz.

Hangisinde motorun tepkileri hoşunuza giderse onunla devam ediniz.

Full sentetik koymayın bariz olarak debriyaj kaçırıyo
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
295
Bugün bayiye gidip boxer'ımı aldım. 3250 tl. Sigorta plaka işlemlerini kendim yaptırmaya karar verdim. Başladım sigortacıları dolaşmaya. 2 ay önce %250 zam gelmiş hepsine. En ucuz fiyat veren 700 tl dedi.:pr: 1200-1500 diyor çoğu. Yaşım 24 ilk motorum. Bu yüzden yüksek çıkmasını bekliyordum ama bu kadar da beklemiyordum. Yok mu bunun ucuz bir yolu? Siz hangi şirketten kaça yaptırdınız? Motor zaten 3250, sigortaya 700 vermek koyuyor.
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Bugün bayiye gidip boxer'ımı aldım. 3250 tl. Sigorta plaka işlemlerini kendim yaptırmaya karar verdim. Başladım sigortacıları dolaşmaya. 2 ay önce %250 zam gelmiş hepsine. En ucuz fiyat veren 700 tl dedi.:pr: 1200-1500 diyor çoğu. Yaşım 24 ilk motorum. Bu yüzden yüksek çıkmasını bekliyordum ama bu kadar da beklemiyordum. Yok mu bunun ucuz bir yolu? Siz hangi şirketten kaça yaptırdınız? Motor zaten 3250, sigortaya 700 vermek koyuyor.

bir de buralara bak

http://www.sigortam.net/

https://www.koalay.com/
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Mineral degil yari sentetik yag kullanmanizi tavsiye ederim. Yag konusu forumda vardi biraz arastirirsaniz yeterli bilgi sahibi olabilirsiniz.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ön: 100/80/17
Arka: 130/70/10

Sava mc 25 lastikler bu motora uyar mı? Fiyatı 200 liraya geliyor ikisinin.
130/70-10 ölçüsünü yanlış yazdığını kabul edersem doğrusu 130/70-17 ise yazdığın ölçüler Bajaj Pulsar'ın lastik ölçüleri. Bu motora bu kadar kalın lastik takmanın ne anlamı var anlayamıyorum. Kalıbına baktığımda çinli Cg motorlardan ebat olarak farkı yok kalın lastik çok garip duruyor.
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
130/70-10 ölçüsünü yanlış yazdığını kabul edersem doğrusu 130/70-17 ise yazdığın ölçüler Bajaj Pulsar'ın lastik ölçüleri. Bu motora bu kadar kalın lastik takmanın ne anlamı var anlayamıyorum. Kalıbına baktığımda çinli Cg motorlardan ebat olarak farkı yok kalın lastik çok garip duruyor.

Hocam motora uygun lastik bulamıyorum. Bir arkadaş bunları tavsiye etti uyuyormuş ben de bi sorayım dedim.

En kötü servistekiler irc takabileceklerini söyledi ellerinde varmış. irc nasıldır, takılır mı?
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
68
Mineral degil yari sentetik yag kullanmanizi tavsiye ederim. Yag konusu forumda vardi biraz arastirirsaniz yeterli bilgi sahibi olabilirsiniz.

Araştırsamda sürekli kafa karıştıran yorumlar görüyorum.. Bu sayfada özellikle boxer kullanananlardan yorum almak istedim. Mesela neden yarı sentetik önerdiniz.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
306
Bugün bayiye gidip boxer'ımı aldım. 3250 tl. Sigorta plaka işlemlerini kendim yaptırmaya karar verdim. Başladım sigortacıları dolaşmaya. 2 ay önce %250 zam gelmiş hepsine. En ucuz fiyat veren 700 tl dedi.:pr: 1200-1500 diyor çoğu. Yaşım 24 ilk motorum. Bu yüzden yüksek çıkmasını bekliyordum ama bu kadar da beklemiyordum. Yok mu bunun ucuz bir yolu? Siz hangi şirketten kaça yaptırdınız? Motor zaten 3250, sigortaya 700 vermek koyuyor.

Youtube de iki teker vloggerin motosiklet sigortasi videosu var 2 video galiba oyle hatirliyorum onlari izle cozum yolu bulursun iyi geceler...
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Bugün bayiye gidip boxer'ımı aldım. 3250 tl. Sigorta plaka işlemlerini kendim yaptırmaya karar verdim. Başladım sigortacıları dolaşmaya. 2 ay önce %250 zam gelmiş hepsine. En ucuz fiyat veren 700 tl dedi.:pr: 1200-1500 diyor çoğu. Yaşım 24 ilk motorum. Bu yüzden yüksek çıkmasını bekliyordum ama bu kadar da beklemiyordum. Yok mu bunun ucuz bir yolu? Siz hangi şirketten kaça yaptırdınız? Motor zaten 3250, sigortaya 700 vermek koyuyor.

Hocam bana mesaj atabilir misin. Mobilden giriyorum atamadım mesaj. Sana bi numara vereyim onu da ara bi konuş. Benim yaşım 22 üzerime ilk motorumu 295 liraya yaptırdım. Herkes 800-900 diyordu.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
130/70-10 ölçüsünü yanlış yazdığını kabul edersem doğrusu 130/70-17 ise yazdığın ölçüler Bajaj Pulsar'ın lastik ölçüleri. Bu motora bu kadar kalın lastik takmanın ne anlamı var anlayamıyorum. Kalıbına baktığımda çinli Cg motorlardan ebat olarak farkı yok kalın lastik çok garip duruyor.

Şimdi bu lastik mi çok garip duruyor :p
4Y8BEh.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst