- Konu Yazar
- #1
Merhabalar
2015 model 5 aylık Motoran Xray spada 150cc 2000km bir motorum var
Motorumda eksoz ve depo degısenı var sadece defalarca vida sıkma ve benzeri işlemler yapıldı ama
80km hızdan sonra titreme 100den sonra biraz daha yogun titreme 120de dayanılmayacak sekılde bir tireme var
Motoru yeni aldım satsam 2000 lıraya yakın zararım olucak ve 5 6 saniyede 100km hızı goruyor o yüzden satasım gelmıyor sadece titreme sorununa dayanamıyorum artık
İzmir bölgesinde işinde iyi gerçekten bu sorunu cozebılcek bir usta varmı kafamda 300 500 arası masraf yapmak var maksimum daha fazlası cıkarsa satıcam ama 500tl altı birşey cıkarsa ve işe yarıyacaksa bir sekılde yaptırmayı dunusuyorum ve izmir bolgesinde olması gerekıyor başka bir yere gidemem cunku bildiginiz güvendiginiz hatta mumkunse cın malı motorlar uzerınde titreme sorununu ortadan kaldırmıs bir usta varmı
motorum enjeksıyonlu bir motor ve her usta anlamıyor o yüzden gerçekten sorunumu cozcek bır usta arıyorum bosuna para vermek ıstemıyorum yardımlarınızı beklıyorum
2015 model 5 aylık Motoran Xray spada 150cc 2000km bir motorum var
Motorumda eksoz ve depo degısenı var sadece defalarca vida sıkma ve benzeri işlemler yapıldı ama
80km hızdan sonra titreme 100den sonra biraz daha yogun titreme 120de dayanılmayacak sekılde bir tireme var
Motoru yeni aldım satsam 2000 lıraya yakın zararım olucak ve 5 6 saniyede 100km hızı goruyor o yüzden satasım gelmıyor sadece titreme sorununa dayanamıyorum artık
İzmir bölgesinde işinde iyi gerçekten bu sorunu cozebılcek bir usta varmı kafamda 300 500 arası masraf yapmak var maksimum daha fazlası cıkarsa satıcam ama 500tl altı birşey cıkarsa ve işe yarıyacaksa bir sekılde yaptırmayı dunusuyorum ve izmir bolgesinde olması gerekıyor başka bir yere gidemem cunku bildiginiz güvendiginiz hatta mumkunse cın malı motorlar uzerınde titreme sorununu ortadan kaldırmıs bir usta varmı
motorum enjeksıyonlu bir motor ve her usta anlamıyor o yüzden gerçekten sorunumu cozcek bır usta arıyorum bosuna para vermek ıstemıyorum yardımlarınızı beklıyorum