Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Kas 2015
Mesajlar
4
İhtiyaç kredisi çekip peşin ödeseniz hatta peşine ekstra indirim alsanız daha kârlısınız.

mrb sagol cevabın için ama nakit e indirim yapmıyor ve 9 taksit için vade farkı alıyor. diğer motosiklet bayilerinde durum boyle degil diğer markalarda indirim ve 9 taksit yapılıyo vade farksız. Bursa dayim MOTOCROSS bayii ile anlaşamadım az da olsa bir indirim yapmadı ve ilgilenmediler
 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
3
Merhaba şuan custom için ürünleri topluyorum kafama yatan temiz bir boxer bulduğumda alıcam. Sorum şu: Gidon değişimi yapan varmı ben yazıyı göremedim gidon(direksiyon) ölçüsü nedir aldığım ürün kalın veya ince gelmesinden çekiniyorum ? Birde motorcu arkadaşımda çekme belgeli bir cbf var cbfi almamı önerirmisiniz ondan söküp kullanabileceğim malzemeler nelerdir misal cbf 150 nin ön freni ?

Birde arka lastik ne kadar kalınlaştırılabilir ? bunun için ne yapmalıyım jant değişimi mi ?


bilen yokmu?
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
68

Forumda ön 120/90 17 arka lastik 130/80 17 yapan var model olarak sava mc24

Bu arada jikle kullanımı hakkında bilgi verebilecek var mıdır? Motosikletin sağında kalıyor sanırım. Satın aldığımda jikleyi açtılar iki tur attıktan sonra motoru kapatttım. 1 gün geçti hala açık jikle. Problem olurmu ?
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Bence baska bayiyle gorus. Bende alirken bikac bayii fark istemisti. Baska bir bayiden 9 taksit ve vade farksiz almistim. 2950 tl 9 taksit.
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
644
Forumda ön 120/90 17 arka lastik 130/80 17 yapan var model olarak sava mc24

Bu arada jikle kullanımı hakkında bilgi verebilecek var mıdır? Motosikletin sağında kalıyor sanırım. Satın aldığımda jikleyi açtılar iki tur attıktan sonra motoru kapatttım. 1 gün geçti hala açık jikle. Problem olurmu ?

Havalar sogudu artik. Daha kolay calismasi icin jikleyi cekip calistirabilirsiniz. Motor isindiktan sonra jikleyi kapatmalisiniz. Uzun sure jikleyle calismasi motorunuzun hararet yapmasina neden olabilir. Sizin kisa sure kullanmaniz ve sonrasinda jiklenin acik kalmasi sorun olmayacaktir. Motorunuzu calistirdiktan ve isindiktan sonra jikleyi kapatmayi unutmayin. Hem yakit tuketimi artar, hem de performans duser.
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
68
Cevap icin tesekkurler numangokce. Jikle deponun sag altinda bulunan obje midir? Scooter'dan vitesli motosiklete gecince bilemedik:)
 
Katılım
27 Kas 2015
Mesajlar
4
Bence baska bayiyle gorus. Bende alirken bikac bayii fark istemisti. Baska bir bayiden 9 taksit ve vade farksiz almistim. 2950 tl 9 taksit.

sagol yarın izin günümde başka bayiye gidecem 20 km uzaklıkta. sizin aldığınız bayi de sadece bajaj mı satıyordu ? benim gittiğim bayi de bir sürü marka motor vardı. normal da honda bayisi sadece honda , mondial bayisi mondilal , kuba bayisi kuba satıyor ama bajaj bayisine gittiğimde bir sürü marka motor vardı pek de satmak istemiyor gibi hiç ilgilenmediler
 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
13
Herkese iyi forumlar, Bajaj boxerda 2014 ve 2015 modelleri arasında ne gibi farklar var bana yakın olan bayisinde 2014 model var 2015 ile aralarında 350tl fiyat farkı var hangisini almalıyım önerilerileriniz nelerdir?
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
2014-2015 modelleri arasında sadece yıl farkı var motorlarda herhangi bir değişiklik yok. istediğini alabilirsin karar senin. sonuçta sıfır motor ikiside. yanlız sunu bilmiyorum motorum ilk muayene süresi 3 yıl 2014 model olunca 2017 mi olur konuda hiç fikrim yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------

benim aldığım bayidede bi sürü marka satıyordu. hatta ben motoru sipariş ile aldım yani toplayıp kapıda teslim ettiler gayette ilgiliydiler. (istanbul)
 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
13
2014-2015 modelleri arasında sadece yıl farkı var motorlarda herhangi bir değişiklik yok. istediğini alabilirsin karar senin. sonuçta sıfır motor ikiside. yanlız sunu bilmiyorum motorum ilk muayene süresi 3 yıl 2014 model olunca 2017 mi olur konuda hiç fikrim yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------

benim aldığım bayidede bi sürü marka satıyordu. hatta ben motoru sipariş ile aldım yani toplayıp kapıda teslim ettiler gayette ilgiliydiler. (istanbul)

Yorumunuz için teşekkür ederim bu durumda 2014 modeli alıp extradan gelen 350-400 tl yi lastiklere yada motorun görüntüsüne harcamak daha mantıklı sanırım
 
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
277
2014-2015 modelleri arasında sadece yıl farkı var motorlarda herhangi bir değişiklik yok. istediğini alabilirsin karar senin. sonuçta sıfır motor ikiside. yanlız sunu bilmiyorum motorum ilk muayene süresi 3 yıl 2014 model olunca 2017 mi olur konuda hiç fikrim yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------

benim aldığım bayidede bi sürü marka satıyordu. hatta ben motoru sipariş ile aldım yani toplayıp kapıda teslim ettiler gayette ilgiliydiler. (istanbul)

araba ve motorların ilk muayeneleri taşıtın Türk gümrüğüne girdiği tarihten itibaren 3 yıldır. bu sebebe göre 2014 ler 2017, 2015 ler 2018 olur. ama tarin sizin ruhsat çıkardığınız tarih değil taşıtın gümrüğe girdiği tarihtir. bir örnek verirsek; motor gümrüğe 1 mart 2015 de girmiş ve siz 1 eylül 2015 sa almış olun. ilk muayene tarihi 1 mart 2018 dir.
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Yabancılar bizim motorlara cafe racer yapmışlar arka amörtisörleri alıp ktm tipi tek ortadan amörtisöre çevirip şasiyi kısaltmışlar koltukta buna göre kısalmış ve incelmiş acayip hoşuma gitti ama burada yapsak muayeneden geçiremeyiz bulunca atarım linkini

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:41 ----------

Linki buldum
http://www.caferacer.ph/events/kustom-kulture-paved-its-way-in-the-east/


Sayfanın altında resimlerde siyah ve beyaz kawasaki yazılı motorlara bakın bizdekilerden daha iyi geldi bana

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:51 ----------

Yapılalecek bizdekiler için
https://www.pinterest.com/pin/358388082824128095/

Böyle birley var
Bence en basiti

https://www.pinterest.com/pin/340303315568960065/
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
68





Arkadaşlar fotodaki küçük ince hortum bir ucu bağlı diğeri değil ne olduğunu bilen varsa yardımcı olabilir mi ? Acemilik işte.. Bugün trafiği az olan yerlerde sürüş yaptım ikinci vitesteyken dönmeye çalışırken motosikleti stop ettirdim hafif kayarak durdum. Arkamdaki araç çarpacak gibi oldu. Dur kalklardaki kavramayı algıladım fakat dönüşlerde hafif gaz verirken motosikletin devrine göre yapamadığımdan sorun oldu sanırım. Yani debriyaj gaz ayarlaması ilemi dönmek gerekiyor.
 
Son düzenleme:

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320

[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/910/EzHwqr.jpg
[/URL]
[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/905/Sw2PXR.jpg[/URL]


Arkadaşlar fotodaki küçük ince hortum bir ucu bağlı diğeri değil ne olduğunu bilen varsa yardımcı olabilir mi ? Acemilik işte.. Bugün trafiği az olan yerlerde sürüş yaptım ikinci vitesteyken dönmeye çalışırken motosikleti stop ettirdim hafif kayarak durdum. Arkamdaki araç çarpacak gibi oldu. Dur kalklardaki kavramayı algıladım fakat dönüşlerde hafif gaz verirken motosikletin devrine göre yapamadığımdan sorun oldu sanırım. Yani debriyaj gaz ayarlaması ilemi dönmek gerekiyor.

Tahminim akü tahliye hortumu dediğiniz
Dönmekten kastınız nedir onu çözemedim
Kontrayı biliyormusınuz ona bakın birde virajda sakın ama sakın gazla oynamayın motor anında öne yığılma yapıyor düşersiniz
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
68
Cevap için teşekkürler. Evet dönerken biraz gaz verdim. Öne yığılma olayıda gerçekleşti üstüne stop ettirdim. Kendi hızı ile mi dönüş yapmalıyım gaz vermeden. Kontrayı biliyorum fakat vitesli motosiklet kullanıcam diye algımı kapattım:) kapalı alanda bol bol pratik yapmalıyım.
 

Ygz

Katılım
22 Haz 2014
Mesajlar
320
Cevap için teşekkürler. Evet dönerken biraz gaz verdim. Öne yığılma olayıda gerçekleşti üstüne stop ettirdim. Kendi hızı ile mi dönüş yapmalıyım gaz vermeden. Kontrayı biliyorum fakat vitesli motosiklet kullanıcam diye algımı kapattım:) kapalı alanda bol bol pratik yapmalıyım.

Sabit gazla kontra verin
Motorun kendi hzıı dediğinizde gazı mı kapatıyorsunuz anlamadım ama
 
Katılım
17 Kas 2015
Mesajlar
4
Arkadaşlar selam,

Bende Cafe Racer'a çevrilmiş Bajaj Boxer ile aranıza katıldım :)
Aşağıda resmini görebilirsiniz. Biraz daha değişiklik yapacağım alette. Öncelikle jant boyamaya girişeceğim. Mat yeşil ya da siyah düşünüyorum. Plasti dip yapmak sizce nasıl olur?

Yan kapaklardan kurtulup Akü gizlemek istiyorum aslında bunu daha önce yapmış olan var mıdır?
Bir de Ön çamurluğu ufaltmak istiyorum. Kendi ön çamurluğunun aynısından alıp kestirsem olur mu? Yoksa uygun çamurluk bulabilir miyim?
Lastik olarak öneriniz Sava var diye biliyorum. Daha geniş lastik marka model öneriniz var mıdır?

q8MXlB.jpg

9qoB5o.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst