Hyosung'dan yeni model GD 450

Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Daha önce piyasaya çıkan GD250 den sonra. Hyosung piyasaya aynı alt yapıyı kullanan yeni bir motosiklet sürüyor.

KTM 390'a rakip olmaya çalıştığı belli olan motosikletin özelliklerinden şuan için bilinenler

Şuan için bilinenler motor gücünün 49HP olduğu, tork değerinin 47.7Nm olduğu ve 145kg olduğu

KTM 390 özellikleri
Motor gücü 43.5hp
Tork değeri 35.3Nm
Ağırlık 139kg

Fuarda çıkan haliyle piyasaya çıkarsa çok canlar yakacağa benziyor.


196772d1447858563-hyosung-gd450-eicma-2015-img_6108.jpg


196773d1447858590-hyosung-gd450-eicma-2015-img_6107.jpg



Öhlins göz kırpıyor oradan

196774d1447858607-hyosung-gd450-eicma-2015-20151118055313.jpg


196775d1447858624-hyosung-gd450-eicma-2015-20151118055259.jpg


196776d1447858625-hyosung-gd450-eicma-2015-img_6106.jpg



Makul bir fiyatla geldiği taktirde piyasada yer yapacağını bekliyoruz. Fakat ne zaman böyle birşey olsa anasının gözü gibi fiyat çaktıkları için piyasada tutulamıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
548
250 cc 14 satan bunu 20 ye satar tutulmaz kalıete zaten bellı fıyatta yuksek olunca zor bıraz
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
372
fiyat bandı cok önemli bu model için ciddi anlamda eger bu donanımla gelir ve 17 bin bandının altında olursa bencede iyi bir alternatif olacak.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
fiyat bandı cok önemli bu model için ciddi anlamda eger bu donanımla gelir ve 17 bin bandının altında olursa bencede iyi bir alternatif olacak.

Hayallerde yaşamayalım boşuna. Kıytırık tek silindir 250cc lerin 13-14bintl ye satıldığı yerde. Çok güzel tasarımlı, tek silindir 450cc, Öhlins amortisörlü böyle bi motosiklete iyi fiyat çekeceklerdir.

CC olarak olmasa da kalite olarak Hyosung'un amiral gemisi olacak gibi duruyor.
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
372
Hayallerde yaşamayalım boşuna. Kıytırık tek silindir 250cc lerin 13-14bintl ye satıldığı yerde. Çok güzel tasarımlı, tek silindir 450cc, Öhlins amortisörlü böyle bi motosiklete iyi fiyat çekeceklerdir.

CC olarak olmasa da kalite olarak Hyosung'un amiral gemisi olacak gibi duruyor.


bir piyasa girip o piyasada kendine yer etme ve tutunma konusunda istersen kianın yaptıklarına bir bak derim :)
zamanı evvelinde o sorentoları ne fiyatlara verdiklerini hepimiz biliyoruz. hoş şimdilerde adından eser kalmadı cünkü tamam olduk biz diyip tavan yapmayı denediler. hyosung ta yeni distribütörle ben türkiye piyasasında olacagım diyorsa o kaliteyi uygun bir şekilde servis etmeli. türkiyedeki vergi muhabbetleri pisayası iyi analiz edip ciddi anlamda güzel bir fiyat, lansman ve reklamla girmeli piyasaya. yoksa önümüzdeki yıl da yamaha egomanyasındaki piyasayı izleriz.

18-20 bin civarında bir fiyat söz konusu oldugunda hiç kimse ( sen ben ve greenarrow dan başka) bu makinelere bakmaz yok ohlis miş yok fren diski ve kaliperiymiş ilgilenmez. türk milleti japon olsun kırmızı olsun uygun olsun hesabı yapar.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
bir piyasa girip o piyasada kendine yer etme ve tutunma konusunda istersen kianın yaptıklarına bir bak derim :)
zamanı evvelinde o sorentoları ne fiyatlara verdiklerini hepimiz biliyoruz. hoş şimdilerde adından eser kalmadı cünkü tamam olduk biz diyip tavan yapmayı denediler. hyosung ta yeni distribütörle ben türkiye piyasasında olacagım diyorsa o kaliteyi uygun bir şekilde servis etmeli. türkiyedeki vergi muhabbetleri pisayası iyi analiz edip ciddi anlamda güzel bir fiyat, lansman ve reklamla girmeli piyasaya. yoksa önümüzdeki yıl da yamaha egomanyasındaki piyasayı izleriz.

18-20 bin civarında bir fiyat söz konusu oldugunda hiç kimse ( sen ben ve greenarrow dan başka) bu makinelere bakmaz yok ohlis miş yok fren diski ve kaliperiymiş ilgilenmez. türk milleti japon olsun kırmızı olsun uygun olsun hesabı yapar.


Hee zaten Hyosung'da Türk milletinin japon olsun kırmızı olsun hesabıyla dünyaya mal satıyor :)
Senin dediğin gibi dönmüyor ne yazıkki. Yılda satılan + 250cc motor sayısı kaç ? Toplasan komedi rakamlar çıkıyor.

Adamların global fiyat politikaları var ona göre satıyorlar. Türkiye distribütörü fazladan 1500-2000tl koyuyor. Onu koymasa yeter. Benim dediğim sadece bu.

CBR250 14.000tl olmuş sen 17bin altına satsınlar alayım diyosun. Eğilsinler bide sürttür istersen :D
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
372
Hee zaten Hyosung'da Türk milletinin japon olsun kırmızı olsun hesabıyla dünyaya mal satıyor :)
Senin dediğin gibi dönmüyor ne yazıkki. Yılda satılan + 250cc motor sayısı kaç ? Toplasan komedi rakamlar çıkıyor.

Adamların global fiyat politikaları var ona göre satıyorlar. Türkiye distribütörü fazladan 1500-2000tl koyuyor. Onu koymasa yeter. Benim dediğim sadece bu.

CBR250 14.000tl olmuş sen 17bin altına satsınlar alayım diyosun. Eğilsinler bide sürttür istersen :D


eğilmesinlerde :) versinler işte şu makineyi 16 bine alalım birer tane
kıcımız ohlins amortisör görsün. yaw ne takıldım bu ara amortisör e :flower:
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
baya güzel 17.999 çıksın duke 390 yerine gerçekten düşünülür ama bence 21 felan yapcaklar yok olcak gidicek motor
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Türkiyedeki sayılı GD serisi sahiplerinden biri olarak bu haliyle 18-19 bin lira civarında çıkar ise kesinlikle alırım :D. GD250'de önde ve arkada KYB var. Ön çatal çapı 37mm idi. Yeni modelde 41 yapmışlar KYB'dir muhtemelen ve arkada Undocab'in yakaladığı Ohlins mevcutmuş. Motor zaten hp ve tork olarak bence muazzam durumda. Kilo ve kuvvet değerleri ile güç ve ekonomi arasında mükemmel bir orantı yakalayacaktır. Kafa kesinlikle değişecektir ve oraya bir far monte edeceklerdir bana göre. Tek arzum motorun ABS'li olması. GV300'de Bosch ABS var kesinleşti. GT300R ve GT650R'da da standart olarak ABS'li gelecekmiş motorlar. Sanırım Hyo artık ABS'yi standart olarak sunacak bundan sonraki çıkan bütün motorlarında...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Gidon çok hoşuma gitti benim.

Ben beğendim. Fiyatı uygun tutarlarsa düşünülebilir.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Baba ikitane mercek far var ya orada.
ABS Avrupanın zorunluluğu oluyor o sebeple koyuyorlar. Hyoya kalsa koymazdı :D

Öhlins de yazıyor fotolarda aslında :)

Şu sarı yay ve mavi yazıyı her yerde tanırım

11104151dd26b3a5dde_AG1105.jpg


196774d1447858607-hyosung-gd450-eicma-2015-20151118055313.jpg
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
ya şu kafayı neden transformerslara benzetirler anlamıyorum.illa uzaylı gibi yada robot gibi yapmak zorundalarmı acaba. onun dışında tipi gayet güzel bence. cc ve beygir olarakda çok güzel bir sınıfta bence tam başlangıçtan sonraki motor. fiyatıda 18 den aşağı olmaz bence. ama türkiyedeki sistemlerini değiştirmezlerse hiç birşey olmaz...
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Gidon çok hoşuma gitti benim.

Ben beğendim. Fiyatı uygun tutarlarsa düşünülebilir.

X5'in gidonu ile aynı gidon. Orta 28mm kenarlar 22mm. Kuralkan daha bırakmadan, önce 180tl ye satın almıştım. Taa Korelerden 15 günde elime ulaşmıştı. (Kuralkan parça konusunda iyiydi ya. Gelen gideni aratacak gibi)

Kendi GT 650 motorumda kullanıyorum. Ergonomisi çok çok iyi bir gidon. Her kullanan çok beğendi
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hyosung'un stanti olursa 2 hafta sonra fuarda görürüm bu motoru fiyatini da ögrenmis oluruz.
Hyosung'un en pahali motoru 5.500€
Bu da yaklasik o civarda olacaktir diye tahmin ediyorum ama üstüne öhlins ve ABS olayini koyacaklardir o zaman isler degisir.
Fiyat 7bin civarina firlar ki o fiyatlara çok saglam rakipleri olacaktir.
Bakalim görelim.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Hyosung'un stanti olursa 2 hafta sonra fuarda görürüm bu motoru fiyatini da ögrenmis oluruz.
Hyosung'un en pahali motoru 5.500€
Bu da yaklasik o civarda olacaktir diye tahmin ediyorum ama üstüne öhlins ve ABS olayini koyacaklardir o zaman isler degisir.
Fiyat 7bin civarina firlar ki o fiyatlara çok saglam rakipleri olacaktir.
Bakalim görelim.

Eskiden en pahalı motoru klasik cruiser olan ST7 modeliydi.
O motor V motor bol karenajlı, intruder gibi bi göstergesi olan maliyetli bir motordu. Bunun da o sebeple 6000€ da kalması lazım fiyatının. İşte üstüne 2bin daha koyarsa Türkiye distribütörü motor anca 4-5 tane satılır. Ama 6000€ fiyatında kalırsa yine baya satılacağını düşünüyorum.
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
124
Bence baya güzel olmus biz almazsak o almazsa markalar ülkemizde nasıl gelişecek

Ben düşünürdüm valla :D
 
Katılım
17 Tem 2015
Mesajlar
152
Bende merakla bekliyorum, tasarım hariç nitelikli bir motosiklet gibi görünüyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst