Hyosung'dan yeni model GD 450

Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
150
mt 25'e yatıracaktık peşinatı demekki buna gireceğiz artık krediyle
 
Katılım
19 Mar 2015
Mesajlar
6
2. senesini kutluyoruz resmen hikaye oldu bu alet. duke 390 a tek alternatif olucaktı.. ulan..
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
2. senesini kutluyoruz resmen hikaye oldu bu alet. duke 390 a tek alternatif olucaktı.. ulan..

Ürün prototip aşamasında kaldı. Benim gördüğüm kadarıyla Hyosung ya mali sorun yaşıyor, yada holdinginden yatırım desteği alamıyor. Hala aynı ürünler hiçbir değişiklik, üste koyma durumu yok. Diğer satış yapılan pazarlarda da bayisel sıkıntılar var yani genel olarak bir el kol yetmeme, yatırımsızlık söz konusu. GD250 ile başlayan seri bence büyük umut vaat ediyordu ancak destek gelmez ise tarih olur gider.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst