İkinci motosiklet seçimi (1 yıllık sürücü içerir)

Katılım
28 Tem 2014
Mesajlar
35
Selamlar ilk motosikletim olan 2012 model CBR125'i askere gideceğim diye sadece 1000 Km binip sattım, sonra askere gitme işi iptal olunca yeniden motor arayışına başladım.

Öncelikle cebimdeki para tam olarak 21.500 Lira, eski ekipmanlarım pek kaliteli sayılmaz onları satın alıp ardından bir motosiklet almayı düşünüyorum. İşin aslı bu aralar gözümün gördüğü araç MT-07 ama sahibinden üzerinden baktığım açıklamalarda "Bilmeyen adama gelmez" gibi cümleler çok var, haliyle o kadar abartmaya gerek yok mu diye düşünüyorum.

Altımda küçük kalmayacak bir motosiklet arıyorum (Boyum 190 Kilom: 84, ara sıra memleketim olan Denizliye gidip gelmek istiyorum (İzmir-Denizli), hız yapmaya hiç hevesli olmadım, şekilci değilim, motosiklet bangır bangır bağırsın istemem, etraftakiler bakmasa da olur.

Ama motosikletim bana güzel gözüksün istiyorum, arka tekeri kalın olan MT-07 çok hoşuma gidiyor ama ön farlar kötü. R25 ön farları güzel ama arka teker ufacık :).

İkinci el almakla sıkıntım olmadığını da belirtmek isterim. Sakin sakin kullanacak adama MT-07 çok mu fazla?. (Sadece 1 yıl, 1000 Km 2012 model CBR125 kullandım)
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Selamlar ilk motosikletim olan 2012 model CBR125'i askere gideceğim diye sadece 1000 Km binip sattım, sonra askere gitme işi iptal olunca yeniden motor arayışına başladım.

Öncelikle cebimdeki para tam olarak 21.500 Lira, eski ekipmanlarım pek kaliteli sayılmaz onları satın alıp ardından bir motosiklet almayı düşünüyorum. İşin aslı bu aralar gözümün gördüğü araç MT-07 ama sahibinden üzerinden baktığım açıklamalarda "Bilmeyen adama gelmez" gibi cümleler çok var, haliyle o kadar abartmaya gerek yok mu diye düşünüyorum.

Altımda küçük kalmayacak bir motosiklet arıyorum (Boyum 190 Kilom: 84, ara sıra memleketim olan Denizliye gidip gelmek istiyorum (İzmir-Denizli), hız yapmaya hiç hevesli olmadım, şekilci değilim, motosiklet bangır bangır bağırsın istemem, etraftakiler bakmasa da olur.

Ama motosikletim bana güzel gözüksün istiyorum, arka tekeri kalın olan MT-07 çok hoşuma gidiyor ama ön farlar kötü. R25 ön farları güzel ama arka teker ufacık :).

İkinci el almakla sıkıntım olmadığını da belirtmek isterim. Sakin sakin kullanacak adama MT-07 çok mu fazla?. (Sadece 1 yıl, 1000 Km 2012 model CBR125 kullandım)

abs'li sıfır mt-07 veya 2. el az km 4 silindir xj6 derdine derman olur gibime geliyor.
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
496
1000 KM'CİK tecrübeye bu motosikletler gelmez.250 cc veya 300 cc motosikletler sizin için ideal.r25 'in arka lastiğine ufak demişsiniz ama bu sınıf için ideal.Boşuna hayatınızı riske atmayın.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
246
Motosikleti
gts 300
sen 1 yıllık değil 1000 kmlik sürücüsün
1 yılda normal bir sürücü 1000 km yapmaz , 1 ayda yapıyor millet onu
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
Niye 1 yılda 1000km yapılamaz bir tanıdıkta 5. yılı olan motosiklet var şuan 6500lerde
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
motosiklet tecrübesi binilen süreye değil yapılan km'ye bakar. 1000 km'lik tecrüben var senin. mt-07 bu tecrübeye göre büyük bir motosiklet. Benim tavsiyem en fazla 250'lik bir motosiklet alman yönünde.
 
Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
181
Anlattığına göre sakin birisin bence MT-07 senlik bir motor fakat tecrübesizliğinide göz önüne alırsak kesinlikle ABS li versiyonunu al derim veya r25 de seni memnun eder .
 
Katılım
28 Tem 2014
Mesajlar
35
Anlattığına göre sakin birisin bence MT-07 senlik bir motor fakat tecrübesizliğinide göz önüne alırsak kesinlikle ABS li versiyonunu al derim veya r25 de seni memnun eder .

abs alamıyorum maalesef ikinci el bile olsa bulursam notere, sigortaya verecek para kalmıyor + ekipman alamıyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bütçeniz fena değil. İkinci el olsa bile ABS'li bir model alsanız çok iyi olur aslında. İlk düşmede fiyatını çıkaracaktır. Tecrübeniz sınırlı, ama olmasa bile ABS bence lazım şehir içi kullanım için. Yoksa dikkatli ve sorumlu biri için kesinlikle fazla bir motorsiklet değil.
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
768
3 ayda 5 bin km yol yaptım. 1 senedeki bu km deki tecrübeye R25 bile fazla gelir "BENCE". Ama herkesin kendi hayatı kendi kuralları vardır
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
1.000 km'lik tecrübe ile mt-07'ye geçersen , aramızdan erken ayrılma riskin daha çabuk olur ..
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
cbr 250 ya da r25 sizin için ideal. mt07 deli bozuk bir alet tecrübe ister, gaz kontrolü ister, eğitim ister. eğitim almadırsanız bütçenizden 1000 tl ayırıp hakimiyet eğitimi ve yol eğitimi almanızı tavsiye ederim.
 
Katılım
14 May 2014
Mesajlar
24
Bence en iyi seçim r25.Çok yakışıklı bir motor.Tekerleği ufacık demişsin ama bu - den çok bir + lastikleri daha ucuza alırsın :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Bence şekilci değilsen
Inazuma bak F modeline hem rahat hem cüsseli arka teker de kalın
Ondan sonra da v storm ABS yeni kasa transalp Honda nc serisine bak ama şuan sana 250 cc ideal olur
 
Katılım
25 Eki 2015
Mesajlar
153
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
r15 veya cbr 600rr repsol bakmanı tavsıye ederım. ayrıca altındaki mobilet bile olsa hız yaparsan sonun hüsran olur.
 
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
474
sen kafayı arka tekere takmışsın :) er6n öneririm. mt-07 hemen şaha gelir seni yerden yere serebelir. yaramaz motordur... onun için mt-7 yerine çift silindirli kawasaki er6n al tekere gelme vs olayı bile yok uysal bir motordur. 1000km yapmişsin en az 20 bin yapman lazımdı.
 
Katılım
28 Ara 2014
Mesajlar
520
1000km tecrübeye göre 250cc den yukarı çıkma, ben R25 alıp kısa zamanda 3000km yapmıştım ama 600cc halen kedimi sürebilirmişim gibi hissetmiyorum.

Sana tavsiyem R25, yada inazuma F olucaktır,

Bol şanslar..
 
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
248
Şu an 8 ay 5.500 km'lik 125 cc kullanıcısıyım. 250 cc bile gözümde büyüyor. Bence hayatınızı riske atmayın. MT-07'yi düşünmeyin bile. R25 de sıradışı bir motor. Daha sakin karakterli, rahat kontrol edebileceğiniz bir 250 cc seçin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst