Bence gotur 100 gecmez tabi iyi bi ustaysa bakar yapar durumu anlat bujini hava filtrrsinde degisttirtir subab ayari yaptir ses geliyosa duzebilir ayni durum bendede olmustu 2 bindeyken siboblar ayarlaninca duzelmiti sen ustaya anlat durumu cozulur cok onemli biseyi olcagini sanmiyorum
umarım öyledir çünkü başka sorunu yok motorun ama olur olmadık yerde gaz almamaya başlıyo ve duruyo. bi ustaya gösteriyim ben en iyisi
Bide arkadaşlar son birşey soracağım sigortayı yaptıktan sonra ruhsatı eve gelmemesi için kaç gün içinde nereden almamız lazım ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:56 ----------
Yine ben yine yolda kaldim
Arkadaslar 20 dk once evden ciktim ve suan umraniye carsidayim buraya kadar sorunsuz geldim 3.vitesi hic gecmedim .fakat az once 3.vitesde gazi biraz cok acip zorlayinca bi anda motor bosa almis gibi gaz islememeye basladi
Yani kisaca herzamanki sorun ile karsi karsiyayim motor calisiyor ama gaz verince istop edoyor