Bora Kardeşler video yaptı.Şarkısı da Dombra Cover koşun!!!

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Arkadaşlar selam,

Evde vakit buldukça kenarda biriken videoları editliyoruz yavaştan.Ahanda yeni video.Adamlığı arttırılmış Dombra şarkısı ile birlikte.Valla ben o şarkıyı çok severim bu versiyonda reeflerle croslarla canavar olmuş( Ben daha iyi çalarım o ayrı) Sesi gümbür gümbür açınca gayet geyifli oluyor.Beğenmeyen kapatsın zaten videoyu zevkler renkler herkesin kendi bileceği iş.
Sırtı yaslayıp bir ..k yapmadan milletin uğraşlarına klayve başında laf edenlere de şimdiden selam olsun tüm .... lar sizin olsun koçlarım:cat:

Peşinen teşekkürler,iyi seyirler.

https://youtu.be/fC7wbHjrqIg

 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
622
Videoyu izlerken malum kişinin adını istemsiz olarak mırıldandım. Keyifli video olmuş
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Milletin bilinçaltına seçim sonuçlarını mı işliyorsunuz çaktırmadan :)

Şaka bir yana bir an iki motorcuyu aynı kask ve benzer ekipmanla görünce video efekti sandım, güzel video Polis amcanın onayı da iyi girmiş kareye :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Evet mis gibi dombra mizi bu hale getirdiler ama birakmayiz sarkimizi

Videoyu izlerken malum kişinin adını istemsiz olarak mırıldandım. Keyifli video olmuş


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:53 ----------

Hahaha komik oldu bu.Tesekkurler.

Milletin bilinçaltına seçim sonuçlarını mı işliyorsunuz çaktırmadan :)

Şaka bir yana bir an iki motorcuyu aynı kask ve benzer ekipmanla görünce video efekti sandım, güzel video Polis amcanın onayı da iyi girmiş kareye :)
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Çok güzel olmuş Bora'cım. Ellerine sağlık. Parça da cuk oturmuş. :cat:

(Dombra, seçim şarkısı olmadan önce dikkatimi çeken ve severek dinlediğim bir parçaydı. Bu yüzden seçim parçası olarak düşünmeden dinleyebiliyorum.)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Ağabeycim çok sağol:)
Aynen bende bu şarkıyı yıllardır sever dinlerim ve yüklerken anca aklıma geldi ama önemsemedim:wiinkk:

Çok güzel olmuş Bora'cım. Ellerine sağlık. Parça da cuk oturmuş. :cat:

(Dombra, seçim şarkısı olmadan önce dikkatimi çeken ve severek dinlediğim bir parçaydı. Bu yüzden seçim parçası olarak düşünmeden dinleyebiliyorum.)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst