Honda Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
repsol yeni kasada'da eski kasada'da hoşuma gitmiyor sadece 1000rr'a yakışıyor repsol herkesin göz zevki ayrı tabi:)
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Bence de eski kasa daha güzel, daha agresif çizgileri var. Bu kasaya da sadece repsol yakışıyor. Diğer renkler hiç göstermiyor motoru.

Bana da tam aksi repsol den hiç haz etmiyorum eskisinde de yenisinde de. Ama eski kasalar benimde hoşuma gidiyor. Yeninin şekli de başka tabi.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben Yeni Kasanin 2 rengini de kullanmis birisi olarak söylüyorum,
Repsol Daha hoş duruyor bunda jantlarin turuncu olmasi ve kafanjn siyah olmasi büyük rol oynuyor.
Kasaya gelirsek; bir onceki kasa bence de daha agresif ama napalim model yenilemek için bu kasaya mecbur kaliyoruz :)
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
138
Kotuma takozu sorunum devam ediyor sorunsuz 2013 kasaya uyacak koruma takozu öneriniz yokmudur?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Muğla Doğuş Motordan alabilirsiniz. Onceki sayfalarda fotograflari paylastim. Bakip inceleyebilirsiniz.
Delme kesme yok birebir uyuyor. 150 TL ...
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
138
Muğla Doğuş Motordan alabilirsiniz. Onceki sayfalarda fotograflari paylastim. Bakip inceleyebilirsiniz.
Delme kesme yok birebir uyuyor. 150 TL ...

Hocam ben onu inceledim de içinde siyah demir aparat motor yere düştümü kırılır gider sağlam birşey değil ki o parça ve takozun şekili hoş değil siz mavi mi aldınız kırmızı mı renkler sırıtıyor mu motorda?
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Hocam ben onu inceledim de içinde siyah demir aparat motor yere düştümü kırılır gider sağlam birşey değil ki o parça ve takozun şekili hoş değil siz mavi mi aldınız kırmızı mı renkler sırıtıyor mu motorda?

önemli olan ilk darbe,koruma topuzuna çok bir görev yüklemeyin derim,biraz korusun yeter mantığı olsun darbeyi emsin yani,yoksa şaseye iletecek tüm şiddeti alüninyum alaşım olan şasede çok çok sağlam değil,birde bu topuzun üzerine düşen motor asfaltta hızını fazlaca arttırıp düştüğünüzden daha yüksek süratlere ulaşabilir ve bunun sonucunda bir yere çarptığında çok aha büyük hasar alır.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bendekiler siyah renk. Piyasada satilanlari da aldm ben ama hicbiri hem uymadi hem de dediğin gibi cok ince duruyorlar.
Bu öyle değil, topuzun kapak kismi bile ne kdar sağlam olduğunu gösteriyor.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
138
Bendekiler siyah renk. Piyasada satilanlari da aldm ben ama hicbiri hem uymadi hem de dediğin gibi cok ince duruyorlar.
Bu öyle değil, topuzun kapak kismi bile ne kdar sağlam olduğunu gösteriyor.

Benim motor hrc ama bende doğuş motordan siyah siparişi verdim.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
2015 model 600 rr motorumun marş rölesi güncellemesini bu gün yaptırdım serviste röle koltuğun altında olduğu için 5 dakika sürdü
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben de ariza gözükmüyor ama eğer servisi ayarlama imkanim olursa ben de sifir parca ile değiştirmek istiyorum. Sifir her zaman sifirdir :)
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Ben de ariza gözükmüyor ama eğer servisi ayarlama imkanim olursa ben de sifir parca ile değiştirmek istiyorum. Sifir her zaman sifirdir :)

bende de çalışmada vesairede bir sorun yoktu gördüğüm kadarıyla ama değişmesi gerekiyormuş dediler değiştirdik ,marş rölesi ne işe yarar bu arada bilen varsa açıklasın
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Beyler 2010 ortalama 30bin km'de boya değişen yok tramerde çarpma gözüküyor ama değişen exper bilgisi yok performans egzozu (remus) var birde akü masrafı var ederi nedir bunun fiyat vermem gerekiyor yakın zamanda satan veya alan varmı 24,750 istiyor adam?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
bende de çalışmada vesairede bir sorun yoktu gördüğüm kadarıyla ama değişmesi gerekiyormuş dediler değiştirdik ,marş rölesi ne işe yarar bu arada bilen varsa açıklasın

Marş a basinca mekanik olarak marş motoruna elektrik veren anahtar diyeyim. Start butonu dogrudan calistirmiyor marş motorunu. Starta basinca röle calisip anahtar gorevini yerine getirerek marş motoruna elektrik veriyor diyeyim. Akunun yanindaki parcalardan biri olmasi lazim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst