cbr 600 fiyatları neden bu kadar arttı?

Katılım
12 Tem 2014
Mesajlar
139
16 17 bin liraya alınabilen motorlar şimdi 24 26 arası satışta neden böyle

fiyatlar sizce düzelecek mi?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
2007 öncesi modeller yine o fiyatlara alınabiliyor ama 2007 sonrası için ise dediğiniz 17.000 gibi fiyatlar 3 sene önce vardı. Yenisi plaka, ruhsat, egzos ile beraber 40.000 i geçiyor. Ama 2008 model motor 24.000 eder mi diye sorsanız etmeyebilir. Kaldı ki siz 24.000 i gözden çıkarsanız bile temizini bulmak epey zor.
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Devir altına değil de motora yatırım devri olmuş..
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
2006 da sifiri 19bin lira olan 1000rr gunumuzde 45bin lira :)
Motoru al koy garaja arada bir sur satma 2-3 sene sonra %40 fazlasina sat
 
Katılım
17 Tem 2015
Mesajlar
193
ya cbr 250r 9 bin tlyken adam şimdi 15 bin tl . adam zamanında 9 bine aldıgı 2009 modeli yine 9 bin tl istio nasıl iş bu ark:D
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Ben motoru satmayı düşündüm. 3 defa ilan açtım sonra vazgeçtim. Motorumun ederi 24-25.000tl üstüne bir de abs monte ettim. Şimdi motoru satsam gelecek sezon gene motor alayım desem bu paraya mümkün değil bulamam dedim vazgeçtim.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Yazdıkları fiyatlara bakmayın satamiyorlar zaten bende 2013 model 600rr bakiniyorum bakalım kısmet gönül gsxr'dan yana
 
Katılım
12 Tem 2014
Mesajlar
139
ben 25 bine nasıl 600cc temiz makina alacam yahu :) öneriniz var mı
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
34.000 'e 2013 Nokta hatasız R6 - 8.500 km.. olurda düşünen olursa diye şeyedeyim dedim :)
 
Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
225
Türk insanı rr abazasi oldu şu 5 6 yıl içinde piyasa sürekli hareketli sen 17lige 20 21 yazsanda kafasina koyan gelip aliyo ki 17ye 10 numara 5yildiz gsxrlar var rra toz yutturan tipte
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
sene 2010 2006 model 600Fler kız gibi genceik 10 liradan başlayıp 12 liraya kadar çıkardı ve satılmazdı şimdi aynı motorlar hem yaşlandı hem

zamlandı..kızlıkta kalmadı gibi bişey..:queen:
 
Katılım
24 Haz 2013
Mesajlar
30
2.el piyasası son 3-4aydir bitik vaziyette bu aralar motor almak veya satmak zor hayırlı satışlar

2016 fuar fiyatlarını bir görelim de ondan sonra 2. el piyasası canlanır derim ben.

dolar 3 euro nerdeyse 3.5

@wantura nassıl düzelsin fiyatlar nassıl :D
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
memlekette herşeyin fiyatı neden arttıysa ondan arttı bence. Yani 600rr fiyatı arttı da gsxr600 veya R6 ucuzlamadı ki, hepsi arttı.

Hop hemmen konu dışına çıkalım. Şimdi yaklaşın size hiç kimsenin söylemediği büyük sırrı söyleyeceğim : "Beyler fiyatlardaki artışlar normal, birileri git gide zenginleşip semirirken, milyon TL lik arabalara çerez parası diyebilirken; bizler gitgide fakirleştik, anladınız mı???"

Yani o senin pahalı dediğin motorun parası birilerinin çocuklarının günlük harçlığı.

Yoksa hala senin ayakkabı kutun yok mu? Gidip sende bankadan krediyle GEMİCİK alsaydın, taksit taksit ödeseydin...


.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
125 cc motora 10.000 lira, 250 cc motora 15 lira veriliyo artık günümüzde popüler olduya. 5-10 sene önce 11 lira isteyen 600cc sahibide 600cc diye artık 21 ister tabi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst