memlekette herşeyin fiyatı neden arttıysa ondan arttı bence. Yani 600rr fiyatı arttı da gsxr600 veya R6 ucuzlamadı ki, hepsi arttı.
Hop hemmen konu dışına çıkalım. Şimdi yaklaşın size hiç kimsenin söylemediği büyük sırrı söyleyeceğim : "Beyler fiyatlardaki artışlar normal, birileri git gide zenginleşip semirirken, milyon TL lik arabalara çerez parası diyebilirken; bizler gitgide fakirleştik, anladınız mı???"
Yani o senin pahalı dediğin motorun parası birilerinin çocuklarının günlük harçlığı.
Yoksa hala senin ayakkabı kutun yok mu? Gidip sende bankadan krediyle GEMİCİK alsaydın, taksit taksit ödeseydin...
.