Motoruma ne kadar elektirkli aksesuar bağlayabilirim hesaplaması

Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Bu konuda ingilizce araştırma yapmak isteyenler "Calculating Excess Electrical Capacity" diye aratarak sonuçlar bulabilirler.

Motorların üzerindeki ekipmanlar aşağı yukarı şu kadar elektirik tüketir.

Uzunlar 60 watt (H4)
Kısalar 55 watt (H4)
Plaka ışığı 5 watt
Stop/Parklar21/5 watt
Gösterge 2 watt
Beyin 25 watt
Benzin Pompası 60 watt
Soğutma Fanı60 watt
Ateşleme Bobini 50 watt
Sinyaller 21*2 watt


Birşeyler daha bulabilirsiniz sayacak.

Peki motorunuz ne kadar elektirik üretiyor?
Bunu ancak kitapçığından veya internet forumlarından bulabilirsiniz.
Bazılarını ben toplu olarak bir sitede buldum

MARKA MODEL YIL TİP Maksimum Watt Çıkışı
Buell Blast 2001 Carbureted 297 watt
BMW R1150RT 2003 Fuel injected 700 watt
BMW K1200LT 2003 Fuel injected 840 watt
Ducati 996 2000 Fuel injected 520 watt
Ducati ST2/ST4 2002 Fuel injected 520 watt
Harley Heritage 1998 Carbureted 360 watt
Harley Electra Glide 2002 Fuel injected 585 watt
Honda Shadow 1100 2002 Carbureted 329 watt
Honda ST1300 2003 Fuel Injected 740 watt
Honda Valkyrie 2000 Carbureted 546 watt
Honda GL1800 2003 Fuel Injected 1100 watt
Kawasaki Vulcan 1500 2000 Carbureted 377 watt
Kawasaki Vulcan 1500 2001 Fuel Injected 588 watt
Kawasaki ZX6R 2001 Carbureted 305 watt
Suzuki Bandit 1200 1999 Carbureted 405 watt
Suzuki V-Strom 2002 Fuel Injection 360 watt
Yamaha FJR1300 2003 Fuel Injected 490 watt

Yalnız bu veriler fabrikaların iddea ettikleri rakamlar.Electrosport firması ise kısaca "Yoo ben ölçtüm hiçte öyle rakamlar çıkmıyor diyor" bu da aklınızda olsun.


Kaynak site
http://www.powerlet.com/learningCenter/excessCapacity
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
Ben snapiye nasıl led bağlarım zaten aküm zayıf far titriyor ve marş almıyor daha beter olur diye korkuyorum led 12 volt 2 adet
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
93
Ben snapiye nasıl led bağlarım zaten aküm zayıf far titriyor ve marş almıyor daha beter olur diye korkuyorum led 12 volt 2 adet

akün kac yıllık ki şarj ettirdinmi hic ? yeni akü alırsan kaliteli bişey stok aküler dandik oluyo genelde pek anlamam ama zor marş alması garibime gitti yani
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
akün kac yıllık ki şarj ettirdinmi hic ? yeni akü alırsan kaliteli bişey stok aküler dandik oluyo genelde pek anlamam ama zor marş alması garibime gitti yani

Daha yılı dolmadı 7 aylık motor hiç ellemedim dururken fln da farlarım hep kapalı
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
93
marş sesi geliyo ama gazımı gec alıyo ? benim motordada oyle arkadasta var aynısı ondada oyle acaba mondiallerde kronik bi sorunmu
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
maşallah :D mondial aküleri cok adi diyolar bilemiyorum bendede var ama daha yepyeni 1 aylık motor bikere tünelde arkadaslar biraz gaz verdiler boşta bende dalga gecmek amaclı veriyim dedim kısalar patladı :D :D
arada bir ölçüm yaptırmakta fayda var hem akü suyu seviyesini de kontrol ettir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst