Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Mertcan 7 aydir kullaniyorum akuyu ama zayif gibi geldi bana ilk calistirmada isiklar azaliyo biraz sonra normale donuyor calinca normalmi bu durum benimde ibre teli daha motor 100 kmde kopmustu :)
 
Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
14
Selam arkadaşlar aranıza yeni katıldım bugün ilk motorum 125 mh yi aldım bayiden çıkarken usta birazcık benzin koydu oradan benzin almaya geçtim fulledim ama benzin göstergesi hiç oynamadı sebebi nedir ? yedek deponun bitmesini mi bekliyor orası anlamadım yardımcı olursanız sevinirim yarın sabah ilk işim tekrar bayiye gidip göstermek tabi

 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
truck merhaba marşa basarken mecburen ışıklar azalcak sen aküden yük çekiyorsun çünkü normal birşey bu mesela kayna makinesi ile kaynak yaparken lambaya bak ondada ışıklar söner hafiften bu arada benimde ilk debraj telim 3 binde kopmuştu :D

Soulya A.s biz bunun drift olduğuna eminmiyiz :D sorunuza gelcek olursak benzin depısundaki şamandıra arızalı olabilir yada soketi takılmamış olabilir yada gösterge arızalı olabilir bence soketi takılmamıştır kesin :)
 
Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
14
Valla hocam adama sordum mondial drift değil mi bu diye evet dedi :D bir sıkıntı çıkarır mı peki ? full benzin var çünkü

Düzenlendi : Dante motormuş özür dilerim daha yeni öğrendim zaten kendim almadım babam almış adama mondial drift değil mi diye sorduğum da evet demişti
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
sağlık olsun fazla bi sorunu yoktur sanırım ya soketi bağlaya unuttular yada şamandıra arızalı en son göstergeye bakılır zaten garantiden değişir neyi varsa
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eyl 2015
Mesajlar
111
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu driftin göstergelerini ne zaman değiştirdi mondial ,gidonda nikelaj değil rengi siyah yapmışlar.
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
michelin pilot street takılı ybr de viraj denedim fakat ön teker kaydı şöyle bi attı motor götü başı neden acaba ? drifttte cst ler ile bunun iki katı yatırırdım zerre kayma olmazdı acaba biraz dişli mi kullanmak gerek ?
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
12
arkadaşlar merhaba benim drift dün yan ayaklıktayken düştü koruma demiri olmadığı için sağ arka ayak basamağı kırıldı motora bağlı olan aksamı sağlam ama basamak bağlantı yerinden kırılmış heralda bu kaynak tutmaz sadece basamağı ayrı tek olarak bulabilirmiyim,nerden bulurum bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkürler
 
Katılım
18 Ocak 2015
Mesajlar
129
Herkese merhabalar motorumun göstergesinde hız gösteren tarafı bozuldu yarın bayiye götürücem ama bunu garanti karşılarmı acaba ikinci olarakta biraz apaçi gibi durucak olsada istanbul trafiğinde ikidebir ona buna korna çalmaktan gına geldi ve bende egzoz değiştirmeyi düşünüyorum önerirmisiniz fazla bağırmayacak sesi güzel olacak bir egzoz şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
25 Eki 2014
Mesajlar
54
Eski nikelaj ybr egzozu taktıranlar var ancak sadece bizim egzozumuz bogazdan kesilerek kaynak olarak yapılıyor sesi ve performansının iyi olduğunu söylüyorlar
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
michelin pilot street takılı ybr de viraj denedim fakat ön teker kaydı şöyle bi attı motor götü başı neden acaba ? drifttte cst ler ile bunun iki katı yatırırdım zerre kayma olmazdı acaba biraz dişli mi kullanmak gerek ?
Dişsiz lastik olduğundan kayıyor, Michelin işe yaramaz demiştim :)
 
Katılım
3 Eyl 2014
Mesajlar
571
Lastiğin sınırını aştıysanız kayar.yanak ucuna 1 cm kala dan fazla yatırmayın bu motorda yanak çapı çok ince fazla yatırmaya gelmez o lastiğinde bir sınırı var.benim bir arkadaşım var viraj çok sever şehir içinde öyle sonuna kadar yatırmayı denedi sonucunda düştü michelinlerle marka farketmez rosso 2 bile olsa kayar.
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Lastiğin sınırını aştıysanız kayar.yanak ucuna 1 cm kala dan fazla yatırmayın bu motorda yanak çapı çok ince fazla yatırmaya gelmez o lastiğinde bir sınırı var.benim bir arkadaşım var viraj çok sever şehir içinde öyle sonuna kadar yatırmayı denedi sonucunda düştü michelinlerle marka farketmez rosso 2 bile olsa kayar.

Sınırına gelemedim ki doğru düzgün yatmadan hemen ön kaydı sonra aynı yol driftle cst marka lastikle dediğim gibi 2 katı daha fazla yatırırdım yani bırak sınırı daha gidonu sağa ittirmemle kaydı

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:32 ----------

Dişsiz lastik olduğundan kayıyor, Michelin işe yaramaz demiştim :)

hocam peki ne önerirsiniz drifte takmak için michelinler manyak kayıyor ybrde :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Sınırına gelemedim ki doğru düzgün yatmadan hemen ön kaydı sonra aynı yol driftle cst marka lastikle dediğim gibi 2 katı daha fazla yatırırdım yani bırak sınırı daha gidonu sağa ittirmemle kaydı

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:32 ----------



hocam peki ne önerirsiniz drifte takmak için michelinler manyak kayıyor ybrde :)
http://www.hudsonmotosiklet.com/unilli-275-18-un-7109
http://www.hudsonmotosiklet.com/unilli-9090-18-un-7301
Şunları tavsiye ederim, Tubeless mi lastikler sorun ama. 10 santim karda dağa tırmandım bunlarla :) Virajı da tahmin edemeyeceğin kadar iyi.
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Ben hiç kaydıramadım ıslakta bunları. Arka lastik IRC'nin NR50 kışlık lastiğinden bile iyi ıslakta. Ön zaten süper ötesi, 13000km oldu hâla yeni gibi yol tutuyo.

nylon diye geçiyormuş bunlar doğru mu ? bide virajlarda elimden geldiği kadar yatırmaya çalışıyorum yani cst lerle bugüne kadar o konuda bi problem yaşamadım sadec ıslakta acayip kayıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst