KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Evet hocam arka dişli büyüdüğünde her vites için aynı devirde daha düşük hızlarda gidersiniz. Fakat şöyle bir durum var; arka dişli büyüdüğünde 1. vites içinde her devirde gördüğünüz hız düşecek ve örneğin 1 den 2 ye geçerken 25 km/h da geçiyorsanız son durumda 22 km/h da geçeceksiniz. Ve sonuçta 2. vitese ilk geçtiğinizde devir yine düşük kalacak.
Ama sadece 2. vites için konuşacak olursak; mesela 30 ile giderken 5000rpm gören motor dişli degisimi sonrası 5500rpm civarında görse motor tabiki daha torklu bir aralıkta seyredecek.
Ama ben uzun deneyimlerim sonucu standart ayarların kurcalanmaması gerektigine kesin kanaat getirdim. Bir yerden kazanip diğer tarftan kaybedersiniz çünkü.

Doğru, 1. vitesteki değişimi hesaba katmamışım.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Turuncular selam.
750 km oldu motor, rodaj bakımı yaklaşıyor. Servis 15/50 repsol kullanıyormuş. Ben 15/50 motul 5100 alayım diyorum ne dersiniz? Antalya'da hiç 0 derece altına düşmüyor hava zaten.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:49 ----------

Arkadaşlar moderatörlerden duke 200 ve 250 konularını birleştirmelerini rica ettim. Sağ olsun olcay bey ilgilendi. Böyle daha rahat bilgi alışverişinde bulunuruz :wiinkk:
 
Katılım
26 Ağu 2015
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet güzel olmuş
bizim konu ise daha 8. sayfada kimse yok :D
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Turuncular selam.
750 km oldu motor, rodaj bakımı yaklaşıyor. Servis 15/50 repsol kullanıyormuş. Ben 15/50 motul 5100 alayım diyorum ne dersiniz? Antalya'da hiç 0 derece altına düşmüyor hava zaten.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:49 ----------

Arkadaşlar moderatörlerden duke 200 ve 250 konularını birleştirmelerini rica ettim. Sağ olsun olcay bey ilgilendi. Böyle daha rahat bilgi alışverişinde bulunuruz :wiinkk:

bir de bu konu var, sohbet başlığına açılmış :)

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/144610-ktm-duke-250-a.html
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Turuncular selam.
750 km oldu motor, rodaj bakımı yaklaşıyor. Servis 15/50 repsol kullanıyormuş. Ben 15/50 motul 5100 alayım diyorum ne dersiniz? Antalya'da hiç 0 derece altına düşmüyor hava zaten.
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Bana motul koymustu servis de ne koydugunu bilmiyorum, bu arada oneride bulunayim rodajdan sonra biner binmez gazlamayin soyle bi 10 km motorun gaz tepkisine bakin. Rodajdan sonra sanki bambaska bi motora binmis gibi bi gaz tepkisi vardi.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Mexico 5100 serisi yarı sentetik. TAM sentetik bizim motor icin DAHA IYI olur

Aynen-servis kitapçığı full sentetik yağ yavsiye ediyor...10w-40 yada 15W-50. Ben Castrol Power1 Racing 10w-50 kullanıyorum...3 defa yağ,y.filtre değişti...hep aynı yağ...+orijinal filtreden şaşmayın derim..
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Tam sentetik olarak castrolden baska tavsiyeniz var mi? Pulsar camurlugu soran arkadas, parca siparisi verdim. Geldiginde taktiracagim. Oluyormus.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Tam sentetik olarak castrolden baska tavsiyeniz var mi? Pulsar camurlugu soran arkadas, parca siparisi verdim. Geldiginde taktiracagim. Oluyormus.

Para sıkıntısı yok ise...Motul'un 7100 serisi (full sentetik) 10w-50...En iyisi bu...Niye Casrol kötü mü?...Diğer 2 motoruma da aynı marka aynı numara yağ kullanıyorum...hem uygun fiyat-hemide kalite....:wiinkk:Zaten hem diğer motorlarımın hemi de KTM kitapçığı Castrol tavsiye etmekte...:)
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
109
Konularin birlesmesi cok iyi olmus. Hatta duke 125 ve 390 bile dahil edilebilir bence. Bu arada pulsarin rear hugger hakkaten bizim duke lara uyuyor mu?
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Para sıkıntısı yok ise...Motul'un 7100 serisi (full sentetik) 10w-50...En iyisi bu...Niye Casrol kötü mü?...Diğer 2 motoruma da aynı marka aynı numara yağ kullanıyorum...hem uygun fiyat-hemide kalite....:wiinkk:Zaten hem diğer motorlarımın hemi de KTM kitapçığı Castrol tavsiye etmekte...:)

Castrol hic kullanmadim. Motul al diyo herkes eger castrol iyiyse onuda alabilirim. Eger gercekten kaliteliyse neden ucuza almak varken fazla vereyim. Aradaki farka zincir yagi alirim :)

@akjenas parca siparisi gelsin taktiracagim. Foto atarim. Oluyor dediler bakalim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------

Bugün yine temizledim bizim oğlanı :)





 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Castrol hic kullanmadim. Motul al diyo herkes eger castrol iyiyse onuda alabilirim. Eger gercekten kaliteliyse neden ucuza almak varken fazla vereyim. Aradaki farka zincir yagi alirim :)

@akjenas parca siparisi gelsin taktiracagim. Foto atarim. Oluyor dediler bakalim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------

Bugün yine temizledim bizim oğlanı :)

[url]http://i.hizliresim.com/Po9rM6.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/95ydLo.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/qlLWBB.jpg[/url]

Dost....Castrol de Motulun spesifikasyonları aynı....API SL..yani full sentetik....biri 25tl-öteki 50tl..seçim senin...Castrol Racing 10w-50 ile cb125E'm 140.000km'yi(yüzkırkbin) devirdi....üst kapak açılmadan....Duke'de 7.000km'yi...
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Castrol alacagim o zaman. Pasa torunu degiliz abi ogrenciyiz. Evladimi oda koruyor madem onu alacagim :)
Motulun c5 zincir yagini ve shine&go diye bi cila urununu kullaniyorum. Ozellikle zincir yagindan memnunum ama bir dahakine sprey alacagim. Bir de onu denemekte fayda var. He cilasida harika kokuyor :)
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
Motul C5 zincir pastası bende kullanıyorum gayet iyi bir ürün. Motor yağı konusunda bana göre en Mantıklı Scala 10w50 tam sentetik fakat kitapcikta ve Manuel de ya 10w40 yada yaz için 15w50 demiş elin mühendisi. Yaz kış 10 w50 bence daha mantikli ama bence😊
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
14
İyi geceler arkadaşlar bayramdan önce lastikleri almayı düşünüyorum ama çok pahalı geldi uygun fiyata lastik önerilerinizi bekliyorum internetten sipariş vericem. Birde bugün motordan ses gelmeye başladı hızı kestiğim zaman ustaya götürdüm zincir ve dişliyi değiştirmek gerek dedi bu zincir neden bozulur. İnternette bir kaç siteye baktım ama güvenilir bir site varsa hatta direk zinciri satan link atabilirseniz fikirlerinizi bekliyorum.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Motul C5 zincir pastası bende kullanıyorum gayet iyi bir ürün. Motor yağı konusunda bana göre en Mantıklı Scala 10w50 tam sentetik fakat kitapcikta ve Manuel de ya 10w40 yada yaz için 15w50 demiş elin mühendisi. Yaz kış 10 w50 bence daha mantikli ama bence

C5 gerçekten harika, sıçratmada yapmıyor ama uygulaması çok zor namussuzun :)
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
6
Arkadaşlar selamlar, tüm yaz boyunca neredeyse hergün baktığım ama bir türlü karar veremediğim ancak geç de olsa geçen hafta nihayet karar verip aldığım Duke 200 e bugün kavuştum. Vitesli motor tecrübem hiç yok diyebilirim, hep scooter kullandım o yüzden çok tedirgin bir şekilde kazasız belasız, şanzımanı dağıtmadan eve kadar getirmeyi başardım motoru. Uzun zamandan sonra scooter dan başka ve kat kat farklı böyle bir motor kullanmak daha doğrusu kullanmaya çalışmak garip oldu. Motor beni gerçekten heyacanlandırdı. Eğitimi sabırsızlıkla bekliyorum, umarım eğitimden sonra daha tecrübeli, daha rahat bir şekilde yollara çıkacağım. Motoru olan, almayı düşünen herkese allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Hayirli olsun. Bende sizin gibi scooterdan duke'a gectim. Ilk baslarda acaba? Dedim ama sonra ne kadar dogru yaptigimi anladim. Zamanla dahada seveceksiniz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst