- Katılım
- 6 Şub 2012
- Mesajlar
- 1,948
- Motosikleti
- Bajaj Dominar 250
Yorumun için gerçekten çok çok teşekkür ederim Enes abiSanırım bu TVS apache konusunu bir süre daha askıya alıcam
cbr125'e filan yönelirim sanırım
Cevabınız için teşekkür ederimSanırım rahatıma düşkün biriyim. Uzun yol yapmak için almıştım fakat malumunuz işten dolayı sadece şehir için arkadaşlarla gezebiliyoruz. YBR'den biraz daha şekli şemali iyi olduğundan ve ivmelenme olduğundan dolayı düşünüyordum. Ayrıca YBR'de titreşim gerçekten 6.000 devir altında yok. Üstünde de yoktur diyen yalan söyler. Gerektiğinde zorlayan birisiyim geçen bir sefer 9.000 devirde aynaya baktığımda akşam vakti aynada titreşimden araçların farları bir yukarı bir aşağı iniyordu :cherry:
cbr yi almadan önce bi dene .. tvs kadar titriyor cbr.. titremiyor diyen varsa çksn karşıma konuşalm.. inazuma yada 4 silindir bi makine bakcan titremesn diyosan.. ybr ve cbf den başka titremeyen ufak cc yok.. ha şuda var rahatını düşünen 2 tekerle takılmasn ztn.. motosikletin doğasnda yok rhatlık