- Katılım
- 3 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,336
Arkadaşlar bugün Yalova dönüşü 2 tane MT09 bir tane Ducati Diavel ile beraber geldik. Mt09 sahipleri burada mı acaba? Birinden yandan carbon akrapoviç egzoz ve siyah renk kırmızı çizgili shoei kask vardı? 2 mt sahibi'de full tulum giymişti. Birisinde Artçı vardı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------
Herkese hayırlı haftalar. Sizlere bir şey sormak istiyorum. 09 kullanan arkadaşlar uzun yola çıktığınızda max kaç km hız ile seyehat edip rüzgar yormadan gidebiliyorsunuz? Birde top speed önemli değil ama dip gaz yaptığınızda ya da 200 km hızla ne kadar süre gidebiliyorsunuz? Rüzgar aptal ediyor, lanet olsun diyip bırakıyor musunuz? Yoksa cam vb bir şekilde bir çözüm bulabilen var mı?
Yorumlarınız önemli benim için. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------
Herkese hayırlı haftalar. Sizlere bir şey sormak istiyorum. 09 kullanan arkadaşlar uzun yola çıktığınızda max kaç km hız ile seyehat edip rüzgar yormadan gidebiliyorsunuz? Birde top speed önemli değil ama dip gaz yaptığınızda ya da 200 km hızla ne kadar süre gidebiliyorsunuz? Rüzgar aptal ediyor, lanet olsun diyip bırakıyor musunuz? Yoksa cam vb bir şekilde bir çözüm bulabilen var mı?
Yorumlarınız önemli benim için. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.





