Motosiklet Takip Sistemi Alıcam - YARDIM LÜTFEN

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Merhaba Arkadaşlar,

Konuyu kasıtlı olarak buraya açtım, umarım burada kalır. Araçlarımız için GPS simkartlı, sms email gönderen sistemler çıkmış, icabında uzaktan kontak enerjisini kesiyorsunuz, aracın hızını görüyorsunuz, hareket ettiyse anında sms vs, yandex vs haritalardan yerini bulup gidip alıyorsunuz polisle vs vs

Bunlardan birini alıcam, fiyatlar 100 TL den 1000 TL'ye kadar oynuyor, bunlardan kullanan var mı? Avea'ya baktım, 3 sene kontratlı aylık 5 tl simkarttan data ücreti var.
http://www.avea.com.tr/web/biz/Servisler/M2MMakinelerArasiIletisim/HafifAracMotosikletBisikletTakipSistemi?m=1

Kullanan varsa neyi alalım, bir el atın, sağlam firma olsun illa ki, bazıları kendi sitesine şifre veriyor, oradan bakıyorsunuz, akla hayale gelmeyecek özellikleri dizmişler ....
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
Bu konudaki en önemli şey hakkında bilgi yok.
Enerjiyi nasıl alıyor, nasıl tüketiyor :) Bu tip sistemler genelde otomobiller kamyonlar için uygun. Maalesef bizim aküler yetersiz kalıyor.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
artı eksi motorun aküsüne bağlanacak, kontaktan sinyal alacakmış, en son 3 aylık bilgiyi saklıyor sitesi, hırsız cihazı sökse de cihaz 3 gün açık kalıyor, motor nerelere gitmiş hepsi kayıt altında ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------

ek: çoğu cihazda hırsız motoru hareket ettirmeye başladığı anda sistem tanımlı birden çok telefona sms ve email atıyor, sen tuşa basıp kontağı kilitliyorsun, motoru çalıştırıp süremiyor ...

topluca alsak indirim yapan bir firma çıkardı belki, haydi birlik olsak :) sava lastik alırken yapmıştık, epey uyguna gelmişti...
 
Katılım
27 Mar 2014
Mesajlar
131
artı eksi motorun aküsüne bağlanacak, kontaktan sinyal alacakmış, en son 3 aylık bilgiyi saklıyor sitesi, hırsız cihazı sökse de cihaz 3 gün açık kalıyor, motor nerelere gitmiş hepsi kayıt altında ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------

ek: çoğu cihazda hırsız motoru hareket ettirmeye başladığı anda sistem tanımlı birden çok telefona sms ve email atıyor, sen tuşa basıp kontağı kilitliyorsun, motoru çalıştırıp süremiyor ...

topluca alsak indirim yapan bir firma çıkardı belki, haydi birlik olsak :) sava lastik alırken yapmıştık, epey uyguna gelmişti...

tyrung un demek istediği, cihazlar aküyü sömürüyor kaç mA ile çalışıyor, genelde iletişim firmaları otomobil kamyon akülerinin dayanacağı cihazlar üretiyor.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Istanbuldaki hirsizlar jammer ile geliyormus haberiniz olsun. Cete yakalandiginda soylemislerdi bunu.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
Kontağa bağlı ise 3 gündür yatan motor çalındığında çoktan pili bitmiş demektir. Çaldıklarında çalıştırmalarını beklemek lazım :D
Düz olarak aküye bağlanırsa da akü biter.
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
Cihaz artık bende değil.
Kullandığı enerji bekleme modunda bile aküyü 10 günde bitiriyordu.
2 defa aküyü bitirince sistemi söküp iade ettim.
Yeni akü almadım şarj cihazım var yeniden eski haline gelmişti akü. Zaten yeni bir aküydü.
Eğer hergün veya 2-3 günde 1 motosiklet çalışıyor ve kullanılıyorsa sorun olmaz.
Cihazın ara yüzü takip vs gibi konularda başarılıydı.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
3 günde 1 şarj gerektiren aşağıdaki cihaza ne dersiniz? bende 13000 mAh 2 adet harici telefon şarjı için ek batarya var, onları takıp kullansam süre 1 haftayı bulur mu? bir hafta olsa yine makul mü?

Yunus Takip YE-01 Mobil Kişi Takip Cihazı

http://www.hepsiburada.com/yunus-takip-ye-01-mobil-kisi-takip-cihazi-pm-telgpsyunustakip

takip aşağıdaki siteden olacakmış, yarın unutmazsam telefon edip detayları sorucam, motorun gezdiği yerlerin kayıtları tutuluyor mu onu özellikle sorucam, ek darbe sensörü ne kadarmış o da sırada :)

http://mobil-takip.com/
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
57
Motosikleti
BMW F800 GS(2025)&Harley Davidson Sportster XL883(2008)
Turkcell Tam Burada'yı öneririm şarj gerektiriyor ama maliyeti düşük kullanımı kolay.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
sahibinden.com'dan 135 tl'ye urban ur6 alarmlı disk kilidi aldım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst