Merhabalar.
Kısa süre önce maddi ihtiyacımdan dolayı çok üzülerek dl 650 mi sattım.
Şu sıralar 2013 ve sonrası yani yeni kasa apache yi araştırıyorum .
Sizlerin başını 1-2 soruyla ağrıtacağım, kusura bakmayın.
Öncelikle yeni kasa ve eski kasa arasında görünüş haricinde fark varmı ? ( yakıt, güç, viraj kabiliyeti)
Yeni kasa tvs apache ile düz yolda 110 ile sabit gidebilirmiyim ? Eğer gidebilirsem bu hız ile ortalama yakıt tüketimim ne olur ?
Tapagaz gitsem en fazla kaç litre yaktırabilirim 100 km de ?
Direkt lastik değiştireceğim, önerebileceğiniz lastik varmı ?
Yeni kasa apachede şu şu kronik sorunlar var diyebileceğiniz birşey varmı ?
Zaman ayırıp cevaplayan herkese çok teşekkürler.
Beko herşeyden önce hayırlı olmasını diliyorum. Yine daha iyilerini alırsın inşallah.
1- Görünüş haricinde bir değişiklik yok. Yanlış hatırlamıyorsam lastik ebatlarında bir farklılık var.
2- 110 km hız da motosiklet zaten 8000 rpm devir aralığında gidiyor. Henüz redline bölümüne girmemiş oluyorsunuz.
3- Lastik konusunda bu motosiklet için en deneyimlimiz Enes_Türker kardeşimizdir. Sanırım o metzeller kullanıyordu. Ama sava kullanan ya da kullanacak arkadaşlar vardı.
4- Yeni kasa da kronik bir sorun ben şimdiye kadar görmedim. 7000 km ye yakın bir yol yaptım. Yağını ,filtrelerini değiştirme haricinde bir masraf çıkarmadı. Bir de zincir bakımı tabi :mrgreen:
5- Yakıt konusuna gelirsek; sakin kullanımda (70-77 km hızlarda) 10kuruş ve altlarına kadar düşebilirsin. En fazla yaktıran 14 kuruş yaktırmıştı. Benim tahminimce kaba hesap ile 1 depo benzin ile 500km den aşağı yol yapacağını sanmıyorum.
Vakit ayırıp cevapladığınız için çok teşekkür ediyorum. İnşallah herkes gönlündeki motora kavuşur.Beko herşeyden önce hayırlı olmasını diliyorum. Yine daha iyilerini alırsın inşallah.
1- Görünüş haricinde bir değişiklik yok. Yanlış hatırlamıyorsam lastik ebatlarında bir farklılık var.
2- 110 km hız da motosiklet zaten 8000 rpm devir aralığında gidiyor. Henüz redline bölümüne girmemiş oluyorsunuz.
3- Lastik konusunda bu motosiklet için en deneyimlimiz Enes_Türker kardeşimizdir. Sanırım o metzeller kullanıyordu. Ama sava kullanan ya da kullanacak arkadaşlar vardı.
4- Yeni kasa da kronik bir sorun ben şimdiye kadar görmedim. 7000 km ye yakın bir yol yaptım. Yağını ,filtrelerini değiştirme haricinde bir masraf çıkarmadı. Bir de zincir bakımı tabi :mrgreen:
5- Yakıt konusuna gelirsek; sakin kullanımda (70-77 km hızlarda) 10kuruş ve altlarına kadar düşebilirsin. En fazla yaktıran 14 kuruş yaktırmıştı. Benim tahminimce kaba hesap ile 1 depo benzin ile 500km den aşağı yol yapacağını sanmıyorum.
arkadaşın söylediği pek çok şeye katılıyorum... ben de 13000 km kullandım herhangi bir arıza ya da sorun yaşamadım...
yeni kasa apachelerde lastik değiştirdiğiniz zaman orijinal lastikten ince olduğu için bence hoş durmuyor... ben 13000 kmnin yarısı uzun yolda olmak üzere orijinal lastiği ile kullandım hep... ıslak zeminde çok güvensiz ama kuruda gayet başarılı...
yakıt konusunda ise arkadaşa katılmıyorum... ben uzun yolda da şehir içinde de 11,5 litre yakıt ile ortalama 375 km gidebiliyordum... bu değer uzun yolda 100-110 km sabit hız ile +- 30 km şeklinde değişiyordu... belki de benim motor fazla yakıyordu bilmiyorum... sadece rodaj döneminde 5 bin deviri geçmediğim ilk 500 kmde 470 km yol yapmıştım diye hatırlıyorum...
sonuçta gayet başarılı motosiklet... bajajdaki stop sorununu çözülmediği sürece bu sınıfta bu ayarda apacheden daha iyi motor almak için 14 15 bin TL para vermek gerekir...
selamlar...
Merhaba arkadaşlar 2012 model apache almak üzereyim yalnız motor 3. vitese geçmiyor.Sorunu nedir.Bir ay kadar olmuş bu sorun böyle kullanmış daha fazla zarar vermişmidir motora?Masrafı ne tutar bu arızada olan motor alınır mı ne dersiniz?Değerli fikirlerinize ihtiyacım var şimdiden çok teşekkür ederim...
Vites dişlisini kırmış olabilir. Açıkçası bir ustaya göstermeden kesinlikle almayın derim. Motor bloğunun içerisine başka zararlar da vermiş olabilir.
Ali cebbar lastik konusuna gelecek olursak nylon değilse emin ol orjinal lastiklerinden daha iyi olacaktır. Bir ara sava lastiklerden bahsediliyordu. Yinede kullanan arkadaşlar varsa daha iyi yorum yapacaklardır.
Selamlar arkadaşlaris guc pek ugrayamiyorum buralara.. yarindan sonra 1 hafta musait olcam ins takilirim.. persembede pulsari olan bi abimle yol yapalim diyoruz
![]()
Metzeler konusunda da azck skntiliyim onuda anlatirim uzun uzun ins![]()
TVS'den inip TVS'ye mi bindin abi.Yeni TVS'emde Michelin'in yerine Metzeler almayı düşünüyorum. Kullandıysan karşılaştırma yapabilirsen çok sevinirim.
TVS'den inip TVS'ye mi bindin abi.Ask boyle bi' sey..:joker:
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------
Bir de Apache'lerin far gucu akuden almiyordu ya, adi neydi guc veren seyin? Tesekkurler.
Teşekkür ederim kardeşim, Sava marka lastik kış mevsimin de yağmur da kayar mı? Hani çok aksiyon aramıyorum lastikler de, ama bazen trafik de ihtiyaç olabiliyor. Ayrıca bugün bir motosiklet aksesuarı ve lastik satan istek üzerine "Michelin getiririm lastik çiftine 440 TL olur." dedi. Yarın bulabilir ise alacağım çakması vesairesi olmaz dimi fiyatı çok ucuz geldi Pirelli'nin arka lastiği 340 TL iken çiftini 440 TL'ye değişmek bedava gibi.![]()