Kuba Çita 180 200'ccye yükseltmek istiyorum yardım ?

Katılım
19 Ağu 2015
Mesajlar
10
Selamun aleyküm arkadaşlar kuba çita 180 fc motorum var , motorumu 200 cc ye çıkarmak istiyorum şuanlık sadece 200 lük silindir ve 200 lük debriyaj ve son olarak 200 lük karbürator takmak istiyorum. Sizce üst kapak ve krank değiştirmesem orjinal bıraksam sıkıntı çıkarmı cevaplarınızı bekliyorum.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Evet krankı değiştirmeden sıkıntı çıkarır. Sıkıştırma oranı düşer ve güç de düşer. O motora 180lik deseler de aslında 150cc. Sitesinde de öyle yazıyor zaten. Doğru bir modifiye için üst kapak ve krank da değişmeli.
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
909
Motosikleti
Dominar 250
180cc olan motoru 200cc ye çıkarmak
hiç uğraşma kardeşim ettiğin masraf sonradan çıkan sorunlar bulaşma
250cc desen anlarım ama 20cc için bulaşma bir faydasını göremezsin zararını görürsün
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
640
Keşke R125te çıkarılabilse :) 180FC gayet atik bir motor prk bir fark olacağını sanmam
 
Katılım
9 Ara 2014
Mesajlar
414
KOMPLE ÜST KAPAK FİLAN SİLİNDİR 200 CC LİK ALMAN LAZIM. 65.5 PİSTON VE İÇİNDEKİ GEREKLİ CART CURTLARDA DAHİL. ÖZEL YAPIM GÜZEL OTURAKLI Bİ KRANK VE DERECELİ GÜZEL BİR EGZANTRİK İLE PÜSKÜRTMELİ 200 LÜK KARBÜRATÖR DE TAKTIĞIN ZAMAN GÜZEL BİR USTA AYARIYLA O MOTORU YERİNDE TUTAMAZSIN :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arkadaş mesaj attı parçaları sordu akşam yazıcam gerekli parçaları. Ben balansörlü Cg 210 topladım 700km'yi geçti motor. Basit bikaç sorunum var birincisi daha hava filtresi ayarlayamadım motoru sıkmayan cinsten. İkincisi de egzoz orjinal olduğundan motoru çok sıkıyor devir 9000'i bulunca motor boğuluyor. Onları da düzeltirsem canavar gibi olacak.
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
838
Arkadaş mesaj attı parçaları sordu akşam yazıcam gerekli parçaları. Ben balansörlü Cg 210 topladım 700km'yi geçti motor. Basit bikaç sorunum var birincisi daha hava filtresi ayarlayamadım motoru sıkmayan cinsten. İkincisi de egzoz orjinal olduğundan motoru çok sıkıyor devir 9000'i bulunca motor boğuluyor. Onları da düzeltirsem canavar gibi olacak.
Eksozu kökünden sök abi gereksiz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst