- Katılım
- 19 Ağu 2015
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
Selamun aleyküm arkadaşlar kuba çita 180 fc motorum var , motorumu 200 cc ye çıkarmak istiyorum şuanlık sadece 200 lük silindir ve 200 lük debriyaj ve son olarak 200 lük karbürator takmak istiyorum. Sizce üst kapak ve krank değiştirmesem orjinal bıraksam sıkıntı çıkarmı cevaplarınızı bekliyorum.