- Katılım
- 15 Mar 2014
- Mesajlar
- 404
- Motosikleti
- Honda CL250 /tvs jüpiter 110
- Konu Yazar
- #21
Güzel bir gezi olmuş. Gün doğumu fotoğrafları ayrı bi güzel çıkmış...
teşekkürler
Güzel bir gezi olmuş. Gün doğumu fotoğrafları ayrı bi güzel çıkmış...
Guzel vakit gecirmissinizdir umarim![]()
Kamp alani ile ilgili biraz daha bilgi alabilir miyim? Tam olarak nerede ve konaklama kosullari nasil? Bende o tarafa bir gezi yapmak istiyorum kiz arkadasimla, surekli cadirda kalarak seyahat ediyoruz zaten, bir de oralari gormek istiyoruz![]()
sorunuzu ben cevaplayayım yedigöllerdeki kamp alanı pek iyi deil abanttaki kamp alanı ise park girişinden yaklaşık 4 km ilerde gölün etrafını dönüyorsunuz sağ tarafta biraz yukarıda uzaktan çadırları görürsünüz zaten elktrik,duş ve wc var.
Tesekkurler
Kamp ucretleri nasil peki?