- Katılım
- 14 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,169
- Konu Yazar
- #81
Bursalı ktm seviciler olarak, bir gün toplanalım ne dersiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:24 ----------
Merhaba motorum da bir sorun mu var tam anlayamadım, aşağıda yazdığım durumla karşılaşan bir arkadaşımız oldu mu?
Bu akşam eve dönerken 4 den 5 e attım bir saniye sonra motorda bir silkelenme oldu, hemen debriyaja bastım panelde vites göstergesi boştu.
Sanırım 5 e tam geçmedi, neyse 4 e alıp normal kullanmaya devam ettim. 2 3 km sonra 4 de giderken yine sanki hafif silkeleme oldu. Emin değilim.
Sürüşüm son derece sakindi, baya şehir içi trafikteyim.
Durum normal mi? Böyle bir şey yaşayan oldu mu?
Motorun yağ seviyesine bir bakarmisin?