koltuk altindaki dugme ne ise yariyor honda pcx ?

Katılım
12 Şub 2011
Mesajlar
56
bugun yeni farkettim koltuk altinda citcitli bir dugme var koltuk kapaninca basili kaliyor isikta yok ne ise yariyor bu motor honda pcx
ylov1L.jpg
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Koltuk altindaki bagajda ışık v.s varsa koltuğu kaldırdığında onu yakmaya yariyor olabilir. Buzdolabindaki dugmeler gibi dusun. Kapagini acinca icindeki isik yaniyor.
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
838
Start stop sisteminin düzgün çalışması için eğer motor çalışırken inerseniz stop ediyor diye biliyorum
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Hocam sen start stop olayını çok yanlış anlamışsın :mrgreen:
Viteslilerde ve arabalarda vitesi boşa attığınızda devreye girer.Scooterlarda ise durduğunuzda devreye girer.
 
Katılım
12 Şub 2011
Mesajlar
56
koltuk altinda isik yok lamba yeri yok bi cozemedim ne ise yaradigini internette aradim yine bulamadim kafama takildi gece gece ne ise yariyor diye :)) motoru koltuk acikken calistirdim baglantisi varmi diye calisti ne ise yariyor bu dugme acaba
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
merak edip baktım bende ama owner manuals'te ( kullanıcı kitapçığı ) bu düğme ile ilgili bir bilgi yok
belkide selenin kapanmadığını işaret eden bir ikaz için beyine bağlıdır sana uyarı gösterebilmek için gösterge panelinde

veya yurt dışında sele içi aydınlatma mevzusu olanlar var ise bunun için yapılmışır diye düşünüyorum...
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
838
koltuk altinda isik yok lamba yeri yok bi cozemedim ne ise yaradigini internette aradim yine bulamadim kafama takildi gece gece ne ise yariyor diye :)) motoru koltuk acikken calistirdim baglantisi varmi diye calisti ne ise yariyor bu dugme acaba
Kullanım kılavuzunu okudum. Motora sahip olmadıgım halde düzgünce okursan kılavuzunu üstünde ağırlık yokken motor çalışmıyor git oku

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

Hocam sen start stop olayını çok yanlış anlamışsın :mrgreen:
Viteslilerde ve arabalarda vitesi boşa attığınızda devreye girer.Scooterlarda ise durduğunuzda devreye girer.

Pasha yanlış alıntıladım mobilimde
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst