[ BEDELSİZ ] Bel Koruma - Bellik - Sırt Koruma

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Selam arkadaslar. Su sıralar tasınma isleriyle ugrastıgım icin odamdan daha once orada olduklarını bilmedigim bir suru sey cikti. Bunlardan biri de kiminin bel koruma kimininse bellik diye tabir ettigi su zımbırtı.



Zamanında almısım ancak 1 yada 2 kez kullandım.Gayet iyi durumda sıfır gibi. Zaten cok fazla koruma kullanan bi insan da degilim bu yuzden buna gercekten ihtiyacı olan bir arkadasimiz varsa Ozel Mesaj yoluyla bana ulassin. Yeni eve gecer gecmez kargolar yollarım. Baslikda da bahsettigim gibi karsiliginda bir bedel istemiyorum.Sadece kargo ucretini gonderecegim arkadas odeyecek.

Not: Resim temsilidir ama cok benziyor.Bunun aynısı diyebilirim gibi sadece daha kalitelisi :p
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Benimde bellik sırtlık gibi ekipmanlara ihtiyacım var ama 1 ay sonra falan bütceyi ayarlayıp alacağım allahın izniyle umarım gerçekten alabilecek durumu olmayan arkadaşa giderde amacını ulaşır yaptığın şey tebrik ederim duyarlılığından dolayı :)
 
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
292
Helal olsunda kazalarda çok işe yarıyan bir alet aslında keşke kullansaydınız ama siz bilirsiniz yine helal olsun Allah daha iyilerini size versin.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Helal olsunda kazalarda çok işe yarıyan bir alet aslında keşke kullansaydınız ama siz bilirsiniz yine helal olsun Allah daha iyilerini size versin.

Dostum valla neden bu hale geldim bilmiyorum ama kask bile yuk oluyor artik bana. Kaski montu falan kullanmaya ozen gosteriyorum ama bu tarz korumalar falan cok uzak bana.

Bi arkadasimiz ulasti adres bilgisiyle beraber arkadaslar. Tesekkur ediyorum, hayirli olsun
 
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
292
[/COLOR]
Dostum valla neden bu hale geldim bilmiyorum ama kask bile yuk oluyor artik bana. Kaski montu falan kullanmaya ozen gosteriyorum ama bu tarz korumalar falan cok uzak bana.

Bi arkadasimiz ulasti adres bilgisiyle beraber arkadaslar. Tesekkur ediyorum, hayirli olsun

Abi bunu bir sınama olarak düşün biz Türkiye de yaşıyoruz. Bir kaza yaşasanız Allah korusun ve belinize üstune sert düşseniz ve omurga zarar görse ne olur felç oluruz bunu düşünün her binişinizde ve en kısa zamanda inş yeni bir tane sırt koruma alırsınız umarım.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
[/COLOR]

Abi bunu bir sınama olarak düşün biz Türkiye de yaşıyoruz. Bir kaza yaşasanız Allah korusun ve belinize üstune sert düşseniz ve omurga zarar görse ne olur felç oluruz bunu düşünün her binişinizde ve en kısa zamanda inş yeni bir tane sırt koruma alırsınız umarım.

Haklısın gercekten. Koruma takmayana oturur neden takmıyorsun diye 1 saat nasihat veririm. Ama is kendime gelince iyice umusamaz oldum :) Tesekkur ediyorum yine de.

Arkadaslar bel koruma ekipmanı yeni sahibini buldu. Lutfen artık mesaj atmayın.İlginize tesekkur ediyorum
 
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
292
Haklısın gercekten. Koruma takmayana oturur neden takmıyorsun diye 1 saat nasihat veririm. Ama is kendime gelince iyice umusamaz oldum :) Tesekkur ediyorum yine de.

Arkadaslar bel koruma ekipmanı yeni sahibini buldu. Lutfen artık mesaj atmayın.İlginize tesekkur ediyorum

Her insan öyledir milleti kınarız ama bizde aynı hareketleri yapariz. Zaten bu olay insan doğası da vardır ama biz yinede bu olayı yapmamaya çalışalım.
Saygılar
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Selam arkadaslar. Su sıralar tasınma isleriyle ugrastıgım icin odamdan daha once orada olduklarını bilmedigim bir suru sey cikti. Bunlardan biri de kiminin bel koruma kimininse bellik diye tabir ettigi su zımbırtı.

[url]http://sv102.piclect.com/46f5b76aa/o/15/08/05/4-lu-motosiklet-belligi465591.jpg[/URL]

Zamanında almısım ancak 1 yada 2 kez kullandım.Gayet iyi durumda sıfır gibi. Zaten cok fazla koruma kullanan bi insan da degilim bu yuzden buna gercekten ihtiyacı olan bir arkadasimiz varsa Ozel Mesaj yoluyla bana ulassin. Yeni eve gecer gecmez kargolar yollarım. Baslikda da bahsettigim gibi karsiliginda bir bedel istemiyorum.Sadece kargo ucretini gonderecegim arkadas odeyecek.

Not: Resim temsilidir ama cok benziyor.Bunun aynısı diyebilirim gibi sadece daha kalitelisi :p

Motosiklet.net sitesinde uzun süredir burdayız, sizin yaptığınız bu insanlık gibi site yönetiminin, adminlerin de ricasıyla bu tarz katkılar yapılmasını beklemek çok ütopik birşey değildir herhalde diye düşündüm..

Ben bir üye olarak mutlu olurdum, böyle bir yardım için üyeler ve site yönetimi, herkes birlikte olabilir, olmalıdır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst