Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
14
Selam dostlar,

2007 yilindan beri kullandigim X-Max 250 motorumu 2014 basinda ABS'li olani ile yenilemeye karar vermistim. Kardesler Motosiklet'te istedigim motoru bulunca hemen aldim. O tarihten beri keyifle kullaniyorum. Bunca zamandir ABS'nin sadece arka tekerlekte oldugunu dusunuyordum... dun farkettim ki onde de ABS varmis :)

Neden sadece arkada ABS oldugunu zannettigimi dusunup duruyorum dunden beri.... buna dair bir yerlerde birseyler okumus olduguma eminim....

Neyse, su anda sanki para verip opsiyonel birsey satin almisim gibi seviniyorum :) dun epey test ettim, gayet basarili gorunuyor.... dusmeyi beceremedim :)

Kazasiz belasiz surusler diliyorum hepinize.

Sevgiler

Sedat
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
Selam dostlar,

2007 yilindan beri kullandigim X-Max 250 motorumu 2014 basinda ABS'li olani ile yenilemeye karar vermistim. Kardesler Motosiklet'te istedigim motoru bulunca hemen aldim. O tarihten beri keyifle kullaniyorum. Bunca zamandir ABS'nin sadece arka tekerlekte oldugunu dusunuyordum... dun farkettim ki onde de ABS varmis :)

Neden sadece arkada ABS oldugunu zannettigimi dusunup duruyorum dunden beri.... buna dair bir yerlerde birseyler okumus olduguma eminim....

Neyse, su anda sanki para verip opsiyonel birsey satin almisim gibi seviniyorum :) dun epey test ettim, gayet basarili gorunuyor.... dusmeyi beceremedim :)

Kazasiz belasiz surusler diliyorum hepinize.

Sevgiler

Sedat

o anı bende yaşadım ilk bindiğimde abs li motora arka firene basıyorum diyorum tutmuyor neden forumda sorduğumda öndede abs olduğunu ikisinide kullanıcağımı söylediler artık abs siz motora binmem hele ıslak olduğunda yerler daha çok güven veriyor
 
Katılım
23 Eki 2008
Mesajlar
55
Hocam hayırlısı olsun. Çok aktif olmasam da foruma sık sık girip takip etmeye çalışıyorum. O kadar masraf yapıp özen ve titizlikle kullanıyordunuz şaşırdım. Zaman zaman bende enduroya geçmeyi düşünüyorum. Sizin arayışınız ne yönde hangi marka model ve ani bir karar oldu sanırım bu değişiklik?
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Hocam hayırlısı olsun. Çok aktif olmasam da foruma sık sık girip takip etmeye çalışıyorum. O kadar masraf yapıp özen ve titizlikle kullanıyordunuz şaşırdım. Zaman zaman bende enduroya geçmeyi düşünüyorum. Sizin arayışınız ne yönde hangi marka model ve ani bir karar oldu sanırım bu değişiklik?

Üstat çok doğru söylüyorsun ama ben bundan önce hep 600cc-1000cc motorlar kullandım, scooter da denemek istedim aslında çok güzel ve gösterişli bir makine ama eşim bindiğinde arka tarafın genişliği yüzünden ayaklarını bir kaç kere araçlara sürttü,(gerçi benim hanımda pek artçı olarak oturamıyor :) )bir keresinde de yolun sağındaki koruma demirlere sürttü o yüzden tırnağı da çıktı o günden sonra daha yüksek bir motor istiyoruz aksi takdirde gezilerimde hep yalnız kalıyorum, satma sebebim budur. Yoksa kesinlikle motordan çok memnunum saat gibi çalışıyor.

Yeni Motor için sizlerin de fikirlerini sormak isterim,

Kawasaki KLE 650(2014-2015)
Honda NC 700 Veya 750X(2014-2015)
Suzuki V strom DL650(2014-2015)

Honda Transalp XL700(2011)
Honda Varadero XL1000V(2011-2012)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Nis 2015
Mesajlar
3
merhaba arkadaşlar,

1 ay önce motosikletimle küçük bir kaza yaptım motorumu servise götürdüm parçaların 1-1,5 ay içerisinde ancak kendilerine ulaşacağını ilettiler 2015 model motorun parçaları nasıl olur da Türkiye de bulunmaz,distiribütör ne işe yarıyor o zaman elinde parça bulunmadığı sürece bu konuda naıl bir yol izelyebilirim yardımcı olur musunuz??
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
merhaba arkadaşlar,

1 ay önce motosikletimle küçük bir kaza yaptım motorumu servise götürdüm parçaların 1-1,5 ay içerisinde ancak kendilerine ulaşacağını ilettiler 2015 model motorun parçaları nasıl olur da Türkiye de bulunmaz,distiribütör ne işe yarıyor o zaman elinde parça bulunmadığı sürece bu konuda naıl bir yol izelyebilirim yardımcı olur musunuz??

sahibinden.com bakın parça olarak
 
Katılım
21 Tem 2015
Mesajlar
24
valla bende aldım 2015 xmax i 2 hafta olacak ehliyetimi haftaya sınava girdikten sonra alacağım. daha fullediğim depo ile duruyorum 30 km ya yaptım yaa yapmadım :) ahh ehliyet ahh.
 
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
185
1000 km bakımın götürdüğümde amortisör ayarı en yumuşağa aldırmıştım. Şimdi tekrar nasıl sertliğe getirecez ? Tekini becerdim ama egzost kısmındakini beceremedim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------

Kendi soruma cevap veriyim.Nasıl yapıldığını takıntım sonucu buldum. Sizlerlede paylaşıymak istiyorum. Motorumuzda bulunan avadanlığın içinde ağzı düz olan tornavidayı, amortisörün ayar kısmında çentikler vardır. Oraya tornavidamızın düz ağızlı kısmını dayayıp elimiz ile tornavidamızın kafasına vururak istediğimi ayara getirebiliyoruz. Diğer amortisörü de yarım ağızlı aparat ile kolayca istediğimiz şekilde ayarlıyabiliyoruz. Öğrendiğimi sizlere yazmayı umarım becerebilmişimdir.
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
661
Slm arkadaslar bende 2015 xmax abs ile aranızdayım makine henüz rodajda 800kmde aldım 50 km yapıp tatile ciktim.koruma barları varmı yamahada 400tl oldugunu solediler.arkaya canta almayı düşünüyorum yamaha olmayacak cok pahalı siz neler kullanıyosunuz nerden aldınız.şimdiden teşekkürler
 
Katılım
7 Eki 2014
Mesajlar
408
Xmax 250 abs aldım ama torpido gözlerinin kapakları o kadar uyduruk geldi ki bu kadar güzel bir motora yakıştıramadım.
 
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
185
Slm arkadaslar bende 2015 xmax abs ile aranızdayım makine henüz rodajda 800kmde aldım 50 km yapıp tatile ciktim.koruma barları varmı yamahada 400tl oldugunu solediler.arkaya canta almayı düşünüyorum yamaha olmayacak cok pahalı siz neler kullanıyosunuz nerden aldınız.şimdiden teşekkürler

Geçen c.tesi orjinal çanta demirini yamaha kardeşlerden alıp,350 tl ( Nakit ! ) Coocase çantamın alt tablasına göre( Delme montaj 23 tl ) ( aldığım yerde ) deldirttim. kullanmaya başladım. çantam önceki motorumdan kalmıştı. banada orj çantası pahalı geliyor.bu arada hayırlı olsun motorunuz tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Arkadaşlar 2014 Model xmax 400 ABS li motorunu dün itibariyle sattım.Bugün de 2014 Model NC 750x e kavuştum.
Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin inşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst