- Konu Yazar
- #1
Merhabalar, bugün youtube'da bir video izlerken buradan birisi yorum olarak bu siteden bir konuyu atmıştı link olarak. E haliyle meraktan gireyim derken olan oldu. Aranıza katıldım. Ve bu durumdan o kadar çok gurur duyuyorum ki anlatamam. Bazı abilerimize göre oldukça genç olabilirim ama unutmayalım yaşlar sayılardan ibarettir. Mesela 30 yaşındaki adam da 10 yaşındaki çocuk kafası da olabiliyor, 10 yaşındaki çocukta 30 yaşındaki adam kafası da.
Adım Can Bursa'nın Nilüfer ilçesinde ikamet ediyorum. 16 yaşındayım Allah'ın izini ile seneye ehliyetimi alacağım bu vakitlerde. Chopper hayranı hatta hayranlık az kalır hastası birisiyim. Ekipmansız birisi gördüğüm an çok ama çok kızıyorum küfretmeye başlıyorum bu kim olursa olsun kaç yaşında olursa olsun çok kızıyorum. Özellikle kaskı alıp kafasına değil de bileklik misali bileğine takan abilerime çok sinirleniyorum. Bu konu da hassasım her ne kadar altındaki motora da güvensen önceliğin ekipman olmalıdır elbet. Hiç motora binmedim, sürmedim. Artçı da olmadım haliyle. Ama küçüklüğümden beridir çok severim ve aşırı ilgilenirim. 9-10 yıldır metal müzik dinlemekteyim, o tarz müziklerle doğmuş birisiyim. Metalci abilerime gelmesi dileğimle :king:
Her ne kadar choppper seven bir ergen de olsam racingte her zaman gönlüme taht kurmaktadır. Ama her haliyle paşalar gibi oturarak yavaşça o ağırlıkla kısacası baba misali bir motorla trafiğe çıkmanın zevkinin elbette farklı olduğunu biliyorum. Her ne kadar çevrem motora karşı da olsa yine de rahat bir aileye ve çevreye sahibim, tepkiler genellikle "sen bilirsin tabii alırsan destekleriz ama almasan daha iyi olur" şeklinde bir tepkiler geliyor, her ne kadar böyle de olsa hiç birinin cidden bunu istediklerini sanmıyorum. Ki her ne kadar tam önümde motor kazasından tanımadığım birisinin ölümüne şahitte olsam hiç bir zaman vaz geçmedim, geçmeyeceğim. Ve bu ben ölene kadar da devam edecek olan bir şey.
Beni aranıza aldığınız için, ve sizlerle, bu sitede, en büyük sevgilimin motor olduğu bir konu da, hepinize teşekkür ediyorum.
Adım Can Bursa'nın Nilüfer ilçesinde ikamet ediyorum. 16 yaşındayım Allah'ın izini ile seneye ehliyetimi alacağım bu vakitlerde. Chopper hayranı hatta hayranlık az kalır hastası birisiyim. Ekipmansız birisi gördüğüm an çok ama çok kızıyorum küfretmeye başlıyorum bu kim olursa olsun kaç yaşında olursa olsun çok kızıyorum. Özellikle kaskı alıp kafasına değil de bileklik misali bileğine takan abilerime çok sinirleniyorum. Bu konu da hassasım her ne kadar altındaki motora da güvensen önceliğin ekipman olmalıdır elbet. Hiç motora binmedim, sürmedim. Artçı da olmadım haliyle. Ama küçüklüğümden beridir çok severim ve aşırı ilgilenirim. 9-10 yıldır metal müzik dinlemekteyim, o tarz müziklerle doğmuş birisiyim. Metalci abilerime gelmesi dileğimle :king:
Her ne kadar choppper seven bir ergen de olsam racingte her zaman gönlüme taht kurmaktadır. Ama her haliyle paşalar gibi oturarak yavaşça o ağırlıkla kısacası baba misali bir motorla trafiğe çıkmanın zevkinin elbette farklı olduğunu biliyorum. Her ne kadar çevrem motora karşı da olsa yine de rahat bir aileye ve çevreye sahibim, tepkiler genellikle "sen bilirsin tabii alırsan destekleriz ama almasan daha iyi olur" şeklinde bir tepkiler geliyor, her ne kadar böyle de olsa hiç birinin cidden bunu istediklerini sanmıyorum. Ki her ne kadar tam önümde motor kazasından tanımadığım birisinin ölümüne şahitte olsam hiç bir zaman vaz geçmedim, geçmeyeceğim. Ve bu ben ölene kadar da devam edecek olan bir şey.
Beni aranıza aldığınız için, ve sizlerle, bu sitede, en büyük sevgilimin motor olduğu bir konu da, hepinize teşekkür ediyorum.