Cahil, insanlıktan nasibini almamış varlıkların hatasını videoyla izliyoruz, burada daha beter cevaplar geliyor. Arkadaşlar; amacınız bu tip olayların son bulması ise döverek, öldürerek, kafa kırarak, silah çekerek amacınıza ulaşamazsınız. Sizin söyledikleriniz egonuzu tatmin edecek bir araç sadece, o an yaşadığınız öfkeyi dindirecek ya da aşağılanma duygusunu törpüleyecek bir tavır. Tabi bunun karşılığında ölebilir, yaralanabilir, istemediğiniz sonuçlarla karşılaşabilirsiniz. Açıkçası ben de bu tip durumlarda inanılmaz öfkelenip tepki verebiliyor ama çok şükür silah çeken falan olmadı. Kimse böyle bir ölümü arzulamaz zannediyorum.
Bi de önünüze kıran ve suçlu olduğu halde bağırabilecek kadar akıl dengeleri yok olmuş insanları dövdüğünüzde ''Ya bu motorcular adamı feci dövüyorlamış'' demezler, bir dahaki sefere otobanda yakaladıkları motorcuya çarpıp araçlarından inmeden devam ederler. Bilginize.